ماجرای حبس شدن مسافران مترو در خط ۴ چه بود؟ + ویدیو

ماجرای حبس شدن مسافران مترو در خط ۴ چه بود؟ + ویدیو

صبح دیروز حوالی ساعت ۷ صبح خط ۴ مترو تهران دچار نقص فنی شده بود و به همین جهت در ایستگاه های اکباتان، میدان آزادی، انقلاب اسلامی و چهار راه ولیعصر شاهد شلوغی و ازدحام جمعیت بودیم. بسیاری از مسافران بیرون قطارها ایستاده و چشم انتظار حرکت آن ها بودند.

یکی از مسافرانی که مدتی طولانی منتظر حرکت مترو مانده بود، می گوید: «بیش از ۲۰ دقیقه است که قطار در ایستگاه میدان انقلاب اسلامی متوقف است و کسی پاسخگو نیست و مدام بلندگوهای ایستگاه اعلام می کند که نقص فنی در حال برطرف شدن است و از صبر و بردباری مسافران متشکریم.»

خط 4 مترو

وی ادامه می دهد: «وقتی که از ایستگاه میدان آزادی سوار قطار شدم بر خلاف روزهای گذشته مدام در ایستگاه ها قطارها متوقف بود و معلوم نیست مشکل امروز قطار چه بود.»

در اطلاعیه روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران چنین آمده بود: «ضمن عذرخواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می رساند در ساعت ۷:۱۵ صبح امروز شنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰ یکی از قطارهای خط چهار مترو در ورودی ایستگاه تئاترشهر به دلیل نفص فنی متوقف شد که بلافاصله تکنسین های فنی به ایستگاه اعزام و قطار کوبل و از خط خارج شد.»

به گفته ی عبدالله پور، مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو، مشکل قطار مذکور، درگیر شدن ترمز آن بوده و عملیات کوبل، یعنی متصل کردن قطار به قطاری دیگر حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه طول کشیده.

عبدالله پور اضافه کرد که برای تخلیه ی انبوه مسافرانی که در ایستگاه تئاتر شهر و ایستگاه بعدی حضور دارند قطارهای اضافه ای عازم شدند تا سکوها سریعاً خالی از مسافر بشوند. وی ادامه داد: «این نقص فنی از سمت غرب به شرق خط چهار به وجود آمده و از مسیر شرق به غرب مشکلی نبود و حرکت قطارها بدون وقفه در حال انجام بود.»

وی در پایان از همه ی شهروندان داخل و خارج از قطارها به خاطر مشکل فنی پیش آمده و معطلی متعاقب آن عذرخواهی کرد.

گفتنی است این قطار از ارم سبز به سمت شهید کلاهدوز در حرکت بود که در ورودی ایستگاه تئاتر شهر از حدود ساعت ۷:۱۵ به مدت ۳۰ دقیقه متوقف بود. خط ۴ مترو تهران از ایستگاه ارم سبز در غرب تهران آغاز شده و تا ایستگاه شهید کلاهدوز در شرق تهران ادامه می یابد. این خط یکی از خطوط پرمسافر مترو تهران است.

بیشتر بخوانید:

نصب دستگاه فروش نوار بهداشتی در باغ کتاب تهران

دیجیاتو
۱۰ نظر

ورود

  • فکور آبان ۳۰, ۱۴۰۰

    در مورد ویدیوی اول من نمی دونم این فیلم نگرفتن و نشون ندادن مشکلات چی رو می خواد حل کنه؟ الان دیگه هرکی یک گوشی توی جیبش داره و هیچکس هم نمی تونه مانع پخش فیلم و خبر بشه. هنوز ذهنیتشون مال عهد بوقه فکر می کنند با مخفی کاری کسی خبردار نمیشه و اهمال کاریها و گندهاشون پنهون میمونه.

    درمورد ویدیوی دوم شاید واقعا توی اون واگن بانوان هوا کم بوده هرچند به نظر نمی رسید اینقدر ازدحام باشه که هوا کم بیاد (واگنهای دیگه معمولا همه مثل ساردین چپیدن کنار هم) ولی حاضرم شرط ببندم فقط همین واگن بانوان آسیب زدن به شیشه. جالبه چه تشویقش هم می کنند!! احتمالا به زودی مسیح علینژاد به عنوان نمونه ای از دستاوردهای زنان در مخالفت با نظام تحت پویش آزادیهای یواشکی این ویدیو رو نشون میده.

  • سامان آبان ۳۰, ۱۴۰۰

    آماده حملات سایبری ب مترو باشید

    • Sara آذر ۴, ۱۴۰۰

      فک نکنم این دیگه از بی فکری مسولان باشه قطارم مث هر وسیله ی دیگه ممکنه که خراب بشه و همچنین وقت لازمه حالا همه اینا ب کنار شکستن شیشه دیگه چرا !؟فک نکنم اینقد شرایط بد باشه که لازم باشه شیشه رو بشکنن اونم حق الناسه چه تشویقیم میکنن!واقعا دیگه صبر واسه کسی نمونده ?

  • رضا آبان ۳۰, ۱۴۰۰

    اینا همش نفرین های ما کارگرای قطارشوی خط ۴هستش که ۳ماه حقوق نگرفتیم که مدیرای خط ۴گردنشون کلفت تر بشه،خسته شدیم ازین زدوبند مدیرای خط ۴ با شرکت سازه پاکان شهر آبی،هرچی میگیم حقوق ما چی شد فقط جواب میدن ناراحتی برو بیرون،خسته شدیم ازین شرکتی بودن،خودشون سر وقت حقوقای کلان میگیرن ما هر ۳ماه یکبار ۳میلیون و پونصد
    توروخدا زودتر بساط این شرکتی و پیمانکار رو جمع کنید مارو قرارداد مستقیم کنید

  • علی آبان ۳۰, ۱۴۰۰

    آقای عبدالله پور خواهر زاده عزیز آقای شمخانی متاسفانه همه جا شده فامیل بازی

  • داود اسلامی آذر ۱, ۱۴۰۰

    مردم ما دیگه خیلی ناز نازی شدن یادشون رفته یه زمانی که مترو نبود توی مینی بوسهای کوچک با بوی کازوئیل و هوای آلوده در گرما و سرما فقط میخواستن وسیله نقلیه ای باشه که اونارو برسونه و از کسی هم جیک در نمیامد حالا چی شده قطار خراب شده مگه اگر کسی خبر داشت که کی خراب میشه اون قابل اعتراض هست والا مردم باید صبر داشته باشند

  • علیرضا قادری آذر ۱, ۱۴۰۰

    چی بگم

  • آذری آذر ۲, ۱۴۰۰

    شکستن شیشه مترویی که نقص فنی پیداکرده هنریست. لطمه به حق الناس است.

  • Sara آذر ۴, ۱۴۰۰

    فک نکنم این دیگه از بی فکری مسولان باشه قطارم مث هر وسیله ی دیگه ممکنه که خراب بشه و همچنین وقت لازمه حالا همه اینا ب کنار شکستن شیشه دیگه چرا !؟فک نکنم اینقد شرایط بد باشه که لازم باشه شیشه رو بشکنن اونم حق الناسه چه تشویقیم میکنن!واقعا دیگه صبر واسه کسی نمونده ?

  • ملیکا آذر ۵, ۱۴۰۰

    برای چی . واقعا که . اینا باید به گوش مسئولین برسه . فقط بخور و بخواب کارشون شده . بخدا پول حلال از گلو پایین نمیره چه برسه به پول حروم . اینا نفرین های مردمه . نفرین های کارمند هاست . نفرین های کارگر هاست . نفرین های فقیر ها و بی خانمان هاست .