تقویم آنلاین یار | کاری و رایگان

تقویم آنلاین یار | کاری و رایگان

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تقویم آنلاین به زندگی شما نظم می دهد. مشغله های زندگی مدرن امروزی باعث شده تا گاهی حتی تاریخ و روز های هفته از دستمان در برود. در این شرایط ممکن است قرار های کوچک و بزرگ و مناسبت هایمان را فراموش کنیم. گاهی ممکن است فراموش کردن قرار ها کم اهمیت یا بی اهمیت باشد اما برخی مواقع هم ممکن است آسیب جدی به کسب و کار یا روابط اجتماعی شما بزند. برای جلوگیری از بروز این اتفاقات، همراه داشتن تقویم بهترین راه حل است. ما به شما تقویمی را معرفی می کنیم که علاوه بر اعلام روز و تاریخ خدماتی بیشتری را هم به شما ارائه کند.

تبدیل تاریخ شمسی به میلادی با استفاده از تقویم یار

تاریخ میلادی در بسیاری از کشور ها مبنا رسمی است. در ایران ولی بیشتر سر و کار ما با تاریخ شمسی است. از همین جهت است که هر کسی در طول سال، ماه یا حتی روز به تبدیل تاریخ میلادی به شمسی یا برعکس آن نیاز پیدا میکند. از طرفی از آن جایی که اکثر مردم کشور ما مسلمان هستند و اسلام دین رسمی کشور است، تاریخ قمری هم برای ما کاربردی و مورد نیاز است. اگر شما همیشه همراه خود یک تقویم مناسب داشته باشید، به راحتی به تاریخ میلادی، قمری و شمسی روز دسترسی خواهید داشت. با داشتن تقویم آنلاین یار تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و از این قبیل تاریخ ها برایتان آسان تر هم خواهد شد. چرا که این تقویم به صورت آنلاین تاریخ مورد نظر شما را به تاریخ معادل در تقویم دیگر تبدیل میکند.

امروز چند شنبه است؟

هر کسی برای پرداخت هزینه خرید های اعتباری و اقساطش، برای برگزاری جلسات کاری، برای برگزاری مراسم ها و حتی برای به خاطر داشتن برنامه‌ های تفریحی خود نیاز دارد بداند که امروز چه روزی در هفته است. تقویم یار به شما کمک میکند تا بدون نیاز به حمل تقویم فیزیکی و تنها با همراه داشتن تلفن همراهتان حساب روز ها را داشته باشید و مناسب ها و قرار هایتان را فراموش نکنید. استفاده از تقویم در مدیریت امور به شما کمک میکند و جلوی بروز اتفاقاتی که باعث بی نظمی می شوند را میگیرد.  

تاریخ امروز ایران

تقویم های ایرانی دو دسته هستند. تقویم میلادی و تقویم شمسی. تقویم میلادی بر اساس حرکات خورشید بنیان گذاری شده است. سیستم تقویمی میلادی دشوارتر از تقویم شمسی است و این موضوع استفاده از این تقویم را سخت می کند. تقویم شمسی اما کامل ترین تقویم ایرانی تقویم است. کار با این تقویم و شمارش روز ها با آن آسان تر است. برای همین هم هست که ما همیشه با این تقویم سر و کار داریم. اگر می خواهید تاریخ امروز ایران را در تقویم شمسی بدانید کافی است تا تقویم آنلاین تهیه کنید. حالا نه تنها امروز بلکه هر روز و لحظه دیگری هم میتوانید از تاریخ امروز و مناسبت های آن با خبر شوید.

تقویم آنلاین یار

چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه ای و شغلی هر کس، برنامه ریزی قدم اول برای موفقیت است.  همانطور که گفتیم همراه داشتن یک تقویم آنلاین و استفاده از آن به شما کمک میکند تا بهتر بتوانید برنامه ریزی کنید. تقویم یار با داشتن امکانات مختلف و دادن دسترسی های متنوع به کاربران کمک می کند تا آن ها نکته ای را فراموش نکنند و راحتتر طبق برنامه کار کنند. برخی از ویژگی های این تقویم را اینجا برایتان آورده ایم:

امکان تعریف رویداد خصوصی

قابلیت به اشتراک گذاشتن رویداد ها

امکان ثبت یادداشت های روزانه

امکان تبدیل تاریخ در تقویم های مختلف به یکدیگر، تبدیل تاریخ میلادی به شمسی و بالعکس و تبدیل تاریخ شمسی به قمری و بالعکس

 کد تخفیف باسلام در تخفیف هات

اگر با تخفیف هات آشنا نیستید، تا به حال فرصت های عالی زیادی را در زندگی از دست داده اید. تخفیف‌هات یک وب سایت ارائه تخفیف های مختلف است که شما را از کد تخفیف های موجود در هر زمان با خبر می کند. یکی از کد تخفیف هایی که می توانید از این وب سایت تهیه کنید، کدتخفیف با سلام است. با سلام یک بازار اجتماعی است که در آن محصولات منحصر به فردی به فروش می رسد. پس هر زمان قصد خرید از غرفه های این بازار را داشتید، حتما قبل از پرداخت هزینه خریدتان به تخفیف‌هات سر بزنید.

 نرم افزار دبیرخانه

در سازمان ها و شرکت های مختلف سر و کار کارمندان با اسناد و مدارک مختلفی است. دسته بندی و ساماندهی آن ها به روش های قدیمی خیلی منطقی به نظر نمی رسد. چرا که امروزه می شود از نرم‌افزارهای مدیریتی استفاده کرد. نرم افزار دبیرخانه یکی از پرکاربرد ترین نرم افزارها برای کسب و کار ها است که نیاز به انرژی، هزینه و نیروی انسانی کم تری دارد.

زمانی که میخواهید یک نرم‌افزار دبیرخانه تهیه کنید، بهترین گزینه نرم افزاری است که مطابق قوانین کشور طراحی شده باشد. پس یار یکی از گزینه های مناسب شما است. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این نرم افزار طراحی ساده و در عین حال داشتن امکانات متنوع است. پس اگر به دنبال یک نرم افزار برای سامان دهی امور و مدیریت هستید، حتما نرم افزار دبیرخانه یار را امتحان کنید.

دیجیاتو
۹ نظر

ورود

  • امین اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۱

    تقویم آنلاین یار چقدر صفحات زیبایی داره. چطور میتونم دانلودش کنم؟ اپلیکیشن هم داره؟

  • مژده اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۱

    از تقویم آنلاین یار برای تبدیل تاریخ هم میشه استفاده کرد؟ مثلا تاریخ تولد رو به روز و ماه و سال قمری تبدیل کنه

  • فاطمه چکین اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۱

    من چندین ماهه از تقویم انلاین یار استفاده میکنم فوق العادس. تازه تو بخش وبلاگاش کلی مطالب مفید هم داره.

  • فاطمه چکین خرداد ۱۳, ۱۴۰۱

    داشتن یه تقویم انلاین امروزه یکی از اصلی ترین موارد برای هر فردی می باشد. من خودم چند وقتیه از تقویم انلاین یار استفاده میکنم خیلی راضی ام

  • کیانا تیر ۲, ۱۴۰۱

    تقویم فارسی یار یکی از بهترین تقویم های ایرانی که من تا به امروز دیدم حتما یه سر بهش بزنین

  • کیانا شهریور ۴, ۱۴۰۱

    من نمیدونم نرم افزار دبیرخانه ساده چیه میگن سامانه یار برم تا بفهمم کسی رفته؟

  • علی شهریور ۵, ۱۴۰۱

    من دنبال ی تقویم فارسی با امکانات خوب میگشتم که به این مقاله برخوردم. ممنون از معرفیتون لطفا بازم ازین مقاله ها بزارین

  • علی شهریور ۵, ۱۴۰۱

    من دنبال یه تقویم فارسی با کیفیت میگشتم که مشابه این امکانات و داشته باشه.

  • sayehnoo تیر ۵, ۱۴۰۲

    من از تقویم آنلاین یار برای یادآوری مناسبت ها استفاده کردم و همچنین عید قربان را پنج شنبه درج کرده بود.