آموزش کارگردانی و میکاپ با مسترکلاس

آموزش کارگردانی و میکاپ با مسترکلاس

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در این مطلب با مسترکلاس و آموزش‌های حرفه‌ای این سرویس آموزش آنلاین آشنا خواهیم شد و به بررسی دو آموزش کارگردانی و آموزش میکاپ خواهیم پرداخت.

مستر کلاس یکی از سرویس های حرفه ای آموزش آنلاین در سطح جهان است که کلاس‌های آموزشی آن توسط افراد موفق در رشته‌های متنوعی تدریس می‌گردد. مسترکلاس در رشته‌های مختلف و منحصربه‌فردی مانند بازیگری، آشپزی، اقتصاد، کارگردانی، میکاپ، موسیقی، ورزشی و… آموزش‌هایی فوق حرفه‌ای تولید می‌کند و سپس در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سرویس، آموزش و ارائه خدمات خود را از ۵ سال پیش به‌صورت رسمی در سراسر جهان شروع کرده است.

باید بدانید که مسترکلاس ویژگی‌های منحصربه فردی مانند دسترسی به محتواهای آموزشی زیادی در هرزمان و در هرمکانی و با هرسرعتی ارائه می‌هد. ویدئوهایی که این مجموعه دراختیار افراد قرار می‌دهد در بالاترین سطح کیفیت قرار دارد و بهترین گزینه برای یادگیری هر حرفه‌ای به‌صورت آنلاین در قالب فیلم می‌باشد.

مستر کلاس چیست؟

مسترکلاس (masterclass) که در سال ۲۰۱۵ آغاز به کار کرده است، غنی‌ترین کلاس آموزشی به‌صورت آنلاین یا ویدئویی است که توسط مشهورترین اشخاص در حوزه‌های متنوعی از سینما و موسیقی و… یک دوره مؤثر و مفید ارائه می‌دهد. این جلسات آموزش و دوره‌ها توسط اساتید برجسته برگزار می‌شود و بدین ترتیب هنرجویان با انگیزه فراوان در حرفه مدنظر خود تخصص به دست می‌آورند و موفقیت بزرگی را کسب می‌کنند.

آموزش‌های masterclass در هر دوره مدل‌های متنوعی دارد. به عنوان مثال در برخی دوره‌ها استادها تجربه‌ها و دیدگاه‌های خود را در مورد حرفه دلخواه خود به اشتراک می‌گذارند و در برخی دوره‌ها هم اساتید با برگزاری یک ورکشاپ یا کارگاه آموزشی دانسته‌های خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به‌خاطر همین است که دوره‌ها باهم تفاوت دارند ولی در یک موضوع کاملاً شباهت دارند و آن هم این است که استادها تکنیک‌های کاربردی و پیشنهادی را برای بهبود در حرفه مدنظرتان ارائه می‌کنند.

ویژگی مهم مسترکلاس این است که هم افرادی که به‌صورت فعال در مسترکلاس فعالیت دارند و هم افرادی که به‌صورت غیرفعال در مسترکلاس شرکت می‌کنند، می‌توانند از تمام نکات آموزشی که اساتید ارائه می‌دهند بهره‌مند شوند.

مدت زمان کلاس‌های مسترکلاس

به طور معمول مدت زمان هر کلاسی دو الی ۵ ساعت است. البته هر کلاسی محتوای آموزشی خود را دارد که به چند ویدئوی کوتاه تقسیم شده‌اند و هنرجویان می‌توانند آنها را یک بار یا چندین بار تماشا کنند. همچنین علاوه بر ویدئوهای آموزشی که در هر کلاسی ارائه می‌شود، دستورالعمل‌ها و فایل‌های دیگری نیز در اختیار شرکت کنندگان هر دوره قرار می‌گیرد که آنها می‌توانند از آن برای تکمیل آموزش‌ها استفاده کنند و درمورد کلاس‌ها نیز به بحث و تبادل نظر بپردازند.

شما با تجربه‌ای که از شرکت در کلاس‌های masterclass کسب خواهید کرد می‌توانید در حرفه موردنظرتان پیشرفت کنید و در کارتان موفق شوید؛ بنابراین به مدت زمان کلاس‌ها چندان اهمیت ندهید، زیرا شرایط شما کاملاً با شرکت در کلاس دلخواه خودتان تغییر خواهد یافت. البته این مورد را نیز در نظر بگیرید که شما می‌توانید زمان شرکت در کلاس و انجام تکالیف را بر اساس شرایط خود تغییر دهید.

آموزش کارگردانی

آموزش کارگردانی از سری آموزش‌هایی است که مسترکلاس ارائه می‌دهد و شما می‌توانید از این فرصت نیز استفاده کرده و با بهره گیری از بهترین اساتید دنیا آموزش کارگردانی را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید.

کارگردان یک عامل اصلی جهت تبدیل شدن یک فیلم‌نامه به یک فیلم سینمایی یا سریال می‌باشد. به همین سبب یک اثر تصویر متحرک همیشه به نام کارگردان آن شناخته می‌شود. کارگردان یک فیلم باید بسیار با تجربه و با مهارت باشد تا در کار خود موفق شود.

درواقع کارگردان‌ها باید مسئولیت‌پذیر باشند تا بتوانند به بهترین نحو ممکن کار خود را انجام دهند. آنها مسئولیت ساخت برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های مختلفی را برعهده دارند. بنابراین یک کارگردان باید خلاقیت، مهارت و دانش لازم را برای مدیریت، برنامه ریزی و ساخت یک اثر سینمایی را داشته باشد.

هدف اصلی یک کارگردان هدایت ادامه فیلم است که باید با تفکر و تبحر انجام شود. اگر به کارگردانی از کودکی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید کارگردان شوید و یا کارگردان هستید و قصد دارید در کارتان پیشرفت کنید، مسترکلاس بهترین گزینه برای آموزش شما به شمار می‌رود.

آموزش میکاپ

آموزش میکاپ هم یکی دیگر از آموزش‌هایی است که مسترکلاس توسط بهترین اساتید دنیا ارائه می‌دهد. میکاپ که برای بسیاری از حرفه‌ها مثل آرایشگری و… مهم است باید به شکل صحیحی یاد گرفته شود تا در آینده مشکلی پیش نیاید. هر شخصی پوست متفاوتی دارد که با توجه به آن باید میکاپ شود.

برای اینکه بتوانید بهترین میکاپ را انجام دهید که به رنگ پوست شخص بیاید، باید دانش و مهارت بالایی داشته باشید تا هم در کار خود موفق شوید و هم مشتری‌های زیادی به دست آورید و علاوه برای اعتماد افراد را نسبت به خود جلب کنید.

مسترکلاس ویدئوها و فایل‌هایی را درباره آموزش میکاپ ارائه می‌کند که می‌تواند برای شما بسیار مفید و مؤثر واقع شود. نحوه پوشاندن لک‌های روی صورت و چگونگی استفاده از هر چیزی مثل مداد، کانسیلر، کرم پودر، مرطوب کننده و… از اهمیت بالایی برخوردار است و همچنین شما باید یاد بگیرید که چگونه می‌توانید کاری کنید که در حین کار خسته به نظر نرسید.

شما برای اینکه میکاپ را یاد بگیرید باید خود را تقویت کنید. بابی براون یکی از اساتید masterclass می‌گوید که میکاپ صورت باید سریع و طبیعی باشد. همچنین او به‌عنوان یک نماد صنعت آرایش و میکاپ صورت و زیبایی، بسیار با تبحر عمل می‌کند و آموزش‌های خود را به‌صورت گام به گام با استفاده از مدل‌هایی با چند رنگ پوست متفاوت برای شرکت کنندگان دوره به اشتراک می‌گذارد.

شما با استفاده از این آموزش یاد می‌گیرید که به چه صورتی زیرسازی مناسب برای آرایش را انتخاب کنید و آرایش هر شخصی با هر رنگ پوستی را به بهترین شکل انجام دهید. مهم‌ترین مسئله هم این است که شما یاد خواهید گرفت که چگونه با ظاهری بدون آرایش حس اعتماد به نفس داشته باشید.

سخن پایانی

مسترکلاس با اینکه فعالیت خود را در سال ۲۰۱۵ شروع کرده است ولی مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است و مخصوصاً با شیوع کرونا که کلاس‌ها به‌صورت مجازی تشکیل شدند، مسترکلاس بسیار از این مورد سود برده زیرا قرنطینه باعث شد که افراد به آموزش‌های آنلاین رو بیاورند و به همین دلیل تعداد مشترکان این سرویس به ده برابر سال ۲۰۱۹ نیز رسید.

ما در این مقاله به بررسی آموزش کارگردانی و آموزش میکاپ در مسترکلاس پرداختیم ولی باید بدانید که masterclass آموزش‌های بسیار زیادی با برترین اساتید جهان ارائه می‌دهد و شما می‌توانید به خواست خودتان از هر آموزشی بیشترین بهره را ببرید. امیدواریم این مقاله موردپسند شما عزیزان واقع شده باشد.

بدون نظر

ورود