حال تنیسور چینی که چند روزی ناپدید شده بود، خوب است

حال تنیسور چینی که چند روزی ناپدید شده بود، خوب است

پس از این که پنگ شوایی، تنیسور چینی، اتهاماتی مبنی بر تجاوز را متوجه یکی از مقامات بلندپایه سابق چین کرد، گویی به یکباره ناپدید شد.

اما به گزارش Sun، پس از تماسی ویدیویی با مقامات المپیک حالا به نظر می رسد که وی صحیح و سالم است. کمیته بین المللی المپیک می گوید توماس باخ، رئیس این کمیته در ویدیو کنفرانسی نیم ساعته با این تنیسور ۳۵ ساله صحبت کرده است.

اِما ترهو، رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک نیز که در این کنفرانس ویدیویی حضور داشته می گوید: «وقتی دیدم حال پنگ شوایی خوب است، خیالم راحت شد. به نظر می رسید آرام و آسوده خاطر است. به او گفتم از او پشتیبانی خواهیم کرد و با او در تماس خواهیم بود و او از این پیشنهاد قدردانی کرد.»

تنیسور چینی

کمیته بین المللی المپیک بیانه ای منتشر و بیان کرد که پنگ شوایی در خانه اش در پکن به سر می برد اما درخواست کرده که دیگران به حریم خصوصی اش احترام بگذارند. باخ همچنین از این بانوی تنیسور دعوت کرده که هنگام حضورش در چین در ماه ژانویه با هم برای شام ملاقات داشته باشند و پنگ نیز قبول کرده.

چندی پیش، بعد از این که پنگ مدعی شد که ژانگ گائولی، معاون نخست وزیر سابق چین، او را مجبور به رابطه ی جنسی کرده، حدود ۳ هفته ناپدید شد. او این اتهامات را در پستی در شبکه ی اجتماعی Weibo منتشر کرد و البته این پست بعد از مدت کوتاهی حذف شد.

تنیسور چینی

این اولین باری بود که اتهامی از این دست علیه یکی از مقامات بلندپایه این کشور مطرح می شود و همین برخی از نهادها و ورزشکاران نامی را بر آن داشت که از مقامات چینی درخواست اثبات سلامت پنگ را داشته باشند.

انتشار ایمیلی که گفته می شد پنگ آن را فرستاده، در رسانه های چینی بیم مخفی کاری و لاپوشانی را تقویت کرد. بعد، عکس هایی از این تنیسور شماره یک سابق جهان در کنار عروسک های مختلف منتشر شد و سپس ویدیوهایی از وی در حال امضا دادن در یک تورنمنت تنیس در پکن انتشار یافت.

جو بایدن نیز درباره ی صحت و سلامت پنگ ابراز نگرانی کرده بود اما این طور که به نظر می رسد او در سلامت کامل به سر می برد.

بیشتر بخوانید:

ناپدید شدن تنیسور زن چینی پس از ادعای تجاوز مقام بلند پایه حزب کمونیست چین

تاریخ سازی اِما رادوکانو دختر ۱۸ ساله بریتانیایی در مسابقات تنیس اوپن امریکا

منبع: The Sun
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود