گیبل استیوسون برای کشتی گرفتن با امیر حسین زارع درخواست ۵۰,۰۰۰ دلار کرد!

گیبل استیوسون برای کشتی گرفتن با امیر حسین زارع درخواست ۵۰,۰۰۰ دلار کرد!

بر اساس گزارش بسیاری از رسانه های داخلی، گیبل استیوسون قهرمان آمریکایی وزن ۱۲۵ کیلوگرم المپیک توکیو که در سن تنها ۲۱ سالگی به این افتخار دست یافت و بعد از مسابقات المپیک از دنیای کشتی خداحافظی کرد، گفته است که می خواهد با امیر حسین زارع کشتی گیر سنگین وزن ایرانی مبارزه کرده و برای این مبارزه درخواست ۵۰,۰۰۰ دلار کرده است. استیوسون پس از خداحافظی از کشتی از تصمیم خود برای حضور در حضور در رقابت‌های WWE یا همان کشتی کج حرفه ای خبر داده بود. استیوسون در المپیک ۲۰۲۰ توکیو ،در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد و در دور اول آیال لازارف از قرقیزستان را در تایم اول با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست دهد.

گیبل استیوسون کشتی گیر نابغه آمریکایی در حساب اینستاگرامی خود برای مبارزه با امیر حسین زارع درخواست 50000 دلار کرده است
گیبل استیوسون کشتی گیر نامدار آمریکایی

این کشتی گیر آمریکایی در دور بعد حریف خود طاها آکگل کشتی گیر قدرتمند و عنوان دار جهان و المپیک از ترکیه را ۸ بر صفر شکست داده و خالق یکی از بزرگترین شگفتی های این مسابقات شد. در نیمه نهایی حریف او کشتی گیر از مغولستان بود که با نتیجه ۵ بر صفر برد و به فینال رسید.در فینال حریف او گنو پتریاشویلی قهرمان سه ساله جهان از گرجستان بود که او در یک کشتی بسیار زیبا و پر امتیاز در ۲ ثانیه به اتمام رساند که در آخر گیبل استیسون موفق شد ۲ امتیاز کسب کند و با نتیجه ۱۰بر ۸ گنو پتریاشویلی را شکست دهد و صاحب مدال طلای سنگین وزن در المپیک  توکیو شود. او پس از المپیک، در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور پید نکرد و پس از قرارداد با سازمان آمریکایی از ورزش کشتی خداحافظی کرد.

گیبل استیوسون کشتی گیر نابغه آمریکایی در حساب اینستاگرامی خود برای مبارزه با امیر حسین زارع درخواست 50000 دلار کرده است
امیر حسین زارع کشتی گیر ایرانی قهرمان سنگین وزن جهان

بدنبال درخشش امیر حسین زارع در مسابقات سنگین وزن قهرمانی جهان در نروژ و کسب مدال طلای این مسابقات بود که با ژست گذاشتن تاج پادشاهی بر سر، برای گیبل استیوسون کری خوانی کرده و ظاهراً او را به مبارزه فرا خواند. شایعه مبارزه بین استیوسون و زارع پس از آن بیشتر مورد توجه قرار گرفت که فدارسیون های کشتی ایران و آمریکا برای یک رقابت تیمی دوستانه در اواخر بهمن سال جاری به توافق رسیدند. بعد از اعلام این خبر بود که استیوسون از تصمیم خود برای بازگشت به تشک کشتی خبر داده و خواستار فرستاده شدن امیر حسین زارع از جانب تیم ملی کشتی آزاد ایران در سنگین وزن به این مسابقه دوستانه شد، پیشنهادی که با استقبال زارع نیز همراه شد.

زارع هنوز ۲۰ سال دارد و در مسابقات قهرمانی جهان توانست طاها آکگل را شکست داده و انتقام شکست در المپیک برابر گنو پتریاشویلی را نیز با نتیجه ۹ بر ۲ بگیرد، همان کشتی گیری که در فینال المپیک و تنها در دو ثانیه پایانی قائله را به کشتی گیر آمریکایی باخته بود. اکنون باید دید مسابقه ای بین گیبل استیوسون آمریکایی و امیر حسین زارع رخ می دهد، مبارزه ای که شواهد و قرائن از قطعی بودن آن خبر می دهند.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • مهمان آذر ۲۳, ۱۴۰۰

    یک جوری خبر رو نوشتین انگار که از حریف ایرانیش خواسته این پول رو. همونطور که توی توییتش مشخصه درخواست پول رو از FLO کرده که یک سرویس پخش رقابتهای ورزشیه.

  • رسول آذر ۲۳, ۱۴۰۰

    با حاله . واقعا هیجان زیادی داره . قهرمان جوان ایرانی واقعا قوی و خوش فکره