افشای دستمزد بازیگران نقش مرد عنکبوتی؛ توبی مگوایر نجومی ترین اسپایدرمن!

افشای دستمزد بازیگران نقش مرد عنکبوتی؛ توبی مگوایر نجومی ترین اسپایدرمن!

دستمزد هنگفت برخی از ستارگان هالیوود اصلا یک راز نیست، خصوصا بازیگرانی که در نقش ابرقهرمانان محبوبی همچون مرد عنکبوتی بازی می کنند. به تازگی دستمزد بازیگران مرد عنکبوتی افشا شده است.

با موفقیت «مرد عنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست»  یکی از اولین سوالاتی که به ذهن طرفداران ابرقهرمان دوست داشتنی دنیای مارول، مرد عنکبوتی خطور می کرد، دستمزد هر کدام از ستارگان نقش این ابرقهرمان محبوب است اینکه از میان تام هالند، توبی مگوایر و اندرو گارفیلد کدام یک برای به روی پرده آوردن پیتر پارکر بالاترین دستمزد را گرفته اند؟

از میان تام هالند، توبی مگوایر و اندرو گارفیلد کدام یک برای ایفای نقش مرد عنکبوتی بالاترین دستمزد را گرفته اند؟

مگوایر تا به امروز پردرآمدترین بازیگر مرد عنکبوتی است. او برای ایفای نقش پیتر پارکر در اولین قسمت از سری فیلم های مرد عنکبوتی دستمزد ۴ میلیون دلاری را گرفت. این فیلم در گیشه نیز بیش از ۸۲۰ میلیون دلار فروخت. توبی مگوایر بعدا بر سر دستمزد خود با تهیه کنندگان فیلم به مذاکره نشست و قرار شد دستمزد او به ۱۷،۵ میلیون دلار به همراه ۵ درصد از فروش گیشه ی فیلم مرد عنکبوتی ۲ افزایش پیدا کند. این فیلم نیز در گیشه ۷۸۴ میلیون دلار فروخت.

این بازیگر و تهیه کننده برای مرد عنکبوتی ۳ نیز حقوق ۱۵ میلیون دلاری را دریافت کرد. اما دستمزد او با توجه به دریافت ۷،۵ درصد از سود خالص فیلم رقمی بسیار بالاتر بود. از خوش اقبالی مگوایر فیلم مرد عنکبوتی ۲۰۰۷ با فروش ۸۹۰ میلیون دلار تبدیل به پرفروش ترین فیلم از سری مرد عنکبوتی تا آن زمان شد. موفقیت بی سابقه ی فیلم های مگوایر او را تبدیل به یکی از پردرآمدترین بازیگران مرد جهان در دهه ی۲۰۰۰ کرد. میانگین دستمزد او برای برای هر فیلم حدود ۱۵ میلیون دلار تخمین زده می شود.

از میان تام هالند، توبی مگوایر و اندرو گارفیلد کدام یک برای ایفای نقش مرد عنکبوتی بالاترین دستمزد را گرفته اند؟

اما در مقایسه با او، تام هالند برای اولین فیلمش به عنوان مرد عنکبوتی تنها ۲۵۰ هزار دلار دستمزد گرفت. با این حال، بنا به بندهای قرارداد هالند، حقوق او با اکران هرکدام از فیلم های سری مرد عنکبوتی دنیای سینمایی مارول افزایش پیدا می کرد. فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست او ۸۸۰ میلیون دلار فروش داشت که پرفروش ترین فیلم هالند نیز بود. بنا به گزارش ها، ستاره فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست برای فیلم سال ۲۰۱۷ خود دستمزد پایه ی ۵۰۰ هزار دلار دریافت کرد.

با این حال، تخمین زده می شود که دستمزد او به همراه پاداش های قراردادش به ۱،۵ میلیون دلار نیز برسد. حقوق او از فیلم دومش یعنی مرد عنکبوتی دور از خانه مشخص نیست، اما این بازیگر احتمالا برای نقش آفرینی خود دستمزد هنگفتی دریافت کرده است. اما این فیلم مرد عنکبوتی در گیشه بیش از ۱ میلیارد دلار فروخت که بنا به گزارش فوربس، تبدیل به پرفروش ‌ترین مرد عنکبوتی نیز شده است.

از میان تام هالند، توبی مگوایر و اندرو گارفیلد کدام یک برای ایفای نقش مرد عنکبوتی بالاترین دستمزد را گرفته اند؟

دستمزد پایه بازیگر ۲۵ ساله برای حضور در هر کدام از فیلم هایش تاکنون بین ۴ تا ۵ میلیون دلار برآورد می شود. موفقیت های تجاری هالند برای حضور در مرد عنکبوتی همچنان ادامه دارد، چرا که انتظار می رود، او برای فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست دستمزد سنگینی را دریافت کند. این فیلم از سری فیلم های مرد عنکبوتی تا به حال ۳۲۸ میلیون دلار در گیشه فروخته است. این در حالی است که کمتر از یک ماه از روی پرده رفتن مرد عنکبوتی جدید می گذرد. بنا به گزارش فوربس، فروش این فیلم با بلیط فروشی های مخصوص کریسمس ممکن است به ۱ میلیارد دلار نیز برسد.

از میان تام هالند، توبی مگوایر و اندرو گارفیلد کدام یک برای ایفای نقش مرد عنکبوتی بالاترین دستمزد را گرفته اند؟

همچنین مرد عنکبوتی جدید احتمالا اولین و تنها فیلم میلیارد دلاری سال ۲۰۲۱ نیز باشد. در همین حال، اندرو گارفیلد که نقش این ابرقهرمان محبوب را در فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۱ و مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ به ترتیب در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ بازی کرد، برای دو مرتبه بازی در نقش پیتر پارکر دستمزدهای کلانی گرفته است. بنا به گزارش ها، او برای هر فیلم ۵۰۰ هزار دلار دریافت کرده است. فیلم اول او ۷۵۷،۹ میلیون دلار و فیلم دوم او نیز ۱ میلیارد دلار فروخت.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۴ نظر

ورود

  • بنیامین نصیری دی ۵, ۱۴۰۰

    از نظر من توبی اصلا خوب نبود اما آندرو اصلا نه خیلی شوختبه نه خیلی هم خراب کن

  • ℳα❧ℋ❦ⒹᎥ㋡❥ دی ۶, ۱۴۰۰

    من هر سه تا رو دوست دارم ولی خب توبی همیشه بهتره و بهتر میمونه و کسی نمیتونه جاش رو بگیره و ربطی به شخص طبعی نداره ، البته نظر من مهم نیست مهم نظر بالا بالا هاس که نظر اونا روی تام هالند هست

  • Eshagh دی ۷, ۱۴۰۰

    ففط سلطان توبی