به کیش سفر کنیم یا قشم؟

به کیش سفر کنیم یا قشم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چالش بیشتر مسافرانی که قصد سفر به جنوب کشور را دارند این است؛ به کیش سفر کنیم یا قشم؟ انتخاب سخت است به هر حال، هر دو جزیره‌ای زیبا با جاذبه‌های خاص و دیدنی هستند که امکانات بسیار خوبی برای مهمان‌نوازی و گردشگرپذیری دارند.

از آنجایی که زمستان یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به هر دو جزیره است، می‌خواهیم برایتان بررسی کنیم که آیا بهتر است برای خرید بلیط هواپیما از فلای تودی به عنوان منبعی معتبر، قشم را انتخاب کنید یا کیش؟ با ما همراه باشید.

کیش

کیش را باید جزیره همیشه بیدار و زیبای ایران معرفی کرد. شهری مدرن و پر از امکانات که نقطه قوت‌هایش برای سفر، بسیار است. با خیال راحت به قشم سفر کنید و از این که قرار است سفری فوق‌العاده را تجربه کنید؛ مطمئن باشید.

خرید بلیط هواپیما کیش بسیار آسان است مخصوصا اگر مرجعی مثل فلای تودی را برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. می‌توانید برای سفر به کیش از بلیط پروازهای فلای پرشیا، کاسپین، آتا، معراج ایر، تابان، کیش ایر، زاگرس، ایران ایر و وارش را با ارزان ترین قیمت از فلای تودی خریداری کنید.

برای رزرو هتل در کیش هم بهترین مجموعه‌های اقامتی را می‌توانید از فلای تودی رزرو کنید. قیمت هتل های کیش را بررسی کنید و ارزان ترین یا متناسب‌ترین گزینه موجود را بسته به هدف خود انتخاب کنید. بعد از رزرو، پس از چند ثانیه واچر هتل شما به صورت آنلاین از طرف فلای تودی صادر خواهد شد.

البته این موارد تنها مقدمات سفر هستند و هنوز معرفی جاذبه های این شهر مانده است. از شگفتی‌های سفر به کیش این است که می‌توانید در این جزیره نه تنها از جاذبه های تاریخی مثل شهر زیرزمینی کاریز و کشتی یونانی بازدید کنید بلکه دیدنی های مدرنی همچون آکواریوم کیش نیز برای لذت بردن شما از این سفر وجود دارد.

چالش بیشتر مسافرانی که قصد سفر به جنوب کشور را دارند این است؛ به کیش سفر کنیم یا قشم؟ انتخاب سخت است به هر حال

قشم

از بسیاری از کسانی که به قشم سفر کرده‌اند شنیده شده که بعد از سفر به قشم، بخشی از روح خود را در این جزیره جا گذاشته‌اند! به قشم، جزیره‌ای با خاک دامن ‌گیر و اسرارآمیز خوش آمدید.

آب و هوای قشم در بیشتر اوقات سال گرم و مرطوب است اما پاییز و زمستانش، دیدنی و لذت بخش است.

طبیعت قشم جذاب، بکر و فوق‎‌العاده است و نقطه قوت جاذبه هایش هم همین است؛ طوری که از دیدن آن سیر نمی‌شوید. اصلا اگر فعلا امکان سفر خارجی را ندارید؛ قشم را جایگزین هر سفر دیگری کنید؛ پشیمان نخواهید شد.

مهیا کردن مقدمات سفر به قشم آسان است. برای اقامت، بهترین هتل های قشم در اختیار شما هستند. تنها لازم است که برای رزرو، به سایت مطمئن و جامعی همچون فلای تودی مراجعه کنید تا ضمن نمایش ارزان ترین هتل ها، رزرو هتل در قشم هم برایتان آسان شود.

بلیط هواپیما قشم را هم می‌توانید از شرکت های هواپیمایی مثل تابان، سپهران، آتا، قشم ایر، زاگرس و ایران ایر از طریق فلای تودی با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

چالش بیشتر مسافرانی که قصد سفر به جنوب کشور را دارند این است؛ به کیش سفر کنیم یا قشم؟ انتخاب سخت است به هر حال

قشم یا کیش، مسئله این است!

هم درباره کیش برایتان گفتیم و هم قشم و سفر به آن را در حد کفایت بررسی کردیم. ما توصیه می‌کنیم که تا قصد سفر به جنوب را دارید؛ هر دو جزیره را در برنامه‌های سفر خود بگنجانید.

اما اگر قصد دارید تا تنها به یک مقصد سفر کند، اگر دوستدار گشت و گزار در یک منطقه مدرن هستید، کیش را انتخاب کنید اما اگر می‌خواهید تا روح جنوب را با وجودتان یکی کنید، خرید بلیط هواپیما قشم را به شما توصیه می‌کنیم.

راهنمای خرید بلیط هواپیما کیش و قشم از فلای تودی

با فلای تودی به جامع‌‌ترین سیستم رزرواسیون آنلاین بلیط هواپیما داخلى از جمله کیش و قشم دسترسی خواهید داشت. با امکان جستجوی آنلاین و پرداخت هزینه بلیط هواپیما با استفاده از کارت‌های شتاب، می‌توانید خرید بلیط هواپیما داخلى را از طریق سایت بلیط هواپیما فلای تودی آسان‌تر از همیشه انجام دهید. همچنین برای خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی در سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما فلای تودی با دسترسی به تمامی پروازهای ایران، انتخاب گسترده‌ای برای خرید پرواز داخلی ارزان خواهید داشت.

سامانه فروش آنلاین بلیط داخلی فلای تودی برای تمامی شهرهای ایران که امکانات فرودگاهی دارند فعال است و بدین ترتیب می‌توانید بلیط داخلی هواپیما را از معتبرترین سایت خرید بلیط هواپیما به آسانی خریداری نمایید.

راهنمای رزرو هتل قشم و کیش از فلای تودی

در فلای تودی امکان مشاهده، بررسی و مقایسه هتل های کیش و قشم به راحتی امکانپذیر است و با دسترسی به تمامی هتل های داخلی در ایران، می‌توانید از میان هتل های لوکس داخلی گرفته تا هتل های ۳ ستاره، هتل های ۴ ستاره، هتل های ۵ ستاره، انواع هاستل، هتل آپارتمان ها و حتی کمپ های داخلی محل اقامت مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

فقط کافی است با در نظر گرفتن بودجه و هدفی که از سفر و اقامت در شهر موردنظرتان دارید، از میان هتل های داخلی محل اقامت خود را به راحتی انتخاب نمایید. دسترسی به تعداد پرشماری هتل و اقامتگاه در ایران این امکان را برای شما به وجود می‌آورد تا به راحتی به مقایسه امکانات و قیمت هتل‌ها بپردازید و بهترین انتخاب را برای رزرو هتل داخلی داشته باشید.

برای رزرو آنلاین هتل از فلای تودی اطلاعات خواسته شده در بالای همین صفحه را وارد کنید. اگر قصد رزرو هتل خاصی را دارید، نام آن را در بخش نام هتل بنویسید و اگر هتل خاصی مد نظرتان نیست، بخش نام هتل را خالی بگذارید. تاریخ اقامت، تعداد نفرات و تعداد اتاق‌ها را مشخص کنید و در نهایت کلید جستجو را بزنید. پس از چند ثانیه فهرست هتل های قابل رزرو به شما نمایش داده می‌شود.

حالا بر اساس بودجه و نیازهای‌تان، هتل مناسب خود را انتخاب کنید. پس از پرداخت هزینه رزرو امکان دریافت آنی واچر هتل برای شما وجود دارد و با نشان دادن واچر به رزروشن هتل، می‌توانید واحد اقامتی خود را تحویل بگیرید.

بدون نظر

ورود