روش های دانلود آهنگ با گوشی آیفون

روش های دانلود آهنگ با گوشی آیفون

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر شما یکی از کاربرانی هستید که گوشی آیفون دارد و از محصولات شرکت اپل استفاده می کند، بدون شک از قابلیت ها و نقاط قوت این گوشی ها مطلع هستید. ویژگی های برنامه های گوشی آیفون در کنار زیبایی و کاربردی بودن باعث شده است که کاربران زیادی به این که گوشی آیفون داشته باشند علاقه زیادی دارند. سیستم عامل این گوشی ها ios  است. این سیستم عامل دارای قابلیت ها و مزایای بالایی نسبت به رقبای خود در بازار است. البته بسیاری از کاربران به طور دقیق در مورد ویژگی های این سیستم عامل اطلاعی ندارند. اما بسیاری از کاربران گوشی های آیفون با یک سری محدودیت هایی مواجه هستند. البته این محدودیت ها بسیار کم و ناچیز است. اما سوال من از شما این است که آیا تا به حال در حین دانلود آهنگ با گوشی آیفون دچار مشکل شده اید؟

بدون شک پاسخ شما این است که قابلیت های گوشی شما بالا است و از این که این گوشی را دارید راضی هستید، ولی خوب شاید یکی از این مشکلاتی که شما با آن رو به رو هستید این است که گوشی شما برنامه هایش به صورت کلی با هم در ارتباط نیستند. به خاطر همین شما نمی توانید آهنگ های ارسالی را در برنامه موسیقی گوشی تان گوش دهید. این در حالی است که همین کار در گوشی های معمولی و کامپیوتر کاری بسیار ساده است. اما آیا وجود چنین محدودیتی غیر قابل حل است ؟ آیا باید از این همه قابلیت صرف نظر کنیم و دنبال گوشی و مدل دیگری باشیم ؟

پاسخ من به شما این است که با من در این مقاله همراه باشید، تا چگونگی رفع این مشکلات را با روش هایی به شما آموزش دهم، تا با ذخیره و دانلود آهنگ با روش های ساده در گوشی خود لذت ببرید.

قبل از هر چیزی لازم است درباره این که، چرا ذخیره آهنگ در گوشی های آیفون امکان پذیر نیست، توضیح مختصری بدهیم. همان طور که میدانید سیستم عامل گوشی های شرکت اپل IOS هستند در این سیستم عامل قسمتی به نام User File System موجود نیست و در واقع قسمت دیگری به نام iTunes یا DropBox وظیفه انتقال فایلها را بر عهده دارد و همین سبب شده است که دانلود آهنگ امکان پذیر نخواهد بود. به همین خاطر بدون شک شما برای دانلود آهنگ از هر سایتی که بخواهید دچار مشکل خواهید شد.

ممکن است که سوال کنید که آیا این سیستم عامل با آپلود فایل موسیقی مورد نظر بر روی DropBox و ذخیره بر روی آیفون می تواند این مشکل را حل کند ؟

متاسفانه مشکل ذخیره فایل با این موضوع هم حل نخواهد شد. پس به دنبال روش بهتری هستیم که محدودیت ذخیره فایل موسیقی را برای ما حل کند. راه حل ما این است که شما از اپلکیشن و سایت هایی استفاده کنید که برای شما این محدودیت عدم دانلود را رفع کند.

دانلود آهنگ با اپلکیشن Documents

اما سوال من از شما این است که آیا تا به حال در حین دانلود آهنگ با گوشی آیفون دچار مشکل شده اید؟ شاید جواب بسیاری از شما بله باشد

این اپلیکشن یکی از اپلکیشن هایی است که به عنوان یک File Manager است که درواقع وظیفه این را دارد که فایلهای شما را باز کند و آنها را مرتب سازی کند و در کنار همه این کارها وظیفه این را دارد که انواع فایل های مختلف را برای شما باز کند.جالب است که بدانید این آپ دارای یک مرورگر داخلی است که به شما این امکان را می دهد که فایل مورد نظر خود را داخل برنامه دانلود و با زکند و حتی امکان انتقال به اپلکیشن دیگری را نیز به شما می دهد.

از کجا دانلود کنم ؟

این اپلیکشن را می توانید از برنامه اپ استور دانلود کنید .

https://apps.apple.com/us/app/documents-file-reader-browser/id364901807

با اپلیکشن چطوری اهنگ دانلود کنم؟

گام اول : اگرگوشه سمت راست اپلیکشن را نگاه کنید یک مرورگر را خواهید دید.

این آیکون را انتخاب کنید.

گام دوم: آدرس صفحه مورد نظر برای دانلود اهنگ را وارد کنید و یا در صفحانت نت با مرورگر به دنبال اهنگ مورد نظر خود باشید.

گام سوم: حالا روی آیکون دانلود آهنگ مورد نظر  برای ذخیره فایل کلیک کنید.

گام چهارم: مسیر دانلود را مشخص و با وارد کردن نام فایل برای ذخیره دکمه Done را لمس کنید تا آهنگ مورد نظر در مسیر دلخواه شما ذخیره شود.

توجه: بعد از تمام شدن زمان دانلود پیغامی برای شما مبنی بر کامل شدن دانلود بر روی صفحه نمایشگر نمایش داده می شود.

فایل آهنگ من کجاست ؟

فایل دانلود شده شما در قسمت Ducuments ذخیره شده است. کافی است به این قسمت بروید و در مسیری که انتخاب کردید به دنبال آهنگ باشید و از گوش دادن به این آهنگ لذت ببرید.

دانلود آهنگ از سایت موزیکدل

اما سوال من از شما این است که آیا تا به حال در حین دانلود آهنگ با گوشی آیفون دچار مشکل شده اید؟ شاید جواب بسیاری از شما بله باشد

یکی دیگر از روش های دانلود آهنگ استفاده از سایت ها میباشد، سایت موزیکدل به عنوان یکی بروزترین سایت دانلود آهنگ جدید در ایران شناخته میشود و به راحتی میتوانید از طریق گوشی ایفون و تلگرام از این وبسایت آهنگ مد نظر خود را دانلود کنید.

  1. وارد سایت Musicdel.ir شوید و یکی از آهنگ های مدنظرتان پیدا کنید و لینک دانلود آن را کپی نمایید.
  2. سپس وارد تلگرام شوید و ربات لینک گرام به آدرس @LinkgramBot را باز کنید. حال لینک دانلود آهنگی که از سایت موزیکدل کپی کرده اید را در این ربات قرار داده و گزینه شروع و تبدیل به فایل تلگرام را انتخاب کنید.
  3. حال لینک دانلود اهنگ به فایل تبدیل شده و آن را به قسمت Saved Massages خود ارسال کنید و در هر زمان میتوانید با مراجعه به این قسمت اهنگ های دلخواه خود را گوش کنید.

دانلود آهنگ از طریق تلگرام با اپلکیشن file hub

اما سوال من از شما این است که آیا تا به حال در حین دانلود آهنگ با گوشی آیفون دچار مشکل شده اید؟ شاید جواب بسیاری از شما بله باشد

روش دوم حل مشکل دانلود آهنگ با استفاده از اپلیکشن file hub در برنامه تلگرام است که این اپلیکشن را نیز می توانید از برنامه اپ استور دانلود کنید .

گام اول : ابتدا برنامه تلگرام را باز کنید و بر روی  گزینه play  ضربه بزنید تا آهنگ مورد نظر پخش شود.

گام دوم: بر روی آهنگ مورد نظر در تلگرام در قسمت بالای برنامه کلیک کنید.

گام سوم: حالا گزینه share را انتخاب کنید .

گام چهارم: از منوی که باز می شود گزینه  copy to file hub  لمس کنید.

توجه: اگر این گزینه برای شما فعال نبود و یا در دسترس نبود به قسمت more بروید و سوییچ مرتبت با این گزینه مورد نظر را فعال سازی کنید.

فایل موسیقی من کجاست ؟

فایل شما اکنون در پوشه file hub  است و در این قسمت ذخیره شده است. با رفتن به این قسمت و باز کردن اهنگ می توانید به موسیقی مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

دانلود با نرم افزار iDownlodader pro

اما سوال من از شما این است که آیا تا به حال در حین دانلود آهنگ با گوشی آیفون دچار مشکل شده اید؟ شاید جواب بسیاری از شما بله باشد

این نرم افزار یکی از نرم افزارهای خوبی است که دارای کاربرد زیادی درمدیریت دانلود در سیستم عامل های ios دارد.

سرعت بالا و بدون محدودیت  از ویژگی های این نرم افزار پرقدرت است.

گام اول: ابتدا این نرم افزار را دانلود کنید.

گام دوم : نرم افزار را پس از نصب اجرا کنید.

گام سوم : حالا نوبت این است که لینک دانلود خود را با استفاده از مرورگر خود برنامه و یا مرورگر گوشی خود پیدا کرده و در قسمت آدرس بار نرم افزار paste  کنید و گزینه enter  را فشار دهید.

به این راحتی شما می توانید اهنگ مورد نظر را در تب دانلود گوشی خود مشاهده کنید .

امیداوارم همه این روش های ساده و کاربردی به دردتان بخورد و برای دانلود آهنگ های خود با گوشی آیفون خود دیگر هیچ مشکلی نداشته باشید.

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • علیرضا آذر ۲۸, ۱۴۰۰

    روش اول و دوم خیلی خوب بود. واقعا نیاز بود واسه گوشی های ایفون.