نظر جرج آر آر مارتین پس از تماشای قسمت اول سریال House of the Dragon

نظر جرج آر آر مارتین پس از تماشای قسمت اول سریال House of the Dragon

جرج آر آر مارتین نسخه اولیه قسمت اول سریال House of the Dragon (خاندان اژدها) را دیده و نظرش را درباره ی آن منتشر کرده است. این نویسنده که به خاطر نگارش سری رمان های «ترانه یخ و آتش» شناخته می شد، با ساخت سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) بر اساس آن ها به شهرتی جهانی دست یافت. اگرچه این سریال در سال ۲۰۱۹ پایان یافت اما مارتین درباره ی تاریخ دقیق انتشار رمان «بادهای زمستان»، ششمین جلد از مجموعه کتاب های «ترانه یخ و آتش» چیزی نمی گوید.

به گزارش Screen Rant، اتفاقات سریال House of the Dragon، دویست سال پیش از وقایع Game of Thrones و زمانی که هنوز اژدهاها بر آسمان های وستروس حکمفرمایی می کنند، رخ می دهد. این سریال که پدی کانسیداین، الیویا کوک، اِما دارسی و مت اسمیت در آن به ایفای نقش می پردازند، به بروز جنگ داخلی در خاندان تارگارین و تاثیرات آن بر هفت پادشاهی می پردازد.

سریال House of the Dragon

گرچه بعضی از بینندگان از پایان بندی سریال «بازی تاج و تخت» دل خوشی نداشتند اما همچنان آثار ساخته شده بر مبنای دنیای فانتزی رمان های مارتین به شدت پرطرفدار هستند.

اخیراً مارتین تدوین اولیه قسمت نخست سریال House of the Dragon را مشاهده کرده و آن را «قدرتمند» و «تیره و تار» توصیف کرده است.

سریال House of the Dragon

او در وب سایت شخصی اش نوشته: «خودم هم مشتاقانه منتظر House of the Dragon هستم. خب راستش نمی توانم کاملاً بی طرف باشم. و خیلی از چیزهایی را که شما خواهید دید می دانم. (چون کتابش را خودم نوشته ام.) من یک نسخه اولیه از قسمت نخست را دیده ام و دوستش داشتم. قدرتمند و تیره و تار است؛ درست همان طور که دوست دارم فانتزی حماسی ام باشد.»

او ادامه می دهد: «رایان و میگل کارشان فوق العاده است و درباره ی گروه بازیگران باید بگویم که همانند “بازی تاج و تخت” تنها چند نفرشان شناخته شده هستند اما فکر می کنم عاشق خیلی هایشان بشوید (و البته در پایان قلب تان از سرنوشت آن ها به درد خواهد آمد. اما نه، پایان را نباید لو داد.) فکر می کنم تارگارین ها در دست یک گروه فیلمسازی خوب قرار گرفته اند. فکر نمی کنم ناامیدتان کنند.»

عکس ها و پیش نمایش های منتشر شده از سریال «خاندان اژدها» حرف های مارتین را تایید می کند. اگرچه تنها زمان مشخص خواهد کرد که آیا این سریال خواهد توانست موفقیت Game of Thrones را تکرار کند یا نه، اما چه چیزی بهتر از حمایت و تعریف خود مارتین…

بیشتر بخوانید:

۱۰ اتفاق جالب و هیجان انگیزی که در سریال House Of The Dragon شاهد خواهیم بود

مهم ترین تفاوت سریال House of the Dragon با شاهکار «بازی تاج و تخت» چیست؟

منبع: Screen Rant
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود