جزئیات جدید از شکایت طلاب قم از بازیگران زن؛ انتشار اسامی بازیگران و واکنش ها به این شکایت

جزئیات جدید از شکایت طلاب قم از بازیگران زن؛ انتشار اسامی بازیگران و واکنش ها به این شکایت

پس از انتشار خبری درباره ی شکایت گروهی از طلاب قم از برخی بازیگران زن به دلیل بدحجابی، حوزه نیوز، خبرگزاری رسمی حوزه علمیه قم، جزئیات این شکایت از جمله اسامی زنان بازیگری که شکایت از آن ها صورت گرفته را منتشر کرد.

متن شکایت چیست؟

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، متن این شکایت به این شرح است:

از آنجایی که بر اساس ماده ۲۱قانون جرایم رایانه‌ای، انتشار محتوا علیه عفت و اخلاق عمومی جرم محسوب شده و همچنین در قانون مجازات بند ۱۰ماده ۶ آمده است که استفاده ابزاری از زن در تصاویر، تبلیغ تشریفات و تجملات و نامشروع و غیر قانونی ممنوع است، در حالی که با جستجویی کوچک در صفحات رسمی بسیاری از بازیگران زن سینما و تلویزیون که به وفور به تصاویری برخورد می‌کنیم که شامل مواردی از قبیل: توهین به مقدسات دینی و امر ضروری حجاب، معلوم بودن مقداری از سینه و گردن و استفاده از کلاه لبه دار و وسایل تزیینی مثل گل سر بجای روسری، پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان و معلوم بودن برجستگی های بدن، پوشیدن شلوارک، شلوارهای پاره و ساپورت رنگ بدن، پوشیدن لباس آستین کوتاه، پوشیدن مانتوهای شیشه‌ای، انداختن عکس با افراد مکشوف، انتشار فیلم و تصاویر خلاف عفت و اخلاق عمومی، جریحه‌دار کردن عفت و اخلاق عمومی از طریق تجاهر به ارتکاب حرام در اماکن عمومی و تحریک و ترغیب افراد به ارتکاب جرم منافی عفت، اهانت به مقدسات اسلام.

تمامی شاکیان اظهار داشته اند، متهمان با تصاویری که از خود در صفحات شخصی اینستاگرام شان می گذارند و همچنین لباس هایی که با آنها در معابر و مجالس عمومی حضور پیدا می‌کنند، به آنها و خانواده و جامعه ای که در آن زندگی می‌کنند، ضرر معنوی وارد کرده و به استناد به مواد ۱۰ و ۱۴ قانون آیین دادرسی کیفری، جبران تمام ضررهای معنوی وارد شده به آنان توسط متهمان را به عنوان بزه دیده مطالبه می کنند که از جمله این ضررها می‌توان به مواردی همچون از بین رفتن عفت عمومی و اجتماعی در درازمدت، نقش بستن تصاویر جنسی در اذهان، تاثیر بر رفتار جنسی، انزوا و کاهش روابط اجتماعی، تحلیل رفتن توان عقل سقوط شخصیت زن و مرد و تبدیل شدن به وسیله ای برای اشباع هوس های سرکش، ترویج پرخاشگری، ایجاد روحیه مقایسه، ترغیب دیدن تصاویر و فیلم‌های مبتذل، سستی ایمان، محروم شدن از شیرینی و لذت انس با خدا، مردن دلها و افسردگی، تاثیرات منفی در روابط حسنه زن و شوهر، ضمن آنکه نوع پوشش متهمان وضعیت کشف حجاب و نمایان بودن موها و گردن و لباس‌های بدن نمایی که افراد مذکور می پوشند و آرایش غلیظ و زننده آن ها عفت عمومی را جریحه دار کرده است.

شاکیان از چه شهرهایی هستند؟

شاکیان این پرونده ۱۱۰ نفر هستند که بر اساس پیگیری‌های خبرنگار حوزه‌نیوز از ۱۴ استان کشور شامل اصفهان، کرمان، مازندران، قم، تهران، خراسان رضوی، چهار محال و بختیاری، یزد، آذربایجان غربی، هرمزگان، قزوین، فارس، مرکزی و البرز هستند.

آیا فقط آقایان شکایت کرده‌اند؟

بر اساس مستندات پرونده از این ۱۱۰ نفر، ۷۴ نفر آقا و ۳۶ نفر خانم هستند.

چه اقشاری شکایت کرده‌اند؟

این شکایت اختصاص به صنف یا قشر خاصی ندارد و بررسی‌ها نشان می‌دهد که طلبه، دانشجو، استاد، خانه‌دار، کارمند و اصناف مختلف شکایت را امضا کرده‌اند.

از چه کسانی شکایت شده؟

این شکایت از افراد زیر صورت گرفته است. سرکار خانم‌ها: نیوشا ضیغمی، شبنم مقدمی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، فلور نظری، آزاده صمدی، بهاره رهنما، الناز شاکردوست، الهام صالحی، صباکمالی، الهام حمیدی، ریحانه پارسا، سمانه پاکدل، لیندا کیانی.

محورهای شکایت چه مواردی است؟

همان‌طور که در متن شکایت اشاره شده، مهمترین مواردی که مورد اعتراض شاکیان قرار گرفته عبارت است:

  • جریحه‌دار کردن عفت و اخلاق عمومی
  • ترغیب افراد به ارتکاب جرائم منافی عفت؛
  • توهین به مقدسات؛
  • تضعیف بنیان خانواده.

واکنش ها به شکایت از بازیگران زن به دلیل بدحجابی

انتشار خبر شکایت از گروهی بازیگران زن به دلیل بدحجابی بازتاب زیادی داشته است.

برخی چهره های مشهور از جمله هانیه توسلی، مهراب قاسمخانی و فقیه سلطانی طی روزهای گذشته در صفحات شخصی خود در اینستاگرام واکنش تندی به این خبر داشتند.

رئیس پلیس تهران، سردار رحیمی، نیز در واکنش به این شکایت اظهار کرد: «بازیگران و ورزشکارانی که الگو‌های جامعه و جوانان هستند باید نسبت به سایر اقشار در موارد مختلف بیشترین مراقبت‌ها را داشته باشند.» به گفته ی سردار رحیمی قبلاً تذکراتی به تعدادی از افراد داده شده است.

همچنین امام جمعه مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد علم‌الهدی، روز پنجشنبه ی هفته ی گذشته در دیدار با وزیر ارشاد اظهار کرد: «از هنرمندانی که به برکت نظام اسلامی به موقعیت و موفقیتی رسیده‌اند باید مطالبه شود که برای این نظام و انقلاب چه کردند، همه از این نظام طلبکار هستند اما هیچ کدام نمی‌گویند برای بستری که زمینه موفقیت آنان را فراهم کرده چه کردند.»

وی یادآور شد: «لازم است در مساله هنر و سینما، مساله حرام و اجتناب از آن در این دوره پررنگ شود تا مانع اجرای حرام شود.»

 

بیشتر بخوانید:

شکایت طلاب قم از بازیگران زن به دلیل بدحجابی

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۳۶ نظر

ورود

  • ارژنگ دی ۴, ۱۴۰۰

    آقای علم الهدی هیچ کس به اندازه تو از برکت نظام اسلامی به نعمت و موفقیت نرسیده . اگه این حکومت نبود، تو داشتی زمین تی می کشیدی .

    • گمنام دی ۶, ۱۴۰۰

      سلام دوستان
      به نظر من هنر وسیله و ابزاری که باعث پیشرفت انسانیت و فرهنگ انسان ها و کشور ها میشه،مثل ساخت خیلی از فیلم ها،نقاشی ها موسیقی های و آثر های تکان دهنده جهان
      حالا سوال اینحاست که در هر کشوری آیا ناهنجاری و بی حیایی باعث پیشرفت و تمدن؟
      حیا وهنجار هم در هر کشوری و هر فرهنگی تعریف خودش رو داره که خوشبختانه به دلیل اهمیت به کرامت و عزت زن در جامعه ،اسلام تلاش کرده تا خانم ها ابزار تبلیغاتی و سوء استفاده گرها قرار نگیرن (حالا شاید کشور صد درصد در این موضوع موفق نبوده)،اصل موضوع حیاء احساس میکنم فرهنگ درستی باشه.

      و حالا این بازیگرها متاسفانه هم خودشون درگیر این مشکلات شدن و ابزار دست تبلیغات و شهرت و… شدن و هم دارن کشور رو دچار این چالش میکنند

      و اعتراض به این ناهنجاری بجاست و مثل بقیه مشکلات کشور این هم باید حل بشه

    • ناشناس دی ۶, ۱۴۰۰

      لابد امثال تو هم وردست شاه مملکت داشتی جام شراب مینوشیدی.
      همه شماهایی که به طلاب معترض هستید در این مملکت اسلامی هم شکم گنده کردید هم به زیر شکمتون رسیدید اما صدای اعتراضتون گوش فلک رو کر میکنه

    • کامران دی ۹, ۱۴۰۰

      می دانید اگر این انقلاب نبود شما را لخت و عریان می کردند تا برای شاه رقص کنید. می گویید نه یا چطور ؟ بروید کتاب سینمای فردین (به قلم شخص محمد علی فردین) و خاطرات اسدالله اعلم وزیر دربار پهلوی را بخوانید. حکومت طاغوت با تمام بازیگران زن سینما روابط نامشروع داشته اند. گوگوش لخت و عریان( بدون …) به دستور اشرف پهلوی در مقابل تمام میهمانان رقصید. فکر می کنم یعنی ۱۰۰% انقلاب به زنان ایران آبرو داد. حالا این بازیگران می خواهند نمی خواهند تابع انقلاب و دین و.. باشند مهم نیست ؛ بروند پهلوی بانوی خودشان گوگوش و.. اینجا را به فساد نکشند !!

  • طاها دی ۴, ۱۴۰۰

    «از هنرمندانی که به برکت نظام اسلامی به موقعیت و موفقیتی رسیده‌اند باید مطالبه شود که برای این نظام و انقلاب چه کردند، همه از این نظام طلبکار هستند اما هیچ کدام نمی‌گویند برای بستری که زمینه موفقیت آنان را فراهم کرده چه کردند.»
    یعنی اوج وقاحت اینها در همین جمله مشخصه. هیچ نظامی در طول تاریخ ایران بیشتر از جمهوری اسلامی با هنر و هنرمندان مخالفت و مقابله نکرده. بعد تازه میگه باید از ما متشکر باشید که براتون بستر موفقیت رو فراهم کردیم. البته حرفش برای بعضی هنرمندنماهای بی هنری که با بالارفتن از پر و پاچه این آقایان به جایی رسیدند صدق میکنه ولی فکر نکنم هیچ هنرمند واقعی بوده باشه که طعم تلخ محدودیتها و هنرستیزی های این چهل و چند سال رو نچشیده باشه.

    • محمد جواد دی ۴, ۱۴۰۰

      داداش بستگی داره تعریف شما از هنر چیه.
      توی خیلی از کشور ها زن کاملا لخت میشه و این هنرمندان میان از روش نقاشی میکشند و میگن نقاشی هنری.
      من نمی‌دونم شما چطور توی ایران زندگی می‌کنی ولی همچین چیز ساده ای رو نمیدونی ولی توی کشور عزیزمان به این هنر گفته نمیشه!
      ولی اگه از نظر شما حساب کنیم آره داریم هنر رو نابود میکنیم!
      ولی برادر من !
      توی کشور ما فقط هنر اسلامی مجازه!

      • طاها دی ۴, ۱۴۰۰

        هنر تعریفش مشخصه و محدودیتی نداره. اتفاقا عباراتی مثل «هنر اسلامی» یا «رئالیسم سوسیالیستی» شوروی یا «هنر منحط» نازیها و امثال اینها هستند که تعریف مشخصی ندارند و دستمایه سوء استفاده نظام های استبدادی قرار می گیرند. همین لفظ اسلامی که می چسبونید ته هر چیزی تا اون رو کنترل و سانسور کنید مشکل اساسی مملکت ماست. داعش هم دقیقا حرف شما رو میزده. طالبان هم همین رو میگه. حالا چه کسی قراره بگه چی اسلامیه و چی نیست؟ اگر به اسلام شناسیه که سران داعش و طالبان هم به اندازه فقهای شما درس اسلام خوندن. اصلا چه کسی گفته که ملت ایران یا افغانستان می خواد همه چیز اسلامی باشه اون هم بر اساس یک تفسیر خاص از اسلام؟ اگر زوریه پس «لا اکراه فی الدین» گفتنتون چیه اگر هم معتقدید این انتخاب اکثریت مردمه پس یک رفراندوم آزاد برگزار کنید تا نتیجه اش رو ببینید.

        • مصطفى دی ۴, ۱۴۰۰

          ممنون از دیدگاه شما
          ولى کاش مقدارى روى ایه اى که نقل کردید فکر میکردید ، نفرمود لا إکراه فى الأحکام ، بلکه فرموده لا إکراه فى الدین ،یعنى در پذیرش دین مجبور نیستى أما اگر پذیرفتى قوانین دارید که باید پایبند باشى
          ثانیا جایی که کشور مسلمان هست و قانون قرآن رفراندم ؟! التماس تفکر

          • طاها دی ۴, ۱۴۰۰

            کشور مسلمان؟ خاکش مسلمونه یا آبش یا سندش به اسم اسلام زده شده؟ این مردم یک کشور هستند که دین غالب اون کشور رو تعیین می کنند و اونها هستند که باید تعیین کنند می خواهند تحت اصول و قواعد یک دین و مذهب خاص زندگی کنند و اجازه بدن تفسیر عده ای از اون دین تمام ابعاد زندگیشون رو کنترل کنه یا اینکه صرفا دین و اعتقادات مذهبی رو یک چیز شخصی می دونند و ترجیح میدن حکومت و قوانین مدنی کشورشون براساس نظر مردم باشه نه تفسیر عده ای از دین یا هر ایدئولوژی دیگه. اگر اجباری به پذیرفتن دین نیست پس چرا نظر مردم رو نپرسیم؟ شاید مردم این کشور به قول شما مسلمان از اینکه تحت لوای اسلام نابی که در این سالها دیده اند بمانند خسته شده باشند.

        • همشهری دی ۵, ۱۴۰۰

          متاسفانه برخی از بازیگران سینما و فیلم‌ها اصلا رعایت حلال و حرام شرعی در یک مملکت و فرهنگ اسلامی نمی کنند، اگر طرف مسلمان است که قانون اسلام مشخص است، حتی اگر نامسلمان هم باشد رعایت فرهنگ کشور اسلامی لازم است، خدا هدایتشان کند اگر نمی فهمند و اگر می‌فهمند و ومخصوصا و برای مخالفت کردن با قوانین اسلام این کارها را می کنند خدا لعنتشان کند.
          اگر جوان باشید یا جوان پاک در خانه داشته باشید می فهمید چه فشارها و مشکلاتی برایتان فراهم می کنند این بی هنران بی غیرت و بی قید.

        • دی ۲۱, ۱۴۰۰

          جناب طاها رفراندوم برای ملت معلوم الحال ایران صدق نمیکنه

      • گمنام دی ۶, ۱۴۰۰

        سلام دوستان
        به نظر من هنر وسیله و ابزاری که باعث پیشرفت انسانیت و فرهنگ انسان ها و کشور ها میشه،مثل ساخت خیلی از فیلم ها،نقاشی ها موسیقی های و آثر های تکان دهنده جهان
        حالا سوال اینحاست که در هر کشوری آیا ناهنجاری و بی حیایی باعث پیشرفت و تمدن؟
        حیا وهنجار هم در هر کشوری و هر فرهنگی تعریف خودش رو داره که خوشبختانه به دلیل اهمیت به کرامت و عزت زن در جامعه ،اسلام تلاش کرده تا خانم ها ابزار تبلیغاتی و سوء استفاده گرها قرار نگیرن (حالا شاید کشور صد درصد در این موضوع موفق نبوده)،اصل موضوع حیاء احساس میکنم فرهنگ درستی باشه.

        و حالا این بازیگرها متاسفانه هم خودشون درگیر این مشکلات شدن و ابزار دست تبلیغات و شهرت و… شدن و هم دارن کشور رو دچار این چالش میکنند

        و اعتراض به این ناهنجاری بجاست و مثل بقیه مشکلات کشور این هم باید حل بشه

    • طه دی ۴, ۱۴۰۰

      هنرمندی که حجاب را رعایت نکند عفت نداشته باشد به درد جهنم میخورد .خجالت بکش به علمای دلسوز توهین نکن .

      • تماته محلی دی ۵, ۱۴۰۰

        تمووووووووم مشکلاتمون حل شده الحمدالله..بذارید این یکیو هم حل کنن‌…یعنی با کلیه فروشی..دولاشدن زنها و مردهای این مملکت توسطل زباله واسه یه لقمه نون و کارتون خوابهایی که باعثوبانیش هم معلومه که….ذهنو افکارشون جریحه دار نشد با یه تار مو و تریپای بازیگرا ؟؟؟؟؟؟شدن‌…چه دلسوزای نانازی داریم ما…..

        • حامد دی ۵, ۱۴۰۰

          بزرگوار چه ربطی داره !! هر کسی و هر جایی متولی امر خاصی هست و وظایف خاصی داره، مثل اینکه اگر مثلاً نان کم شد شما بیای یقه بقیه از کارمند و بقال و غیره رو بگیری بگی چرا مشکل نان رو حل نمی‌کنی ..، بله کسی نمیگه این مشکلات نیست اما مشکلات اقتصادی چه ربطی به امور فرهنگی داره اون یک مشکلی هست باید برطرف بشه اینم یک مشکل دیگه

    • علی دی ۵, ۱۴۰۰

      جدای از اینکه بعضی از این خانم ها از لحاظ هنری هم من به شخصه دوسشون ندارم و کارهای ارزشمندی نکردن معمولا ولی از حق نگذریم از لحاظ حرفه خودشون واقعا بعضی هاشون متخصص ان و خوبن. درسته شاید اگه این نظام نبود اینها باز هم به موفقیت تو این زمینه ها میرسیدن ولی اگه این مردم نبودن کترشون اصلا معنی نداشت. این که مدیون مردمن رو نمیشه انکار کرد. اسلام رو اگه دقیق خودت بری ببینی جز خوبی چیزی نمیخواد. حالا اینجوری نیست که این چن نفر کل فرهنگ رو خراب کرده باشن واقعا تک تک مون مسئولیم منتها اینها به واسطه شهرتشون اثرگذارترن و شکایت از اینها درواقع شکایت از کل این جبهه س. نمیگیم کار هنری نکنید نمیگیم حتما باید مسلمون باشید یا نمازتون رو اول وقت بخونید که:/
      فقط میگیم عکس هایی که توش خیلی بد حجابید رو نشر ندید. راجع به مسائل سیاسی نظر بدون استدلال ندید و…
      شاید یکی دو نفر به خودی خود مشکل نداشته باشه ولی یواش یواش انقدر فراگیر میشه که دیگه نمیتونی حتی خودت رو هم نجات بدی چه برسه به دیگران.
      والا این هم جزو عقب افتادگی های ما از غربه اون ها تازه دارن میفهمن آزادی جنسی که سیاستمداراشون رواج دادن چه بلایی سرشون آورده. تو یه حوزه فرهنگ و خانواده بهتر بودیم ازشون که اونم داریم خراب میکنیم.
      این بازیگرها فعالیتشون محدود به نمایش موی سر و… نمیشه
      رسما انگار در راستای آزادی جنسی فعالیت میکنن

    • رضا دی ۵, ۱۴۰۰

      بخدا راضی نیستم آخوندها اینقدر به فکر ما هستند
      کاش ی شکایت هم ربا خواری بانک‌ها و کلاه برداری ایران خودرو و مدیران خودرو کنند

      • علی دی ۵, ۱۴۰۰

        ? حالا اون دلیل نمیشه به فکر این نباشن ولی حق کاملا با شماست?اوضاع افتضاحه :/

  • صادق دی ۴, ۱۴۰۰

    مرفعین بی درد از شکم سیری رفتن تو نخ زن ها . شما که نمی تونید شهوت تان را کنترل کنید چطور دیگران را هدایت می کنید تازه اگر مثل مردم گشنگی می کشیدید . از این فکر ها نمی کردید

    • سید دی ۶, ۱۴۰۰

      سلام داداش
      این بیچاره ها به فکر جامعه هستن فرق شون با من شما اینکه ما یه گوشه نشستیم نظاره گر هستیم.
      حالا اگه تو جامعه چند قشر ضعیف داشته باشیم یکی هم اینان.فتأمل

  • علی دی ۵, ۱۴۰۰

    اگه واقعا هنر کشور مدیون اسامی بازیگران این لیسته لیاقتمون امثال همیناس. این که به بازیگرهای خانمی مثل اینها بگن خارج از حیطه هنری تون با استفاده از شهرت اثر بد نذارید یعنی داریم جلوی هنر رو میگیریم؟؟
    بعید هم میدونم به غیر از این چند نفر بقیه خانم های بازیگر همه حجاب کامل و نماز خون و… باشن ولی چرا به اون ها گیر نمیدن؟ چون لا اکراه فی الدین! چون دیگه حق نداری سرت رو بکنی تو زندگی دیگران. ولی این افراد به خاطر چهار تا اثر هنری که بعضی هاش انصافا ارزشمند و بعضی هاش هم خدایی به درد نخور بوده فکر کردن همه جور حقی دارن. راجع به هررررر مسئله ای که سوادش رو دارن یا ندارن نظر میدن به هرکی هم مخالفشون باشه توهین میکنن و…
    اصن اینها برن لخت شن هر غلطی میکنن بکنن به من و شما چه؟؟ منتها مشکل اینجاس اینها رو انتشار میدن و تبلیغ میکنن. تو نمیتونی بگی خب تو نگاه نکن یا تو تاثیر نگیر. آدم اینو نگاه نکنه اونو نگاه نکنه یواش یواش انقدر فراگیر میشه تو نمیتونی سرت رو بالا بگیری. این خودش یه جور سلب آزادیه.
    آزادی مطلق اصن معنی نداره شما نصفه شب آهنگ بذار تو خونت بگو آزادم خب اون آهنگ آزادی بقیه رو سلب میکنه نمیذاره بخوابن. آزادی قطعا داخل یه چارچوب و حدود معنی پیدا میکنه

  • محمد دی ۵, ۱۴۰۰

    آزادی یعنی همین. یعنی هرکاری دوست داری میکنی و هرطور دوست داری میپوشی حتی اگه خلاف قانون کشورت باشه.
    بعدم تا چند نفر میان اعتراض میکنن اینجوری میخوان اعتراضشونو خاموش میکنن.
    از این آزادی بیشتر؟

  • فقط خدا دی ۵, ۱۴۰۰

    من هم موافقم بعصی ازبازیگران واقعاوقاحت راازحدگذراندبایدطوری تنبی شوندکه درس عبریتی برای سایرین باشند،چراکه به گسترش بدحجاب وتوهین به عرف جامعه دامن زده اندماخواستارمحاکمه این خانم ها وبعضی ازبازیگران مردمانندمحمدرضاگلزارکه برهنگی رامدکرده هستیم حجاب برای آقایان هم بایدباشد.

  • ح.س دی ۵, ۱۴۰۰

    من هم موافقم بعصی ازبازیگران واقعاوقاحت راازحدگذراندبایدطوری تنبی شوندکه درس عبریتی برای سایرین باشند،چراکه به گسترش بدحجاب وتوهین به عرف جامعه دامن زده اندماخواستارمحاکمه این خانم ها وبعضی ازبازیگران مردمانندمحمدرضاگلزارکه برهنگی رامدکرده هستیم حجاب برای آقایان هم بایدباشد.

    • امیر دی ۶, ۱۴۰۰

      آقا من با بدحجابی زن از هر نوعش مخالفم، با بی عدالتی رانت و تبعیض و خلاف اسلام مخالفم
      آقای علم الهدی به رئیس جمهور بفرمائید با کفش که تشریف میبرن.. نمیروند روی فرش بیت المال. این هم خوب نیست بفرمائید مسؤولین مثل همان مردم زندگی کنند نه اینکه هر روز یک قبا عبا عوض کنند.
      ضمنا صریح بدون حیله هم اعلام کنند چقدر حقوق میگیرن.

  • هم وطن دی ۵, ۱۴۰۰

    من هم قبول دارم حرف هم وطنها راواقعا مشکلات هست ،نظارتها کم رنگ است،تواین اشفته بازارهم به عده فرقی نمی کندچه مرد چه زن دارندسوءاستفاده می کنندخواسته یاناخواسته وسیله دست دشمنان کشورشده به گسترش بدحجابی ومشکلات اخلاقی درجامعه دامن زد ه اند،واین توهین به خون شهداست،ماهم خواهان مقابله بااین اسامی وآقایانی که برهنه می شوندهستیم.

  • ایرانی دی ۵, ۱۴۰۰

    ماهم به نظراین عزیزان احترام می گذاریم وخواستاربرخوردهستیم.

  • امیر دی ۵, ۱۴۰۰

    هیچ مادر ی فرزندشو نمی تونه لمس کنه هیچ پدری نمیتونه دخترشو…. وهیچ زنی نمیتونه حتی توخونه روسریشو جلوی فرزند پسرش وپیش شوهرش ازسر بد اره………
    اینهمه ممنوعیت برای ساخت یک سریال یا فیلم سینمایی کافی نیست………!!!!!!!
    میشه بفرمائید ازهنرچی میخواهید.

    • علی دی ۵, ۱۴۰۰

      تعریف شما از هنر همینه؟؟؟ حاضری ناموست یه فیلم بازی کنه جواد عزتی توش پنج دقیقه یه بار بغلش کنه؟ 😐
      اون ها واقعا با هم نسبت ندارن که فیلمه واقعی نیس.
      در واقع هیچ شوهری حق نداره زن کس دیگه رو لمس کنه و هیچ زنی حق نداره جز واسه شوهر خودش باشه حتی اگه فیلم باشه…

      • علی دی ۵, ۱۴۰۰

        بنده خدا جواد عزتی? حالا با ایشون کار نداشتم همینجور به ذهنم اومد. میخواستم بگم شما خودت هم میدونی که یه فیلم هرررررچه قدر هم با ارزش باشه باز نمی ارزه به اینکه به خاطرش یه سری تعهد ها خدشه دار بشه. حتی اگه ۱ درصد هم اون بی حد و مرز شدن تو فیلم ها رو زندگی واقعی تاثیر بذاره بازم زیاده

  • بی نام دی ۵, ۱۴۰۰

    خاک عالم بر سرتان …..

  • ناشناس دی ۶, ۱۴۰۰

    این بازی کثیف رسانه ایی هست که هر سایت و پیجی تیتر زده نامه شکایت از طرف طلابه. نخیر اینطور نیست طلاب یک بخش از افرادی هستن که این نامه رو امضا کردن . از بین این همه قشر که نامه رو امضا کردن چرا فقط اسم طلاب برجسته شده ?
    افرادی هم که مخالفت میکنن و مسخره میکنن این کار رو بدونن با گناهی که اون بازیگر مرتکب شده شریک هستن.
    البته اگه اعتقادی به گناه و قیامت و خدا داشته باشن

  • ارام دی ۷, ۱۴۰۰

    واقعا عجیبه مردم به این موارد توجهی نکرده بودند روسری و گردن فلان راسته آنهایی که ادعا دارنند چشم شان بیشتر پر جنبش جلسه

  • دلبر دی ۹, ۱۴۰۰

    من یه کشاورزم که سالی چهار ماه سر زمینم کار میکنم هشت ماه میخورم و میخوابم این چهار ماهی که کار میکنم با دیدن زنان عریان ونیمه برهنه اصلا تحریک نمیشم ولی این هشت ماهی که میخورم ومیخوابم با کوچکترین چیزی تحریک میشم وهوس میکنم.آدمیزاد مدام درحال تغییره و بیشتر به نفع خودشه.ما انسانها در بیشتر مواقع موجودات کثیفی هستیم.چون همگی از خواهر وبرادر متولد شدیم

  • فرزانه فروردین ۱۰, ۱۴۰۱

    می ترسم از روزی که در این مملکت اسلامی دزدی و چپاول بیت المال عادی شود و تمام هم و غم مسئولین لچک زنان باشد. وقتی دختر نماینده ولایت فقیه در دانشگاه آزاد که مسئول مبارزه با بی حجابی بود و رفت خارج از کشور و چادر و حجاب به دو تا بند تبدیل شد و از بیت المال ارتزاق می کردند کسی حکم قاطع قضایی صادر نکرد؟! احساسات کسی جریحه دار نشد؟ وقتی کسانیکه دزدی ها را فاش می کنند مجازات میشوند طلاب غیرتی نشدند؟؟؟؟

  • منتظر فروردین ۱۶, ۱۴۰۱

    این خانمها تا زیبا و جوان هستند وسیله و ابزار جلب تماشاگر هستند… وقتی پیر شدند دیگه مثل دستمال کاغذی تو سطل آشغال خواهند افتاد… خیلی مراقب زیبایی و جوانی تون باشید که بعدش هیچ ارزشی نخواهید داشت.