دردسرساز شدن ماجرای رقص گوهر خیراندیش در جشن حافظ + ویدئو

دردسرساز شدن ماجرای رقص گوهر خیراندیش در جشن حافظ + ویدئو

صحبت های گوهر خیر اندیش در جشن حافظ درباره ی رقصیدنش، پخش زنده ی این مراسم را دچار وقفه کرد.

شب گذشته در مراسم بیست و یکمین جشن حافظ، گوهر خیراندیش، بازیگر مشهور، وقتی برای اهدای جوایز به روی سن رفت، با صحبت های خود باعث وقفه ای کوتاه در پخش زنده ی مراسم شد که از وبسایت آپارات در جریان بود.

خیراندیش با اشاره به حواشی حضور خود در فصل اول سریال زیرخاکی گفت: «نزدیک بود اجازه ی پخش سریال را ندهند چون می گفتند در عروسی دخترش رقصیده. پس چه کار می کردم؟! معذرت می خواهم. دیگر نمی رقصم. غلط می کنم. من فکر می کردم در شادی دخترم باید برقصم، نمی دانستم باید گریه کنم. برای همین دیگر توجیه هستم و غلط می کنم برقصم. هر چه که گفتند اطاعت می کنم. از هیچ قانونی هم نشده که سرپیچی کنم. فقط فکر می کردم قانون عروسی این است که برقصم.»

خیراندیش همچنین گفت: «اصلاً چرا نرفتند آن کسی که فیلم را پخش کرده بگیرند؟ ما که جمع مان خصوصی بود.»

سال گذشته درست پیش از آغاز پخش فصل اول سریال زیرخاکی در ماه رمضان ۹۹، تصاویر و ویدئوهایی از مراسم عروسی دختر گوهر خیراندیش در آمریکا منتشر شد که چهره هایی همچون ابراهیم حامدی، معروف به ابی، خواننده ی مشهور خارج نشین نیز در آن حضور داشتند. این مراسم پس از اتمام ضبط سکانس های مربوط به گوهر خیراندیش در سریال زیرخاکی برگزار شده بود.

انتشار تصاویر مراسم عروسی دختر گوهر خیراندیش جنجال برانگیز شد و به دنبال آن، با مطرح شدن احتمال توقیف و عدم پخش مجموعه ی زیرخاکی، کارگردان کار، جلیل سامان، دلخوری خود را از گوهر خیراندیش ابراز کرد. سامان رفتار خیراندیش را غیرحرفه ای دانست و گفت او باید مراقب رفتارش می بود تا برای سریال و همکارانش دردسری ایجاد نشود.

با همه ی این جنجال ها اما درنهایت سریال زیرخاکی بی کم و کاست در ماه رمضان پخش و به یکی از سریال های محبوب تلویزیون بدل شد. با این حال، این حواشی به حذف نقش گوهر خیراندیش از داستان فصل دوم سریال زیرخاکی انجامید.

گوهر خیراندیش البته چندی قبل با صحبت از رقصیدنش، برای برنامه ی کافه آپارات نیز دردسرساز شده بود، یک تاک شوی اینترنتی با اجرای فریدون جیرانی که پخش آن را وبسایت آپارات به عهده دارد.

در بخشی از این مصاحبه وقتی جیرانی پرسید که آیا شنیدن موسیقی و ترانه در خانواده ی آن ها آزاد بود، خیراندیش با نگرانی پاسخ داد: «ببخشید بله! البته حالا اگر مشکلی نباشد که بگویم. اگر به دنبال آن‌ها نمی‌روند تا اهل خانه ی مرا دستگیر کنند که البته بعضی از آن‌ها اکنون فوت کرده‌اند. بله خیلی. در خانه ی ما موسیقی، بزن و برقص و گوش دادن به رادیو به راه بود.» گوهر خیر اندیش چندین بار نیز تاکید کرد که حالا دیگر به این کارها نمی‌پردازد و این قضایا مربوط به قدیم‌ها است! او در ادامه باز هم تاکید کرد که دیگر کسی در خانه ی آن‌ها نمی‌رقصد.

وقتی فریدون جیرانی از گوهر خیر اندیش پرسید که آیا در کودکی رقص هم می‌کرد، او پاسخ داد: «اصلاً من از آن آدم‌هایی بودم که بسیار رقص انجام می‌دادم قربان! البته اگر ایرادی ندارد که الان بگویم. من عربی و ایرانی را بسیار خوب می‌رقصیدم و عاشق رقص هندی بودم. ستون و درخت که پیدا می‌کردیم حتما بنده پشت آن می‌رقصیدم البته باز هم تاکید می‌کنم این قضایا مربوط به سال‌های پیش است یک وقت سوء تفاهم نشود!»

جیرانی در ادامه از مهمان خود پرسید که آیا از خوانندگان ایرانی دلکش را دوست داشت که خیر اندیش پاسخ داد: «بله، حتی جای او هم بنده می‌خواندم، الهه را می‌خواندم الان حیف نمی‌شود بخوانم وگرنه برای شما می‌خواندم.» این صحبت خیراندیش مورد تصدیق جیرانی قرار گرفت و گفت «بله نمی‌شود بخوانید!» و خیراندیش در ادامه گفت: «برای خانمتان خواهم خواند.»

این مصاحبه بسیار جنجال برانگیز شد و در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفت. با این حال، چند روز بعد، این قسمت از برنامه ی کافه آپارات از پلتفرم های آپارات و فیلیمو حذف شد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • Sahar آبان ۳۰, ۱۴۰۰

    اتفاقا مسئله ای که روش حساس شده بودن رقصیدن ایشون نبود.. دست دادن و عکس گرفتنش با ابی و خواننده های خارج از ایران بود

  • الاغ نباش آذر ۱, ۱۴۰۰

    مرگش نزدیک شده بشین بی بی ازت گذشته