این سگ‌های شاغل ستاره های تقویم ۲۰۲۲ هستند

این سگ‌های شاغل ستاره های تقویم ۲۰۲۲ هستند

دانیل گبهارت، عکاس و کارگردان این تقویم که «شیوه سگی» نام دارد، به جای استفاده از عکس آدم یا منظره برای تقویم ۲۰۲۲ از ۱۲ سگ استفاده کرده که بعضی شان هم شغل های خیلی مدرنی دارند. در این عکس ها، سگ ها را می بینیم که لباس انسان به تن دارند و بعضا با نگاهی خالی یا متعجب به لنز دوربین خیره شده اند. آن ها روی آدم هایی که زیر لباس ها پنهان شده اند، نشسته اند و دست آن آدم هم بخشی از عکس را تشکیل داده که کمیک هم از آب درآمده است.

به گزارش CNN، در چند سال اخیر گبهارت که در برلین و وین مستقر است، تقویم های سالانه ای از زندگی حیوانات منتشر کرده از جمله گربه هایی که در هوا معلق هستند و خوکچه های هندی نرم و پشمالو.

او درباره ی عکاسی از حیوانات می گوید: «عکاسی از حیوانات همیشه چالیش برانگیز است. شما نمی توانید به آن ها بگویید چه کار کنند. و البته آن ها هیچ اهمیتی برای کاری که دارند انجام می دهند قائل نیستند. البته من این کار و چالش برقراری ارتباط بدون کلام خیلی را دوست دارم.»

گبهارت که خودش هم سگ دارد اضافه می کند: «خود سگ ها هر کدام شخصیت خاص خود را داشتند و فقط لازم بود ما صحنه را آماده و لباس تن شان کنیم.» او می گوید خودش با آقای مارس نزدیکی بیشتری حس می کند چرا که خودش هم «به خاطر قرنطینه های کرونایی زمان زیادی را صرف تماس های تلفنی می کند.»

آقای اکتبر که اغلب منبع الهام گبهارت است «اولین سوژه آزمایشی» بوده است. وی می گوید: «من از تبادل خلاقه ای که بین مان صورت می گیرد واقعا لذت می برم. ما بازی کردن و امتحان و تجربه کردن را خیلی دوست داریم.»

گبهارت امیدوار است که این تقویم ۲۰۲۲ بتواند برای سالی که شاید باز دوباره مملو از استرس باشد، کمی شوخ طبعی بیافریند. او می گوید: «شوخ طبعی کار من را به پیش می برد. همین الآن هم یک عالم اتفاق بد دور و برمان دارد می افتد. به همین خاطر من می خواهم با تقویم ۲۰۲۲ کمی تمدد اعصاب و خنده برای مردم به وجود بیاورم.»

آقای ژانویه
آقای فوریه
آقای مارس
خانم آوریل
آقای مه
آقای ژوئن
خانم ژوئیه
خانم اوت
آقای سپتامبر
آقای اکتبر
آقای نوامبر
خانم دسامبر

بیشتر بخوانید:

با «بوجی» آشنا شوید؛ سگی که هر روز کل استانبول را با مترو و قایق و تراموا می‌پیماید

راه اندازی شبکه ای مختص سگ ها به نام DogTV برای سرگرم کردن آن ها در زمان تنهایی

سگ های غول پیکر تبتی که با شیر اشتباه گرفته می شوند!

منبع: CNN
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • نر آذر ۱۷, ۱۴۰۰

    اوخییییی???فقط خانم دسامبر?