تیزر قسمت ویژه هری پاتر با نام « ۲۰اُمین سالگرد هری پاتر: بازگشت به هاگوارتز» + ویدیو

تیزر قسمت ویژه هری پاتر با نام « ۲۰اُمین سالگرد هری پاتر: بازگشت به هاگوارتز» + ویدیو

سرویس HBO Max از تیزر جدیدی برای برنامه ویژه ۲۰اُمین سالگرد هری پاتر: بازگشت به هاگوارتز (Harry Potter 20th Anniversary: Return to Hogwarts) رونمایی کرده است. این برنامه ویژع سرویس استریمینگ شاهد بازگشت تعدادی از شخصیت های کلیدی فرانچایز هری پاتر از جمله سه بازیگر اصلی آن- دانیل ردکلیف، روپرت گرینت و اما واتسون است در حالی که بیستمین سالگرد انتشار اولین فیلم این فرانچایز به نام Harry Potter and the Sorcerer’s Stone را جشن می گیرند. این تیزر ۵۰ ثانیه ای به بازگشت بازیگرانی مانند رابی کولتران (هاگرید)، متیو لوییس (نویل لانگباتم) و مارک ویلیامز (آرتور ویزلی) اشاره دارد در حالی که هر یک از آن ها دعوتنامه ای برای پیوستن به این مهمانی دریافت می کنند.

قسمت ویژه هری پاتر با نام Harry Potter 20th Anniversary: Return to Hogwarts به مناسبت بیستمین سالگرد شروع این فرانچایز

این نامه ها دقیقاً همانند نامه هایی هستند که شاگردان آینده مدرسه جادوگری هاگوارتز در کتاب ها و فیلم های هری پاتر دریافت می کردند. از دیگر بازیگرانی که در این قسمت ویژه حضور خواهند داشت می تواند به هلنا بونهام کارتر، رالف فاینس، جیسون ایزاکس، گری اولدمن، تام فلتون، جیمز فلپس، الیور فلپس، بانی رایت، آلفرد اینوک و ایروانا لینچ اشاره کرد. این قسمت ویژه داستان حیرت انگیز ساخت این فیلم از طریق مصاحبه های جامعه با عوامل تولید و گفتگوهای بین آن ها را روایت کرده و طرفداران این فرانچایز را به یک سفر اول شخص جادویی به درون یکی از محبوب ترین فرانچایزها تمام دوران خواهد برد.

قسمت ویژه هری پاتر با نام Harry Potter 20th Anniversary: Return to Hogwarts به مناسبت بیستمین سالگرد شروع این فرانچایز

سری فیلم های هری پاتر که از ۸ فیلم تشکیل شده و بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ منتشر شدند، از پرفروش ترین فرانچایزهای تمام دوران به شمار می آیند. یک سری فیلم اسپین آفی متشکل از ۵ فیلم با عنوان Fantastic Beasts and Where to Find Them نیز از این فرانچایز مشتق شده که سومین قسمت آن در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. قسمت ویژه Harry Potter 20th Anniversary: Return to Hogwarts توسط کمپانی برادران وارنر تهیه شده است.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • سارا آذر ۱۷, ۱۴۰۰

    واووووووو هورااااااااااااااااااااااا