گروه پاپ کره ای BTS برای مدتی طولانی به استراحت خواهد پرداخت

گروه پاپ کره ای BTS برای مدتی طولانی به استراحت خواهد پرداخت

گروه موسیقی BTS برای مدتی به استراحت خواهد پرداخت. به گفته ی کمپانی موسیقی BIG HIT که این پدیده ی کی پاپ هفت نفره تحت مدیریت آن مشغول به فعالیت است، این گروه پس از رویدادهای پیش رو از جمله BTS Permission To Dance On Stage و Jingle Ball Tour در فعالیتش یک وقفه خواهد داشت. این شرکت کره ای تاکید کرده است که این فقط یک وقفه خواهد بود و نه پایانی بر فعالیت گروه BTS.

اعضای این گروه موسیقی در اواخر سال ۲۰۱۹ یک استراحت چند هفته ای را داشتند و پس از آن پرقدرت فعالیت خود را از سر گرفتند. در بیانیه شرکت آمده که این گروه موسیقی برای «به دست آوردن ایده های جدید و انرژی دوباره» نیاز به «استراحتی نسبتاً طولانی» دارند.جین، شوگا، جی-هوپ، آر اِم، جیمین، وی، و جونگ کوک قصد دارند در اوج، به استراحتی طولانی مدت بپردازند.

گروه BTS

این در حالی است که آن ها در صدر هنرمندان بین المللی سال ۲۰۲۱ هستند و آهنگ Dynamite یکی از آهنگ های برتر جدول موسیقی Billboard و نیز Apple Music بوده است. این ترانه در اوت ۲۰۲۰ جایگاه نخست ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد (Billboard Hot 100) را به دست آورد و رکورد در صدر ماندن را در هفته های متوالی جا به جا کرد.

در ماه های اخیر ترانه ی Dynamite تبدیل به اولین ترانه ی گروه شد که موفق به کسب جایگاه triple platinum می شود. همچنین ترانه Dynamite اولین نامزدی گرمی برای این گروه را در بخش بهترین اجرای پاپ گروهی به همراه داشت که اولین نامزدی یک گروه موسیقی کره ای در جوایز گرمی به شمار می آید.

گروه BTS

در بیانیه ی کمپانی Big Hit آمده:

«مایلیم به عرض برسانیم که گروه BTS قصد دارد برای دومین بار استراحت طولانی مدتی داشته باشد. این گروه موسیقی در بحبوحه ی وضعیت کرونا در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به فعالیتش ادامه داد و جایگاه خود را به عنوان گروهی بین المللی مستحکم کرد. این اولین بار از زمان آغاز به کار این گروه موسیقی خواهد بود که آن ها تعطیلات را با خانواده های خود می گذرانند. BTS بر روی کنسرت و انتشار آلبوم جدیدش که آغازگر فصلی نو خواهد بود نیز تمرکز خواهد کرد. اعضای گروه آماده ی کنسرتی در ماه مارس در سئول می شوند. از تمام طرفدارانی که همچنان به طرفداری از گروه خواهند پرداخت کمال تشکر را داریم. گروه BTS با قدرت و قوت و پرانرژی باز خواهد گشت.»

بیشتر بخوانید:

مرد انگلیسی که می خواهد شبیه خواننده گروه BTS باشد و خود را کره ای می داند

مجری آلمانی: «گروه BTS شبیه ویروس کرونا هستند و باید واکسن آن ها پیدا شود»

انتخاب PewDiePie به عنوان خوش قیافه ترین سلبریتی سال و اعتراض طرفداران گروه BTS

منبع: Billboard
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲۴۳ نظر

ورود

  • jk آذر ۲۹, ۱۴۰۰

    به قول شوگا که گفت:هیترای عزیزی که هیت کامنت میکنید من نمخونمشون بعدم بیگ هیت ازتون شکایت میکنه پس این یه بازی دوسر برده برام

    • نفس دی ۳۰, ۱۴۰۰

      ب قول شوگا من میتونم کاری کنم ک بیشتر هر وقت ک شما تلاش کردید دوس دخترتون جیغ بکشه
      فقط با فشار دادن دکمه توییتر???

  • kookie ❣️ آذر ۲۹, ۱۴۰۰

    امیدوارم زود برگردن دلم براشون تنگ میشه?

  • Naughty army آذر ۳۰, ۱۴۰۰

    داشتی هیتر همتونو اسفالت کردیم درس اما یچی بهتون بگم شاید تو مغزای تو خالیتون جا شد بنگتن از همتون مرد تره مردی شما به ریش پشمه ک نمیتونین چشتونو از یه زن بردارین اون زنا باید برای اینکه شما چیز نشین روسری و پوشیده کنه اما بنگتن با بی لباس بودن زنا مث شما نیستن و خودشونو کنترل میکنه از همتونم بهتر میتونه به ما اعتماد به نفس بده و مارو از لحاظ روحیه تقویت کنه الکی خودتونو نسوزونین به چپ هیچکی نیستین فقط اسفالت میشین ?مردی اونا به پشماشون نی به عقلشونه ک شما متاسفانه فقط کپک تو سرتونه ????

  • Negar دی ۳, ۱۴۰۰

    امیدوارم لذت ببرن از وقت استراحتشون و پر انرژی برگردن. مرسی ازتون بابت توضیحات کامل

  • ARMY دی ۳, ۱۴۰۰

    عرررررر دلم براشون تنگ شد خیلی از دیسبند شدنشون میترسم ایشالله هیچ وقت هیچ وقت دیسبند نشن??
    دلم براشون تنگگگگگ شده????

  • Tina Army bts دی ۳, ۱۴۰۰

    حیییییییی خداااااااااا کمکم کن دیوانه نشممممممممم
    ایییی بی تی اس برگرد

  • Honey دی ۳, ۱۴۰۰

    اصلا هم از وان دایرکشن کپی نکردن

    • ... بهمن ۱۲, ۱۴۰۰

      آقا چه ربطی داره وان دایرکشن خیلی وقته فعالیت نکردن ینی به سال کشیده ولی به نظرت بی تی اس با این همه موفقیت دیگه ول میکنه میره شات آپ بچ

  • Hany دی ۴, ۱۴۰۰

    ای جانم????

  • آرمی دی ۴, ۱۴۰۰

    اولش فک کردم مشکلی براشون پیش اومده بعد دیدم حالشون خوبه خیالم راحت شد

  • آرمی. یونو؟ دی ۵, ۱۴۰۰

    چقدر ریختین سر این هیتره??
    نیاز نیست به پشگل ها اهمیت بدید

  • بی تی اس دی ۳۰, ۱۴۰۰

    هر چی که خودشون صلاح می‌دونن ?

  • ... اسفند ۱۵, ۱۴۰۰

    خیلییییی حق گفتی??

  • عطا اسفند ۶, ۱۴۰۲

    معروفترین گروه دنیاست ولی من شایع رو دوست دارم.