موزن گوش و بینی زلموند مدل TR61؛ موتور ژاپنی، تیغه‌ی ضد زنگ و قابل شستشو

موزن گوش و بینی زلموند مدل TR61؛ موتور ژاپنی، تیغه‌ی ضد زنگ و قابل شستشو

موهای بینی و گوش گرچه نقش نوعی مکانیزم دفاعی برای بدن را ایفا می کنند اما ظاهری ناخوشایند دارند و آراستگی مان را تحت تاثیر قرار می دهند. متاسفانه رشد این موها هیچگاه متوقف نمی شود و فعلا راهکار موثر و بی خطری برای خلاصی همیشگی از آنها وجود ندارد. کندن موهای بینی و گوش نیز اصلاً ایده‌ی خوبی نیست زیرا علاوه بر دردناک بودن می تواند عفونت های خطرناکی را نیز در پی داشته باشد. اما استفاده از یک موزن بینی یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از آراستگی و بیرون نزدن این موها از حفره های بینی و گوش است.

نکته دیگر اینکه موزن ها هم برای مردان و هم زنان قابل استفاده بوده و به همین دلیل با خرید یک موزن و البته با رعایت نکات بهداشتی، زن و شوهر می توانند از آن استفاده نمایند. همچنین برخی از این موزن ها را می توان برای اصلاح موهای گوش نیز به کار گرفت، موهایی که با بالا رفتن سن رشد بیشتری داشته و به وضوح دیده می شوند. همانند دیگر محصولات حوزه مد و زیبایی، در حوزه موزن های گوش و بینی نیز انواع مختلفی از برندهای مختلف با کارکردهای چندگانه وجود دارند. در این میان، موزن گوش و بینی زلموند (zelmond) مدل TR61 یکی از ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین انواع موزن های گوش و بینی است که می خواهیم در ادامه این مطلب به معرفی آن بپردازیم. این موزن یک محصول بسیار باکیفیت تایوانی است که می توان قاطعانه مدعی شد از لحاظ کیفیتی از بسیاری از موزن های موجود در بازار و به ویژه محصولات چینی، کیفیت بالاتری دارد.

موزن گوش و بینی زلموند (zelmond) مدل TR61 یکی از ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین انواع موزن های گوش و بینی است که می خواهیم معرفی

در شرایطی که تحریم شدن بازار ایران از جانب بسیاری از برندهای معتبر عرصه محصولات آرایشی و زیبایی می تواند آزار دهنده باشد، برند زلموند به عنوان یک برند تایوانی با کیفیت که از قطعات ژاپنی و بادوام در محصولاتش استفاده می کند، می تواند کاستی های بازار این محصولات را جبران نماید. قیمت محصولات زلموند نیز در مقایسه با دیگر برندها بسیار مقرون به صرفه تر بوده و می توانید با اطمینان خاطر از تناسب قیمت با کیفیت آن ها را خریداری نمایید.

سبک، کم حجم و خوش دست

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید موزن بینی مد نظر قرار دهیم اندازه و وزن آن است. موزن گوش و بینی زلموند مدل TR61 با بدنه پلاستیکی خود بسیار کم حجم و سبک بوده و به همین دلیل می توانید آن را در یک کیف کوچک جا داده و هر جا که خواستید ببرید. سبکی و حجم کم موزن گوش و بینی زلموند به شما این امکان را می دهد که به سادگی موهای بینی و گوشتان را کوتاه کنید بدون اینکه حجم بالا یا سنگینی آن شما را اذیت کند. کنترل و نگه داشتن این موزن گوش و بینی به دلیل ساختار و وزن کمش بسیار ساده بوده و در نتیجه بهترین گزینه برای کسانی است که برای اولین بار از موزن گوش و بینی استفاده می کنند. دستگاه مانورپذیری بسیار بالایی داشته و نبود قطعات جانبی اضافی و دست و پاگیر هرگونه نگرانی از بابت گم شدن شان را رفع کرده است.

موزن گوش و بینی زلموند (zelmond) مدل TR61 یکی از ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین انواع موزن های گوش و بینی است که می خواهیم معرفی

تیغه‌ی چرخشی ساخته شده از استیل ضد زنگ ژاپنی

تیغه‌ی موزن گوش و بینی زلموند مدل TR61 از نوع چرخشی و بسیار دقیق بوده که از استیل ضد زنگ ژاپنی ساخته شده  و سریع ترین و ایمن ترین نوع تیغه در موزن های گوش و بینی است. سَری به کار رفته در این موزن، متداول ترین نوع سری در میان موزن ها بوده و دارای شیارهای متعددی است که به راحتی وارد حفره گوش و بینی شده و هم در قسمت وسط و هم گوشه ها، موهای بینی و گوش را به دام انداخته، بدون اینکه آن ها را بکشد کوتاهشان می کند. به لطف تیغه چرخشی در نظر گرفته شده برای این دستگاه هم احتمال هرگونه آسیب دیدگی و جراحت حین اصلاح به کمترین میزان ممکن خواهد رسید. سَری موزن گوش و بینی زلموند مدل TR61 بیش از حد بلند نبوده و بی آنکه خراش یا آسیبی به بافت های داخلی گوش و بینی شما وارد کند، فرایند اصلاح را بدون هرگونه ناراحتی به انجام می رساند.

در زیر این سَری، یک تیغه‌ی برشی دقیق ضد زنگ قرار دارد که بدون کشیدن مو، موهایی که به دام افتاده اند را کوتاه می کند. به دلیل استفاده از استیل ضد زنگ در این سری، امکان شستشوی موزن گوش و بینی زلموند وجود داشته و به دلیل دارا بودن استاندارد بین المللی IPX8، می توان آن را تا بیش از یک متر و نیم نیز در آب فرو برد و نگرانی بابت خرابی آن نداشت. همین قابلیت ضد آب بودن باعث می شود که بتوان از موزن گوش و بینی زلموند مدل TR61 در زیر دوش نیز استفاده کرده و به راحتی با مقداری آب، آن را تمیز کرد. بدین ترتیب لازم نیست نگران افتادن این موزن گوش و بینی در آب، در هنگام استحمام یا جلوی آینه روشویی باشید.

موزن گوش و بینی زلموند (zelmond) مدل TR61 یکی از ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین انواع موزن های گوش و بینی است که می خواهیم معرفی

موتور برند مابوچی ژاپن

شاید نقطه قوت اصلی موزن گوش و بینی زلموند مدل TR61 موتور آن باشد که موتور برند مابوچی (Mabuchi) ژاپنی است و در رده قدرتمندترین موتورهای دستگاه های حوزه آرایشی قرار دارد. کمپانی مابوچی یکی از معروف ترین و معتبرترین کمپانی های ژاپنی و بزرگ ترین تولید کننده موتورهای کوچک الکتریکی در جهان است. علیرغم قدرت بالای موتور، موزن گوش و بینی زلموند مدل TR61 بسیار کم صدا بوده و کارایی بالایی در کوتاه کردن موهای گوش و بینی دارد. موتور قدرتمند، باکیفیت و بادوام موزن گوش و بینی زلموند باعث تضمین عمر طولانی دستگاه شده و آن را به گزینه ای مناسب برای سفر و استفاده طولانی مدت تبدیل کرده است.

موزن گوش و بینی زلموند (zelmond) مدل TR61 یکی از ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین انواع موزن های گوش و بینی است که می خواهیم معرفی

منبع تغذیه: یک عدد باتری قلمی

به طور کلی، موزن ها یا شارژی هستند و یا از باتری های قلمی برای تامین نیروی خود استفاده می کنند. موزن های دارای باتری داخلی باید شارژ شده و به دلیل اینکه در هر بار استفاده تنها چند دقیقه موزن روشن می ماند، شارژ موجود در باتری می تواند شما را تا مدت ها از شارژ کردن دوباره بی نیاز کند. اما همانطور که گفته شد، در هر بار استفاده، موزن تنها برای چند دقیقه روشن می ماند و همین موضوع می تواند باعث ماندن بیش از حد شارژ در باتری و آسیب دیدن آن شود. یکی از برتری های موزن این است که می توان آن را با خود همه جا برد و اینجاست که یکی دیگر از نقاط ضعف موزن های شارژی ظاهر می شود.

برای مثال اگر شارژ موزن شما تمام شده و در مسافرت باشید، بدون دسترسی به منبع تغذیه نمی توانید از آن استفاده کنید. اما موزن های دارای باتری قلمی، از جمله موزن گوش و بینی زلموند مدل TR61 براحتی با یک عدد باتری قلمی کار کرده و به همین خاطر می توان آن ها را هر جایی و بدون نیاز به پریز برق یا شارژ کردن استفاده کرد. هنگام خرید موزن گوش و بینی زلموند، یک عدد باتری قلمی اورجینال برند میتسوبیشی نیز در جعبه بسیار شیک و زیبای آن قرار دارد که برای مدت ها شما را از خرید باتری جدید بی نیاز می کند. با این وجود هر نوع باتری قلمی دیگری نیز می تواند این موزن را روشن کند و تا مدت ها نیازی به تعویض این باتری نخواهید داشت.

تمیز کردن و شستشوی ساده

موزن گوش و بینی زلموند مدل TR61 به دلیل تیغه‌ی برش چرخشی  و ضد زنگ خود می تواند حتی موهای بلند گوش و بینی را نیز کوتاه کند در حالی که این موضوع باعث نمی شود تمیز کردن آن دشوار باشد. در حالی که قابل شستشو نبودن موزن به معنای این است که برای تمیز کردنش باید سر و تیغه را از دستگاه جدا کرد، ساختار ساده و قابلیت شستشوی این موزن گوش و بینی باعث شده براحتی بتوان آن را تمیز کرد. قابلیت ضد آب بودن و جنس استیل ضد زنگ سَری و تیغه به شما امکان می دهد تنها به کمک آب و زیر دوش نیز آن را تمیز کنید. همچنین ضد آب بودن ساختار کلی موزن گوش و بینی زلموند مدل TR61 این امکان را فراهم ساخته تا تمام بدنه را تا عمق ۱.۵ متری در آب فرو برد، قابلیتی که یکی دیگر از نقاط قوت این موزن گوش و بینی است.

موزن گوش و بینی زلموند (zelmond) مدل TR61 یکی از ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین انواع موزن های گوش و بینی است که می خواهیم معرفی

دسترسی آسان به موهای گوش و بینی

ساختار سَری موزن گوش و بینی زلموند مدل TR61 به شکلی است که به راحتی و با قرار گرفتن در زاویه ای مناسب، موهای داخل گوش و بینی را به دام انداخته و بدون کشیدن موها، آنها را کوتاه می کند. با داشتن این موزن گوش و بینی، می توانید مطمئن باشید که تمامی موهای ناخوشایند گوش و بینی تان به شکلی موثر برداشته می شوند. سرعت و دقت موزن گوش و بینی زلموند در به دام انداختن موهای گوش و بینی نیاز بسیار قابل توجه است. این موزن به سادگی موهای گوش و بینی را زدوده بدون این که باعث ایجاد خراش یا التهاب در گوش و بینی شود.

مزایای ساختار کلی موزن زلموند

بدنه موزن گوش و بینی زلموند مدل TR61 از جنس پلاستیک بسیار مقاوم و باکیفیت بوده و ساختار ساده و خوش دستی دارد. رنگ موزن مشکی بسیار زیبایی بوده که جلوه ای خاص به آن بخشیده است. دکمه پاور (دکمه خاموش و روشن کردن) در وسط موزن واقع شده که هنگام کار کردن با دستگاه موزن، کاملاً در دسترس است و می توانید به راحتی آن را خاموش روشن کنید. محفظه باتری نیز در انتهای موزن قرار گرفته و با کمی پیچاندن ته موزن می توان محفظه باتری را برداشته و براحتی باتری قلمی آلکالینی موجود در بسته بندی را در آن جای داد و برای مدت ها با آن کار کرد. قسمت سری موزن نیز دارای یک درپوش است که راحت باز شده و سرجایش قرار می گیرد.

موزن گوش و بینی زلموند (zelmond) مدل TR61 یکی از ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین انواع موزن های گوش و بینی است که می خواهیم معرفی

بسته بندی و محتویات جعبه موزن گوش و بینی زلموند

همانطور که گفته شد، موزن گوش و بینی زلموند مدل TR61 دارای یک بسته بندی بسیار شیک بوده و در داخل آن قسمت هایی برای قرار دادن موزن و حتی باتری قلمی نیز تعبیه شده که باعث می شود نگهداری از موزن گوش و بینی زلموند پس از اتمام کار، بسیار ساده باشد و نیازی به فضای بیشتری برای نگهداری آن نخواهید داشت. دفترچه راهنمای داخل بسته بندی به زبان های فارسی، انگلیسی، اردو و عربی بوده و بسیار ساده شیوه کار کردن با این موزن و تمیز کردن آن آموزش داده شده است. موزن گوش و بینی زلموند  مدل TR61 با گارانتی ۲۴ ماهه آژند سرویس، توسط شرکت آژند قشم، نماینده رسمی محصولات پاناسونیک، وارد بازار شده است. داشتن گارانتی دو ساله یکی دیگر از نقاط قوت موزن گوش و بینی زلموند است که می تواند خیال شما را از بابت گارانتی و خدمات پس از فروش این محصول تایوانی باکیفیت آسوده سازد.

موزن گوش و بینی زلموند (zelmond) مدل TR61 یکی از ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین انواع موزن های گوش و بینی است که می خواهیم معرفی

جمع بندی

موزن گوش و بینی زلموند مدل TR61 یک موزن بسیار ساده اما کارآمد است که با موتور قدرتمند، بدنه ضد آب، تیغه ی استیل ضد زنگ چرخشی و منبع تغذیه باتری قلمی خود می تواند انتخاب مناسبی برای کسانی باشد که برای اولین بار قصد خرید موزن گوش و بینی دارند. کارکرد بی نقص ، وزن سبک و ساختار ساده آن باعث شده که موزن گوش و بینی زلموند مناسب برای استفاده در خانه و هنگام مسافرت بسیار کاربردی باشد. در کنار دیگر محصولات برند زلموند مانند تلویزیون، سشوار و ماشین های اصلاح سر و صورت، موزن گوش و بینی مدل TR61 نیز می تواند با بهترین های این عرصه رقابت کند.

شرکت آژند قشم که نماینده رسمی محصولات پاناسونیک در ایران است، به عنوان یک برند ایرانی محصولات زلموند را با بهترین قطعات و مواد اولیه تولید و عرضه می کند. در مورد موزن گوش و بینی مدل TR61 نیز می توان مدعی شد که کیفیت آن بسیاری بالاتر از بسیاری از محصولات چینی این عرصه است و این تفاوت کیفی را می توان در ظاهر محصولات نیز متوجه شد. قیمت موزن گوش و بینی زلموند مدل TR61 در وبسایت زلموند ۷۹۸,۰۰۰ تومان تعیین شده است که برای محصولی با چنین کیفیتی بسیار مناسب به نظر می رسد. برای مقایسه باید بدانید که قیمت موزن گوش و بینی رمینگتون مدل NE3870 حدود ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت موزن گوش و بینی و خط زن بابیلیس مدل ۷۰۵۱BU  نیز حدود ۸۴۵,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود