شایعات در مورد تغییر جنسیت همسر رئیس جمهور فرانسه و واکنش او

شایعات در مورد تغییر جنسیت همسر رئیس جمهور فرانسه و واکنش او

بریژیت مکرون، همسر رئیس جمهور فرانسه گفته که از فرد یا افرادی که این شایعه را منتشر کرده اند که او مرد متولد شده و نامش ژان-میشل تروینو است، شکایت خواهد کرد. (نام بریژیت مکرون پیش از تاهل، بریژیت تروینو بوده است.)

به گزارش دیلی میل، این شایعه ی عجیب که همسر ۶۸ ساله رئیس جمهور فرانسه در زمان تولد مذکر بوده در شبکه های اجتماعی فرانسه با هشتگ #JeanMichelTrogneux (ژان-میشل تروینو) در حال چرخیدن است.

این نظریه جنجال برانگیز در ماه سپتامبر در نشریه راست افراطی Faits et Documents منتشر شد. این نشریه مدعی شده بود که تحقیقی ۳ ساله و نظرات کارشناسان این مطلب را تایید می کند.

همسر رئیس جمهور فرانسه

ناتاشا ری، روزنامه نگاری که گفته می شود این ادعاها را مورد بررسی قرار داده، در تاریخ ۱۰ دسامبر درباره ی این نظریه مصاحبه ای با آماندین روی در یوتیوب داشت که ۴ ساعت طول کشید. این ویدیو پیش از حذف شدن ۴۷۰ هزار بازدید داشت.

این مطلب که این ماه در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای پیدا کرده بود، هفته ی گذشته با هشتگ JeanMichelTrogneux یکی از پر بحث ترین موضوعات توئیتر فرانسه شد و بیش از ۳۴ هزار توئیت از این هشتگ استفاده کردند.

این اولین باری نیست که شایعاتی از این دست متوجه همسر یک رئیس جمهور می شود. ادعاهای مشابهی در سال ۲۰۱۷ درباره ی میشل اوباما، همسر رئیس جمهور اسبق امریکا مطرح شده بود.

همسر رئیس جمهور فرانسه

این شایعات در حالی مطرح می شود که تنها چند ماه تا انتخابات ریاست جمهوری بعدی فرانسه در ماه آوریل مانده است. نظرسنجی ها حاکی از آن است که مکرون ـ که تا کنون به طور رسمی نامزدی خود را اعلام نکرده ـ بار دیگر پیروز انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد.

اوایل دسامبر جمهوری خواهان، خانم والری پکرس را به عنوان نامزد خود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه برگزیدند. در حال حاضر مارین لوپن، رهبر جبهه ملی فرانسه به عنوان رقیب اصلی مکرون در انتخابات ریاست جمهوری محسوب می شود و اریک زمور نیز تمایل خود را برای شرکت در این رقابت اعلام کرده است.

از دیگر افرادی که برای شرکت در کارزار انتخابات ریاست جمهوری ابراز تمایل کرده اند می توان به ژان-لوک ملانشون از حزب فرانسه تسلیم‌ ناپذیر، یانیک ژادو از حزب سبز و آن ایدالگو از حزب سوسیالیست اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

همه آنچه که باید درباره «بریژیت تروینو»، همسر رئیس جمهور جدید فرانسه بدانید

سیلی خوردن رئیس جمهور فرانسه در ملأعام + ویدئو

روز سینمایی «دونالد ترامپ» و «امانوئل مکرون» در جشن سالگرد تاسیس ناتو در لندن

منبع: Dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • ارژنگ آذر ۳۰, ۱۴۰۰

    تنها راهش اینه که از مکرون بپرسید .