رونمایی از پیش‌نمایش دورهمی عوامل هری پاتر با نام «بازگشت به هاگوارتز»

رونمایی از پیش‌نمایش دورهمی عوامل هری پاتر با نام «بازگشت به هاگوارتز»

دنیل ردکلیف، اما واتسون و روپرت گرینت با «بازگشت به هاگوارتز» (Return to Hogwarts) به دنیای جادوگری باز خواهند گشت. در پیش نمایش منتشر شده از قسمت ویژه هری پاتر، ستاره هایی را که نقش های هری پاتر، هرماینی گرنجر و ران ویزلی را بازی کرده بودند می بینیم که درباره ی فیلم های مجموعه هری پاتر خاطره بازی می کنند. به گزارش دیلی میل، «بازگشت به هاگوارتز» قرار است در نخستین روز سال جدید پخش شود.

در این برنامه ستاره های دیگری نظیر هلنا بنهام کارتر (بلاتریکس لسترنج)، رابی کولتران (هاگرید)، رالف فاینس (ولدمورت)، گری اولدمن (سیریوس بلک)، تام فلتون (دراکو مافوی) و بانی رایت (جینی ویزلی) نیز حضور خواهند داشت. کارگردانان این مجموعه یعنی کریس کلمبوس، دیوید هیمن، آلفونسو کوارون، مایک نیوول و دیوید ییتس نیز از دیگر مهمانان خواهند بود.

اما واتسون که زمان پخش اولین فیلم ۱۱ سال داشته و حالا ۳۲ ساله است، می گوید: «به نظر می رسد زمانی نگذشته و در عین حال زمان زیادی گذشته.»

دنیل که ۳۲ سال دارد می گوید که پس از این که مجموعه فیلم های هری پاتر به پایان رسید «تصور این که معنادارترین بخش زندگی تمام شده بوده» او را می ترسانده اما پس از دیدن همبازی هایش در این دورهمی به این نتیجه رسیده که داستان «تمام نشده.»

اِما اضافه می کند: «وقتی اوضاع تیره و تار می شود و زندگی سخت، چیزی درون هری پاتر هست که زندگی را غنی تر می کند.» روپرت ۳۳ ساله می گوید: «بین ما پیوندی وجود دارد که همیشه پابرجا خواهد ماند.»

در این پیش نمایش همچنین هلنا را می بینیم که دندان های بلاتریکس را می گذارد و دنیل از خنده روده‌بر می شود. رالف فاینس هم می گوید که برادرزاده ها و خواهرزاده هایش اصرار کرده اند که او نقش ولدمورت را بازی کند.

بازگشت به هاگوارتز
پوستر رسمی «بازگشت به هاگوارتز»

اولین پوستر رسمی «بازگشت به هاگوارتز» هم منتشر شده و قطعا طرفداران این مجموعه از این که یک بار دیگر هری پاتر، هرماینی گرنجر و ران ویزلی را با هم می بینند، خوشحال خواهند شد. در این برنامه جزئیات جدیدی درباره ی ساخت مجموعه از طریق مصاحبه های مفصل و گفتگوی بازیگران و عوامل فاش خواهد شد.

دنیل ردکلیف اخیراً در مصاحبه ای درباره ی اثر ماندگار این فرنچایز گفته و اظهار کرده بود که به این که بر زندگی میلیون ها نفر تاثیر گذاشته افتخار می کند.

بیشتر بخوانید:

نکات هیجان‌انگیز فیلم هری پاتر که از نظرتان پنهان مانده‌اند

منبع: Dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۴ نظر

ورود

  • بازدید کننده سایت دی ۱, ۱۴۰۰

    خیلی خوبه من منتظرم که هرچه زودتر پخش بشه

  • تینا دی ۲, ۱۴۰۰

    ما چقد اسکلیم میایم حرس می خوریم که چار تا بازیگر فیلم بازی کنن پولشو بگیرن??‍♀️

  • سمیع دی ۲, ۱۴۰۰

    بازگشت به اهاگوارتز کی بخش میشه