پاسخ جالب سوسن پرور به سؤالی درباره ظاهرش در یک برنامه تلویزیونی

پاسخ جالب سوسن پرور به سؤالی درباره ظاهرش در یک برنامه تلویزیونی

پاسخ جالب سوسن پرور به سؤالی درباره ی ظاهرش در برنامه تلویزیونی «تاک» مورد توجه قرار گرفته است.

پخش برنامه «تاک»، اولین تداکس تلویزیونی ایران، که داریوش کاردان اجرای آن را برعهده دارد، به تازگی آغاز شده و سوسن پرور، بازیگر سینما و تلویزیون، اولین سخنران این برنامه بود. او در این برنامه تلویزیونی قصه ی پرفراز و نشیب زندگی خود را روایت کرد. در پایان این بخش یکی از تماشاگران حاضر در استودیوی برنامه، از پرور پرسید تا به حال شده به خاطر ظاهر ساده‌ اش او را کنار بگذارند که او پاسخ جالبی به این سوال داد.

سوسن پرور گفت: «می توانم اینگونه پاسخ تان را بدهم که به خاطر ظاهرم زیاد قضاوت شدم. اگر کنار گذاشته شده بودم حالا نمی توانستم اینجا ایستاده باشم. من کلیت را می بینم. بله بوده کارهایی که شاید اگر طور دیگری بودم می توانستم آن نقش ها را بازی کنم. ولی این نه دلیل بر بد بودن آن آدم ها است، نه دلیل بر بد بودن من. شاید اگر این ظاهر ساده را نداشتم می توانستم ظرف ۱۰ سال به جایی که حالا هستم برسم. حالا ولی ۲۰سال، ۲۵ سال تا رسیدن به اینجا طول کشیده. اما به جایش خود واقعی ام بوده ام.»

چندی قبل نیز سؤال یک مجری تلویزیونی از سوسن پرور درباره ی ظاهرش با انتقادات زیادی همراه شد.

سوسن پرور در اواخر شهریور ماه در برنامه تلویزیونی «سلام تهران» حضور یافت. در این برنامه مجری از او درباره ی واکنشش به توهین ها به او به خاطر ویژگی های ظاهری اش سؤال کرد که پرور در پاسخ با خنده گفت: «این حرف‌ها اصلا انرژی منفی نیست. فکر کن داری زندگی ات را می کنی تعدادی آدم بد و بیراه می‌گویند و فالوئرهای تو بالا می رود! در فضای مجازی دنبالت می‌کنند تا در صفحه‌ات فحش دهند؛ این وسط من سود می کنم.»

او در ادامه گفت: «سعی می‌کنم خیلی جدی شان نگیرم و سبک زندگی خودم را داشته باشم. اتفاق شیرینی است و من خیلی از آن‌ها تشکر می کنم؛ زیرا هر بار پیجی عکس من را می‌گذارد و بدترین عکس ها را هم می‌گذارند و مثلا می‌نویسند کی گفته این طفلک زشت است، همان موقع دو هزار نفر به فالوئرهای من افزوده می شود.»

پرور با تأکید بر اینکه در حال حاضر زیبایی نقش مهمی در بازیگری دارد، گفت: «بازیگری در شرایط فعلی به زیبایی مربوط است. زیبایی بصری سهم به سازایی در بازیگری دارد ولی نه فقط زیبایی بصری برای اینکه ماندگار باشید فن بازیگری هم شرط بزرگی است. ولی اگر صادقانه بخواهم بگویم با زیبایی هم کارتان راه می‌افتد. باید زمانی بگذرد تا ببینیم حضور و موفقیت زیبارویان مقطعی است یا نه. در حال حاضر که زیباهایمان در سینما مانده‌اند و اتفاقا به نظرم لازمه سینما جذابیت بصری است.»

بسیاری از کاربران اما این سؤال را توهین آمیز دانستند و از مجری این برنامه تلویزیونی به خاطر مطرح کردن آن انتقاد کردند.

سوسن پرور همچنین چندی قبل در گفتگوی خود با فریدون جیرانی در برنامه ی اینترنتی «کافه آپارات» درباره ی اینکه عموماً بدون آرایش دیده می شود، گفت: «من چندان به این موضوع فکر نکردم که بگذار آرایش نکنم چون این‌طوری می‌توانم خاص باشم! چیزی در من نجوشیده است. خاطرم هست در دوره دبیرستان، برای عبور از همان مسیری که همه می‌روند، با همان فرمول انجامش دادم ولی دیدم به نظر من کار احمقانه‌ای می‌رسد و جوابی برایش پیدا نکردم که چرا باید این کار را انجام دهم؟! من چرا باید فرم صورتم را از این که هست خارج کنم؟! (با خنده) راستش را هم بخواهم بگویم اصلا خوشگل نبود و احساس می‌کردم صمیمیت را از من می‌گیرد و من را از خودِ واقعی‌ام دور می‌کند و از خودم پرسیدم چرا باید این کار را انجام دهم وقتی با آن خوشحال نیستم؟!»

 

بیشتر بخوانید:

ماجرای تحقیر سوسن پرور به خاطر شهرستانی بودن

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • ساحل دی ۱۶, ۱۴۰۰

    بله ارایش نمیکنی . ولی عوضش کفشای لنگه ب لنگه رنگارنگ پوشیدی خیلی ضایع هست.

    • علی دی ۱۷, ۱۴۰۰

      ساحل خانوم ضایع نیست.
      اولیش شخصیت و فرم و نفس ادمه. دومی سلیقه هست و مد و گرایش.
      این دو موضوع تفاوتهای زیادی باهمدیگه داره. خیلی تفاوت
      تو کشورمون متاسفانه رو اولی طوری تاکید میشه که نه تنها من بلکه اکثر روانشناسها اسمشو نفی نفس گذاشتن. یه ترم یا اسم علمی هست. متاسفانه امار بالاست. اگه به من باشه میگم بالاترین امار رو داریم.
      تو ایتالیا در حال درس خوندنم. اینجا ارایش هست. اما خیلی کم. ایتالیا مردمشون هعی بگی نگی شبیه ما هستن. از رم به پایین مردم به صورت بومی اصلا موهاشون بور نیست. چشماشون ابی نیست. شمال ایتالیا هم تنها ۱۰ درصد چشمهاشون ابی یا رنگیه و موهاشون بور و پوستشون سفید.
      اما و اما ارایش؟ ایتالیا مهد مده. تنها ارایشی که من دیدم رژ لب اونم قرمز خیلی بی رنگه. تازه این رژ رو تنها موقعی میزنن مثلا مهمونی برن یا جایی جمع بشن و مثلا جشن بگیرن.
      تو ۹۹ درصد مواقع، مردم هیچی استفاده نمیکنن. خودشونن. نه کسی موهاشو بور میکنه. نه کسی رژ لب میزنه اونقدر شدید. نه کسی مکاپ میکنه. این مکاپو بگو. دانشگاه تو تهران بودم. دخترهای دانشگاه ۹۹ درصد مکاپ میکردن. اگه ایرانی نبودم فکر میکردم عه اینا چقدر المانی هستن؟ اواخر لنزهای رنگی هم مد شده بود و حداقل نصف کلاس بدونه لنز رنگی نمیومد. اصلا ندیدم بدونه لنز رنگی خارج بشن.
      اتفاقا سوسن پرور تنها ادم یا معدود ادمایی هست که دقیقا شبیه یه غربی زندگی میکنه. خودشه. سلیقه شو داره و بهش عمل میکنه. صورتشو نمیپوشونه. نقاب نمیزنه. و غیره.
      اشخصای مثل شما فکر میکنن برا غربی شدن باید ظاهر رو عوض کرد. مو رو رنگ کرد. لنز گذاشت. مکاپ کرد. اما تو غرب که بری میبینی نه این چیزا خیلی ضایعه. درسته یه خارجی ما رو اینطوری میبینه چیزی نمیگه. اما من بهتون بگم. این کارا تو چشم یه غربی خنده دار و ضایعه. خیلی ضایع.تو دلشون میخندن.
      دخترای عرب افغان ترک هندی و غیره دیدم. اما تنها دو کشور رو دیدم اینطوریه. چینیها و خودمون.
      الان یکی میاد کامنت میزاره میگه غرب هم ارایش میکنه. در جوابت باید بگم غرب ارایش میکنه اونم خفن اما خیلی خیلی کمه تعدادشون. مثلا تو کل میلان بگردی ‍۱۰۰ نفر نمیشن.

      و میدونی چرا کشور ما دچار چنین چیزی شده؟ ادمایی مثل شما بقیه رو مسخره کردن. مسخره میکنن. من خودم دماغم گندس. از کوچیکی مسخره کردن. تا الان. و جالب اینه دماغ گنده تو ایران عادیه. خیلی عادی. پس چرا مسخره میکنن؟
      رو صورتم اندازه ی ۲ سانت سیاهی دارم. مسخره میکنن هیچی. منو ادم نحسی میدونن. حتی تو تهران که میگن مردم لارجن مسخره میکردن. ربطش میدادن به نحسی.
      خیلی مونده ما مثل یه غربی فکر کنیم. ما الان داریم مثل یه چینی فکر میکنیم مثل یه چینی عمل میکنیم.
      با بور کردن مو یا ارایش صورت شما مثل المانی نمیشی. مثل اون چینی میشی.