یاسین رامین، همسر سابق مهناز افشار از افشای ناگفته ها خبر داد + ویدیو

یاسین رامین، همسر سابق مهناز افشار از افشای ناگفته ها خبر داد + ویدیو

یاسین رامین، همسر سابق مهناز افشار پس از اینکه در پرونده شیرخشک ‌های آلوده تبرئه شد در توئیتی اعلام کرد که در یک گفتگوی مشروح با تی وی پلاس از ناگفته‌ ها صحبت خواهد کرد.

یاسین رامین همسر سابق مهناز افشار پس از تبرئه از پرونده جنجالی شیر خشک های آلوده اعلام کرد که می خواهد در مصاحبه ای مشروح به تمام ناگفته ها پاسخ دهد. یاسین رامین پسر محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی دولت احمدی ‌نژاد است که در سال ۱۳۹۳ با مهناز افشار، بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد. این زوج در سال سال ۱۳۹۴ صاحب فرزندی به نام لیانا شدند. با این حال، مهناز افشار در مهر ۹۸ خبر از جدا شدن از یاسین رامین داد. در حالی که افشار در این مدت در آلمان به سر می برد، همسر سابق او درگیر یکی از جنجالی ترین پرونده های فساد ایران بود و حتی مدتی را در زندان به سر برد.

با این حال، پس از کش و قوس های فراوان یاسین رامین امسال با تغییراتی که در دولت و قاضی پرونده او به وجود آمد تبرئه شد. یاسین رامین پس از تبرئه شدن از پرونده شیر خشک های آلوده در توئیتی اعلام کرد که می خواهد در یک مصاحبه مشروح با تی وی پلاس از ناگفته های زیادی پرده بردارد. مهناز افشار همسر سابق او هم ساعتی بعد به توئیت رامین واکنش نشان داد و از او حمایت کرد.

توئیت یاسن رامینتوئیت مهناز افشار

یاسین رامین در مرداد ماه سال ۹۵ با شکایت جمعیت هلال احمر بازداشت شده بود. او نهایتا در اسفند همان سال با قید وثیقه آزاد شد. اتهام همسر سابق مهناز افشار این بود که با وجود دریافت ۲ میلیون یورو ارز از این سازمان برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی هیچ وقت مبلغ را به فروشنده تحویل نداده است. رامین در دادگاه اولیه پرونده به ۱۷ سال که ۷ سال آن قابل اجرا بود حبس محکوم شد. با این حال، سرانجام در آبان ۱۴۰۰ بود که با تغییر دولت او تبرئه شد. یاسین رامین در رسانه‌ ها به واردات و توزیع شیرخشک های آلوده نیز متهم شده بود. اما و همسرش مهناز افشار بارها این اتهامات را رده کرده بودند. سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر نیز بعدا این شایعه را تکذیب کرد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • پریسا دی ۸, ۱۴۰۰

    مملکت اینقد بی صاحابه که وقتی یه دولت روی کار میاد یکی مجرم میشه و وقتی دولته دیگه ای روی کار میاد متهم آزاد میشه؟ تف به این مملکت.