جریمه ۳۱ میلیون دلاری کوین اسپیسی برای جبران خسارات مالی سریال House of Cards

جریمه ۳۱ میلیون دلاری کوین اسپیسی برای جبران خسارات مالی سریال House of Cards

کوین اسپیسی بازیگر مشهور هالیوودی توسط دادگاه به ۳۱ میلیون دلار جریمه برای جبران صدمات و هزینه های تهیه کننده سریال House of Cards محکوم شده است، پس از آنکه وی برخی از بندهای قرارداد خود را با نقض کردن سیاست آزار جنسی این کمپانی نقض کرد. این حکم سال گذشته پشت درهای بسته صادر شده اما تنها روز دوشنبه پس از اینکه کمپانی MRC درخواست خود از دادگاه عالی لس آنجلس را منتشر کرد این ماجرا علنی شد. بدنبال هشت روز رسیدگی در فوریه ۲۰۲۰، مشخص شد که اتهامات علیه کوین اسپیسی درست بوده و وی برخی از بندهای قرارداد خود را در زمینه آزار و بدرفتاری جنسی زیر پا گذاشته است. بر اساس حکم دادگاه، نقض بندهای این قرارداد توسط اسپیسی «فاحش» تشخیص داده شده است.

کوین اسپیسی بازیگر مشهور هالیوودی توسط دادگاه به 31 میلیون دلار جریمه برای جبران صدمات تهیه کننده سریال House of Cards محکوم شده است

بدین ترتیب برنده دو جایزه اسکار و دو کمپانی او با نام های M. Profitt Productions و Trigger Street Productions باید ۲۹.۵ میلیون دلار به عنوان خسارت، ۱.۲ میلیون دلار به عنوان هزینه وکیل و ۲۳۵.۰۰۰ دلار نیز مربوط به هزینه دادرسی را بپردازند. کوین اسپیسی ۶۲ ساله در سریال تریلر سیاسی House of Cards نقش فرانک آندروود رییس جمهوری بیرحم و جاه طلب را بر عهده داشت تا اینکه در پاییز ۲۰۱۷ و به دنبال یک سری ادعاهای مطرح شده در مورد بدرفتاری و سوء استفاده جنسی از همکاران و زیردستانش، از این سریال معلق و در ادامه به طور کلی کنار گذاشته شد. یکی از اتهامات کوین اسپیسی لمس نامناسب دستیار تولید و ایجاد فضایی سمی در هنگام فیلمبرداری سریال بوده است. منابع مختلف مدعی شده اند که لمس نامناسب بدن دستیار تهیه سریال زمانی اتفاق افتاده که اسپیسی سر صحنه فیلمبرداری زخمی شده و قرار بوده این مرد او را به بیمارستان برساند.

کوین اسپیسی بازیگر مشهور هالیوودی توسط دادگاه به 31 میلیون دلار جریمه برای جبران صدمات تهیه کننده سریال House of Cards محکوم شده است

ظاهراً این دستیار در ادامه موضوع را به روسای خود اطلاع داده و بعدها یک بازیگر دیگر نیز که برای تست بازیگری در سریال حاضر شده بود نیز از رفتار نامناسب کوین اسپیسی با خود می گوید. بعد از آن بود که آنتونی رپ، یک بازیگر تئاتر به طور علنی اسپیسی را به رفتار نامناسب جنسی در یک مهمانی شبانه در زمانی که او تنها ۱۴ سال داشته و اسپیسی ۲۶ ساله داشته متهم کرده بود. هنگامی که اسپیسی از ادامه سریال House of Cards کنار گذاشته شد دو اپیزود از فصل شش تولید شده و بخش زیادی از سناریو این فصل سیزده اپیزودی از قبل نوشته شده بود.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود