دستگاه تقطیر، راهنمای خرید دستگاه گلاب‌گیری و عرق‌گیری

دستگاه تقطیر، راهنمای خرید دستگاه گلاب‌گیری و عرق‌گیری

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

عرق گیری و تولید عصاره هایی با قابلیت های درمانی و غذایی از سالیان دور برای انسان  امری حیاتی و هیجان انگیز به شمار می آمد؛ افراد در گذشت سالیان دریافتند که گیاهان مختلف از خواص درمانی و غذایی ویژه ای برخوردار هستند و در صدد یافتن روشی برای خارج سازی عصاره آن ها بر آمدند؛ نتیجه تلاش های بشر ساخت دستگاهی ویژه برای این امر بود و چیزی نبود جز دستگاه تقطیر. حال و در زندگی امروزه با توجه به حفظ احساس نیاز به تقطیر و عصاره های ارزشمند حاصل از آن، ما به طراحی جدیدی از این دستگاه ها نیازمند هستیم؛  گروه نیازت در جهت برطرف کردن این نیاز به کامل ترین شکل، اقدام به طراحی و تولید دستگاه های تقطیر خانگی و صنعتی در ظرفیت های گوناگون کرده است؛ خرید دستگاه تقطیر می تواند فرایندی پیچیده جلوه کند؛ که با سفارش از سایت نیازت این فرایند به سادگی صورت خواهد گرفت.

خرید دستگاه تقطیر می تواند فرایندی پیچیده جلوه کند؛ که با سفارش از سایت نیازت این فرایند به سادگی صورت خواهد گرفت.

نیازت، برطرف کننده نیاز های شما

گروه صنعتی نیازت با در نظر گرفتن محدودیت های موجود در منازل و کارگاه های کوچک و بزرگ، تمام تلاش خود را به کار گرفته است؛ تا نیاز های شما را بر طرف کند؛ این مجموعه اقدام به تولید انواع دستگاه تقطیر، انواع ظروف مسی، تجهیزات آشپزخانه و فست فود،  منقل، بیدون شیری، کره گیر و دوغ زن کرده است؛ گروه نیازت دارای کارشناسان متخصصی است؛ که شما را به بهترین شکل در خرید دستگاه تقطیر راهنمایی می کنند و شما می توانید با مشورت با آن ها به خرید دستگاه تقطیر از مجموعه نیازت بپردازید؛ در ادامه این مقاله شما را با زوایای مختلف دستگاه تقطیر آشنا خواهیم کرد.

دستگاه تقطیر:

دستگاه تقطیر از سابقه ی بسیار طولانی در تاریخ برخوردار است و کاربرد اصلی آن جداسازی دو ماده با نقاط جوش متفاوت است؛ اما کاربرد ویژه آن در استخراج عصاره گیاهانی است؛ که برگ، ریشه و یا گل برگ های آن ها دارای خواص دارویی و غذایی هستند. دستگاه تقطیر دارای کاربرد های گسترده ای است و از آن در فرایند های مختلفی چون عرق گیری و گلاب گیری استفاده می شود.

خرید دستگاه تقطیر:

دستگاه تقطیر انواع گوناگونی دارد و برای خرید دستگاه تقطیر باید به نکات مختلفی توجه شود. برای خرید دستگاه تقطیر می توانید به فروشگاه اینترنتی نیازت مراجعه و از مشاوره رایگان کارشناسان آن بهره گیرید؛ نیازت تمام هنر و تلاش خود را به کار گرفته است تا محصولی با کیفیت و کارا به شما عرضه کند؛ دستگاه های تقطیر متفاوتی در این فروشگاه موجود است؛ که نیاز های متفاوت شما را پوشش می دهند. در ادامه به انواع دستگاه های تقطیر و کاربرد آن ها به صورتی دقیق تر اشاره خواهیم کرد.

انواع دستگاه تقطیر:

همان طور که گفته شد، نیازت انواع متفاوتی از دستگاه تقطیر را طراحی و عرضه کرده است. این محصولات در دسته بندی های خانگی – صنعتی با ظرفیت های گوناگون طبقه بندی می شوند که از جنس های مختلفی مانند مس ، آلومینیوم ، استیل و … ساخته شده اند. این دستگاه ها دارای انواع خنک کننده های آبی و برقی و تمام متعلقات مربوط به عمل تقطیر است که شما می توانید تمامی آن را به ساده ترین شکل از وب سایت گروه نیازت خریداری فرمایید.

دستگاه تقطیر خانگی

دستگاه های تقطیر خانگی در ظرفیت هایی کمتر از انواع صنعتی تولید می شوند؛ ظرفیت آن ها از میزان پایین ۱۲ لیتر شروع می شود و تا۲۲۰ لیتر نیز ادامه می یابد. خرید دستگاه عرق گیر خانگی به سادگی از فروشگاه اینترنتی نیازت امکان پذیر است.

خرید دستگاه تقطیر می تواند فرایندی پیچیده جلوه کند؛ که با سفارش از سایت نیازت این فرایند به سادگی صورت خواهد گرفت.

دستگاه تقطیر صنعتی

این گروه از تقطیر کننده ها برای کارگاه هایی با توان ظرفیتی بالا استفاده می شود؛ این مدل ها دارای کندانسور های پیشرفته ای هستند؛ و ظرفیت های بسیار بالایی را پوشش می دهند. خرید دستگاه گلاب گیری صنعتی نیز به راحتی در وب سایت نیازت قابل انجام است.

کندانسور یا خنک کننده

خنک کننده یا کندانسور های دستگاه های تقطیر در فروشگاه نیازت در انواع مدل های برقی و آبی موجود می باشند؛ تا شما با توجه به شرایط موجود در منزل و کارگاه خود دچار محدودیت نشوید و همچنین بسیار سریع و بی دردسر عمل تقطیر را انجام دهید.

جنس دیگ های تقطیر

جنس بدنه دستگاه های تقطیر از جنس های آلومینیوم و استیل و مس می باشد؛ که می توان از مدل های موجود در فروشگاه نیازت، خرید دستگاه تقطیر خود را انجام دهید.

ظرفیت های گوناگون

دستگاه های تقطیر ظرفیت های گوناگونی را پوشش می دهند و شما باید با توجه به توانایی ها و محدودیت های خود ظرفیت مناسب را انتخاب کنید.

کاربرد دستگاه تقطیر

کاربرد اصلی دستگاه تقطیر، گرفتن عصاره از انواع مختلف گیاهان است که مصارف صنایع غذایی، آزمایشگاه ها ،کارگاه های عرقیجات ،صنایع شیمیایی به منظور ساخت پارافین ، الکل ، گازوئیل و … میباشد.

مزایای دستگاه تقطیر

دستگاه های تقطیر موجود در فروشگاه نیازت از مزایای بسیاری برخوردار است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

خرید دستگاه تقطیر می تواند فرایندی پیچیده جلوه کند؛ که با سفارش از سایت نیازت این فرایند به سادگی صورت خواهد گرفت.
 دستگاه تقطیر با کندانسور برقی و دستگاه تقطیر دیگ و نیچه

سادگی استفاده از دستگاه تقطیر

استفاده از این دستگاه ها بسیار ساده است و نیاز به هیچ گونه آموزشی ندارد. لذا شما میتوانید از کلیپ های آموزشی نحوه کار با دستگاه های تقطیر در قسمت بلاگ وب سایت Niazet.com استفاده کنید همچنین مشاوران متخصص گروه صنعتی نیازت به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما نیز هستند.

میزان مصرف انرژی برق

میزان مصرف برق کندانسور های برقی بسیار کم بوده و عمل تقطیر را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام میدهند.

انواع عرقیجات

این دستگاه ها توانایی گرفتن عصاره های مختلف را دارند و عرقیجات بسیار شفاف ، با کیفیت و خالص را استخراج میکنند.

نصب آسان

نصب این دستگاه ها بدون هیچ دردسری در کوتاه ترین زمان صورت می گیرد وگفتنی است که نصب آن ها بدون نیاز به تجهیزات خاصی شکل می گیرد. همچنین فضای کمی را اشغال خواهد کرد.

مخزن محکم

این دستگاه ها از ورق های ضخیم و محکمی تشکیل شده اند؛ که فرایند تقطیر را بسیار ایمن تر کرده است.

کیفیت بالای بدنه

به دلیل کیفیت بالای بدنه، در حین فرایند تقطیر هیچ تغییری در بو، مزه و رنگ احساس نمی شود.

۲ نظر

ورود

  • علی دی ۷, ۱۴۰۰

    نیازت رو خیلی وقته که میشناسیم البته از طریق اینستاگرامشون

  • فرزاد دی ۷, ۱۴۰۰

    فروشگاه درجه یک هم آنلاین هم حضوریشون مشاورای خوبی دارن کیفیت و قیمتاشونم خیلی خوبه