دکتر آز ، مجری مشهور برنامه پزشکی آمریکا نامزد سناتوری ایالات پنسیلوانیا شد

دکتر آز ، مجری مشهور برنامه پزشکی آمریکا نامزد سناتوری ایالات پنسیلوانیا شد

دکتر آز با نام کامل دکتر مهمت آز (Mehmet Oz) که یک جراح قلب و عروق و شخصیت تلویزیونی است، برای کسب کرسی سنا در ایالت پنسیلوانیا به عنوان یک جمهوری خواه اعلام نامزدی کرده است. در اعلامیه دکتر آز درباره نامزدی خود برای سنا چنین آمده است: «در دوران شیوع کرونا، دریافتم که وقتی سیاست را با علم پزشکی قاطی می کنید، به جای راه حل، سیاسی بازی را خواهید داشت. به همین خاطر است که برای سنای ایالات متحده نامزد شده ام، تا به حل مشکلات و التیام یافتنمان کمک کنم». دکتر آز ۶۱ ساله به گروه انتخاباتی اولیه جمهوری خواهان خواهد پیوست که شامل جف بارتوس تاجر فیلادلفیایی و کارلا سندز سفیر سابق ایالات متحده در دانمارک در دوران دونالد ترامپ است.

دکتر آز با نام کامل دکتر مهمت آز (Mehmet Oz) که یک جراح قلب و عروق و شخصیت تلویزیونی است، برای کسب کرسی سنا در ایالت پنسیلوانیا نامزد شد

دیوید مک کورمیک نیز دیگر نامزد احتمالی جمهوری خواهان در ایالت پنسیلوانیا خواهد بود که در دوران جرج دبلیو بوش از کارکنان وزارت خزانه داری بوده است. رقابت در پنسیلوانیا برای بدست آوردن کرسی سناتور پت تومی، سناتور جمهوری خواهی که می خواهد بازنشسته شود، در هفته های اخیر شدت یافته است، به ویژه پس از اینکه نماینده اصلی مورد حمایت دونالد ترامپ، شان پارنل، از این رقابت ها کناره گیری کرد. دکتر آز در یک ویدیو ۶۰ ثانیه ای که در وبسایت کمپین تبلیغاتی اش منتشر کرده چنین می گوید:«پنسیلوانیا به یک محافظه کار نیاز دارد که آمریکا را در اولویت قرار دهد». دکتر آز اهل اوهایو بودده که در دانشکده پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا تحصیل کرده است. او با حضور مکرر به عنوان مهمان در برنامه اپرا وینفری به شهرت رسیده و در نهایت برنامه تاک شو خودش را در سال ۲۰۰۹ راه اندازی کرد.

دکتر آز با نام کامل دکتر مهمت آز (Mehmet Oz) که یک جراح قلب و عروق و شخصیت تلویزیونی است، برای کسب کرسی سنا در ایالت پنسیلوانیا نامزد شد

وی در سال ۲۰۰۷ در مصاحبه ای گفته بود که روزی به نامزدی برای نمایندگی سنا یا مجلس نمایندگان فکر خواهد کرد و خود را یک جمهوری خواه میانه رو دانسته بود. دکتر آز همچنین با دونالد ترامپ ارتباطاتی دارد و در سال ۲۰۱۸ بود که رییس جمهور سابق او را به ریاست شورای ورزش ها، تناسب اندام و تغذیه انتخاب کرد و دو سال بعد نیز بار دیگر وی را در این مقام ابقا نمود. در ویدیو تبلیغاتی خود، دکتر آز واکنش دولت فدرال به شیوع ویروس کرونا را به نقد کشیده و گفته است که «واشنگتن اشتباه متوجه شده است. آن ها آزادیمان را گرفتند بدون اینکه باعث شوند ایمنی بیشتری داشته باشیم»

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود