ایران مال تهران پنجمین بازار بزرگ تفریحی-تجاری جهان

ایران مال تهران پنجمین بازار بزرگ تفریحی-تجاری جهان

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ایران مال تهران یکی از بزرگترین مراکز تفریحی – تجاری و فرهنگی ایران است که بین تهران و کرج قرار دارد. طبق ادعاهای اعلام شده، مرکز خرید ایران مال تهران جزو ۵ بازار بزرگ جهان است. این مرکز خرید بسیار بزرگ همانند یک شهر کوچک، تمامی امکانات را در اختیار شما می گذارد.

اگر به دنبال بهترین نمونه بازار بزرگ جهانی در داخل ایران می گشتید، ایران مال بهترین گزینه است. حتما برای اقامت و رزرو هتل تهران، نزدیکی به این مرکز و بازدید از آن را در برنامه های خود قرار دهید چرا که بازدید کامل آن ۳ روز زمان نیاز دارد!!!

ایران مال تهران کجاست؟

بازار ایران مال تهران در موقعیت شمال غربی تهران و در منطقه ۲۲، نزدیک پارک چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس قرار دارد. شما می توانید از دو مسیر بزرگراه همت غرب و بزرگراه شهید خرازی به سمت این بازار بزرگ بروید.

طبق آدرس ایران مال تهران که در نقشه درج شده، این پاساژ بین کرج و تهران و در نزدیکی فرودگاه های مهرآباد، امام و پیام قرار دارد.

جاهای دیدنی ایران مال تهران

بعد از معرفی ایران مال تهران و بررسی راه های دسترسی، نوبت به بررسی جذابترین قسمت، یعنی معرفی بخش های مختلف تجاری، تفریحی و گردشگری آن می رسد. در ادامه به طور مختصر هر کدام را توضیح داده ایم:

  • مسجد جامع

 با اینکه نمازخانه های متعددی در سرتاسر این بازار بزرگ به چشم می خورند، اما مسجد جامع آن به خاطر نوع کاشی کاری، گچبری و معماری چشم نواز آن که الهام گرفته از گنبد حافظیه است یک مکان دیدنی هم محسوب می شود.

  • باغ شازده ماهان

باغ ماهان فروشگاه ایران مال تهران با الهام از باغ شازده ماهان کرمان ساخته شده که در دل کویر جای دارد. در جنوب این باغ، آبنمایی با مساحت ۱۴ هزار متر مربع ساخته شده که از ساعت ۱۶ تا ۱۹ فعال می شود.

  • باغ دیدار

یکی از قسمت های سرسبز ایران مال، باغ دیدار با سقف شیشه ای است. نماهای آجری، پل شیشه روی آب، سکوی کاملا شیشه ای و آبشاری که با طرح پلکانی ساخته شده چشمان شما را از دیدن آن جلا می دهد.

  • بازار سنتی ایران مال

این بازار که در طبقه دوم و با کمک معماری اصیل سنتی ایران ساخته شده به تیمچه حاج علی اکبر نیز معروف است. این بازار در قسمت غربی مجموعه است. این بازار سنتی دارای چهار سرا به نام های سرای فیروزه، سرای زمرد، سرای عقیق و سرای الماس است.

  • تالار آیینه بازار سنتی

این تالار با الهام از مجلس شورای ملی سابق ساخته شده است. فرش دستباف هنرمندان نیشابور برای پذیرایی از مهمانان ویژه نیز در سرتاسر آن پهن شده است.

  • شربت خانه

شربت خانه بازار سنتی با منوی متنوع از کلیه انواع شربت و نوشیدنی ها خستگی گشت و گذار در برج ایران مال تهران را رفع خواهد کرد.

ایران مال تهران یکی از بزرگترین مراکز تفریحی – تجاری و فرهنگی ایران است که بین تهران و کرج قرار دارد و جزو 5 بازار بزرگ جهان است

  • کتابخانه ایران مال تهران

کتابخانه جندی شاپور ایران مال با سبک معماری اروپایی ساخته شده و یکی از قطب های فرهنگی کشور محسوب می شود.

  • ایوان اشراق

 این قسمت با طراحی کریستالی خود میزبان بهترین برندهای داخلی و خارجی است. رنگ طلایی و ارتفاع بلند این بخش که از طبقه اول تا بام ایران مال ادامه دارد، در ذهن هر بیننده ای حک خواهد شد.

  • رستوران ایران مال تهران

باغ رستوران ملل با منویی از غذاهای بین المللی مختلف در فضایی با معماری خاص همان کشور پذیرای تمامی گردشگران داخلی و خارجی است. رستوران ام شریف، ساج، قریشی در طبقه سوم و رستوران هانی در باغ ماهان قرار دارند.

  • هایپراستار

هایپراستار در طبقه G1 پاساژ ایران مال تهران است که تنوع کالایی در آن بسیار بالاست. هر چیزی که در این فروشگاه نیاز داشته باشید در هر ساعتی از شبانه روز فراهم است.

  • مرکز خرید، مد، پوشاک، لوازم ورزشی، زیبایی و سلامت و جواهرآلات

تمامی این مراکز خرید ترکیبی از بهترین برندهای داخلی و خارجی با قیمت های متنوع حضور دارند. برای دسترسی به این مغازه ها می توانید به طبقات G0 تا G3 مراجعه کنید.

  • کافه ایران مال تهران

کافی شاپ های متعدد با منوی باب میل تمامی افراد در طبقات مختلف آماده خدمات رسانی هستند. شربت خانه، کافه دیدار، کافه کتاب، کافه سینما و کافه ورزش همگی در طبقه دوم هستند. کافه لانژ سینما هم در طبقه سوم است.

  • سینما ایران مال تهران

 پردیس سینمایی ایران مال تهران با ۹ سالن عمومی و ۳ سالن VIP با ظرفیت ۱۸۰۰ نفر آماده خدمات رسانی است.

  • تفریحات ایران مال تهران

مجموعه بولینگ، استخر و اسپا، پیست یخ ایران مال تهران (پیست اسکی روی یخ ایران مال تهران ۱۸۰۰ متر مربع مساحت دارد و ۴۰۰ نفر ظرفیت تماشاگر در نظر گرفته شده است)، استادیوم چند منظوره برای انواع ورزش ها و تفریحات، مجموعه اسکواش، شهربازی ایران مال در این قسمت قرار دارند.

ایران مال تهران یکی از بزرگترین مراکز تفریحی – تجاری و فرهنگی ایران است که بین تهران و کرج قرار دارد و جزو 5 بازار بزرگ جهان است

ساعت کاری ایران مال تهران

ساعت کاری ایران مال تهران در روزهای عادی از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، ۵ شنبه و جمعه ها از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب، ایام عید و جشن مذهبی از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب، ایام تعطیل سوگواری از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب می باشد. این مجموعه در تاریخ ۱ فروردین، ۲۱ رمضان، ۲۸ صفر، تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی تعطیل است. ۲۲ بهمن نیز تا ۱۲ ظهر بسته است.

شماره تماس ایران مال تهران: ۴-۴۷۶۷۰۰۰۱-۰۲۱ و ۲۹۲۹-۰۲۱

با رزرو هتل در تهران از اقامت ۲۴ در بهترین نقطه دسترسی به ایران مال، با خیال راحت می توانید به بازدید از تمامی بخش های آن بپردازید. این بازار بزرگ جهانی، هر روز پذیرای هزاران گردشگر داخلی و خارجی است.

۳ نظر

ورود

  • منگنه دی ۵, ۱۴۰۰

    اما فرقش اینه خرج و پول این ایران مال از حلقوم مردم کشیده شده. بدهی هاشم باید مردم بدن. اما تو دبی و باقی نقاط دنیا خیر.

  • پیمان دی ۷, ۱۴۰۰

    اگر به منابع بین المللی رجوع کنید، می بینید که ایران مال، با اختلاف اولین و بزرگترین مرکز خرید جهان هستش.
    در جایگاه دوم هم یک مال چینی حضور داره که از نصف ایران مال هم زیر بنای کمتری داره.

  • علیرضا بانشی دی ۸, ۱۴۰۰

    با پول مردم دیوار چین هم میشه ساخت