شباهت‌های جالب ویکتور استرند «از مردگان متحرک بترسید» با نیگان «مردگان متحرک»

شباهت‌های جالب ویکتور استرند «از مردگان متحرک بترسید» با نیگان «مردگان متحرک»

فصل ۷ سریال «از مردگان متحرک بترسید» (Fear The Walking Dead) ویکتور استرند را به عنوان بدمن یا همان آدم بد جدید سریال جا انداخته اما قسمت ۵ او و نیگان را به طور مستقیم با هم مقایسه می کند.

اگرچه گاورنر (فرماندار) هم یکی از گزینه هاست اما خیلی از طرفداران سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) معتقدند نیگان آدم بد اصلی است. رهبر خشن و متکبر ناجی ها با کشتن گلن (و آبراهام) و بعد تهدید و ارعاب الکساندریا به منظور دریافت مایحتاج به سرعت شخصیت خود را تثبیت کرد. حس شوخ طبعی، جذابیت انکارناپذیر و رگه های پنهان بخشندگی نیگان کمی شرارت او را تعدیل می کرد.

نیگان

پس از بازمعرفی دوایت و شری، این دو نظر استرند را به خود جلب می کنند. به عنوان پاداش برای یک ماموریتی که انجام داده اند، استرند به آن ها پیشنهاد اقامت در برج را می دهد اما آن ها این پیشنهاد را رد می کنند. شری می گوید: «ما قبلا در جایی شبیه این زندگی کرده ایم که زیاد عاقبت خوبی نداشت.» واضح است که اشاره ی او به سنکچوئری است.

کمی بعدتر زمانی که شری با میکی تنهاست، درباره ی دلیلش برای نپذیرفتن پیشنهاد استرند می گوید: «ما قبلاً با یکی شبیه استرند چنین معامله ای انجام دادیم.» و بدین ترتیب می گوید که استرند شبیه نیگان است.

از مردگان متحرک بترسید

ویکتور استرند سریال «از مردگان متحرک بترسید» و نیگان سریال «مردگان متحرک» قطعا چندین خصیصه مشترک دارند. هر دو از جایگاه شان برای به دست آوردن مطامع شخصی سوء استفاده می کنند. استرند همچون یک پادشاه زندگی می کند در حالی که مردمش رنج می کشند و نیگان نیز چند «همسر» از میان زنان زیردست اش اختیار می کند. هر دو در استفاده از زبان مهارت دارند و هر دو بعد از این که شریک عاطفی شان را از دست دادند پلیدتر شدند (لوسیل برای نیگان و توماس برای استرند).

با تمام این اوصاف این دو شخصیت یک تفاوت کلیدی دارند. نیگان هرگز از اعمال خشونت، حتی بدون کمک گروه ناجی ها، واهمه ای ندارد. در طرف دیگر اما استرند گاهی از خودش بزدلی بروز می دهد. بدون کمک سربازان برج، او تهدیدی نمی تواند باشد اما در آن سو، فقط کافی بود نیگان یک حرف یا نظر بی‌جا بشنود تا مرتکب قتل شود.

بیشتر بخوانید:

از تریلر سومین سریال در فرانچایز «مردگان متحرک» تا بازگشت مگی به فصل یازدهم

بازیگران اسپین آف جدید سریال «The Walking Dead» در مراسم کامیک کان معرفی شدند

اسپین آف جدید سریال «The Walking Dead» با حضور قهرمانان زن در مسیر ساخت

منبع: Screen Rant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود