ماجرای بازی حامد حدادی در سریال مختارنامه از زبان خودش + ویدئو

ماجرای بازی حامد حدادی در سریال مختارنامه از زبان خودش + ویدئو

حامد حدادی ، بسکتبالیست مشهور از ماجرای بازی اش در سریال مختارنامه گفته است.

حدادی مهمان جدیدترین قسمت از برنامه ی اینترنتی شب آهنگی بود که حامد آهنگی اجرای آن را برعهده دارد.

این بسکتبالیست مشهور در سال ۸۵ نقش کوتاهی در سریال مختارنامه ایفا کرد. او نقش یکی از سرداران سپاه آل زبیر به نام یحیی بن زمزم را برعهده داشت.

حالا حامد حدادی در برنامه شب آهنگی به صحبت درباره ی ماجرای حضورش در این سریال پرداخته است.

حدادی می گوید برای نقشی در سریال مختارنامه به دنبال یک فرد قد بلند بودند و اینگونه می شود که به سراغ او که در آن زمان ۱۷ سال داشت می آیند. پس از اجرای گریم، از میان کاندیداها برای این نقش انتخاب می شود. ابتدا به او می گویند نقش اصلی سریال یعنی مختار را خواهد کشت و او تصور می کند با این نقش معروف خواهد شد اما سریال ۱۰ سال بعد پخش می شود، زمانی که حدادی خود دیگر به شهرت رسیده بود. وقتی هم که بالاخره زمان پخش نقش آفرینی حدادی در سریال فرا می رسد، او همه ی فامیل را باخبر می کند اما با صحنه ی فرود آمدن تبر مختار بر فرق سر حدادی مواجه می شوند.

حامد حدادی ، بسکتبالیست مشهور ایران از ماجرای جالب بازی اش در سریال مختارنامه گفته است. او نقش یکی از سرداران آل زبیر به نام یحیی بن زمزم

حامد حدادی ، بسکتبالیست مشهور ایران از ماجرای جالب بازی اش در سریال مختارنامه گفته است. او نقش یکی از سرداران آل زبیر به نام یحیی بن زمزم

او در بخش دیگری از این گفتگو درباره ی تجربه ی حضورش در NBA یا همان لیگ بستکبال حرفه ای آمریکا هم صحبت می کند.

حدادی که سال ها در لیگ آمریکا بازی کرده، می گوید آمریکایی ها تصورات خلاف واقعی درباره ی ایران و ایرانی ها داشتند. آن ها فکر می کردند ایران کشوری به دور از تمدن است که در آن ماشین وجود ندارد و مردمش حتی کفش ندارند.

در جای دیگری از این گفتگو صحبت از شماره پای حدادی و قد خانواده اش می شود که تعجب حامد آهنگی را برمی انگیزد. حدادی همچنین از مصائب قدبلندی صحبت می کند و می گوید حتی حمام کردن هم برای آن ها دشوار است.

حامد حدادی متولد سال ۶۴ در اهواز است. او ۲ متر و ۱۸ سانتیمتر قد دارد.

او نخستین بسکتبالیست ایرانی بوده که در لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا بازی کرده است.

در سال‌های ۲۰۰۷، ۲۰۰۹، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ به عنوان با ارزش‌ترین بازیکن آسیا انتخاب شد و هم‌اکنون عضو باشگاه وال‌های آبی سیچوان در CBA است.

حامد حدادی ، بسکتبالیست مشهور ایران از ماجرای جالب بازی اش در سریال مختارنامه گفته است. او نقش یکی از سرداران آل زبیر به نام یحیی بن زمزم

در اواخر سال ۲۰۰۹، دو تن از گزارشگران شبکه فاکس اسپورتس به نام‌های مایک اسمیت و رالف لاولر، در بازی تیم حدادی یعنی ممفیس گریزلیز در برابر لس آنجلس کلیپرز، در هنگام ورود حدادی به زمین به دست انداختن او پرداختند. همچنین یکی از گزارشگران وی را برادر بزرگ‌ تر بورات نامید و پس از پاس منجر به گل حدادی گفت «مثل اینکه این ایرانی‌ ها می‌توانند پاس هم بدهند»! این صحبت‌ ها شکایت بینندگان شبکه فاکس را به دنبال داشت و این شبکه این دو گزارشگر را محروم کرد. شبکه فاکس طی بیانیه‌ ای از حامد حدادی و تمامی کسانی که این اتفاق آن ها را رنجیده خاطر ساخته، عذرخواهی کرد و تأکید کرد که برخورد لازم با گزارشگران صورت گرفته‌ است.

۵ نظر

ورود

  • Bashir Taqavi دی ۲۴, ۱۴۰۰

    میدونید چرا آمریکایی ها در مورد ما اینطور فکر میکنند؟ چون تصویر بهتری از ما ندیدند! چون فیلم های اسکار گرفته مون توسط ح*ر*و*م لقمه هایی مثل اصغر فرهادی تصویر کثیفی از جامعه ی ایران به دنیا نشون داده… و فیلم های دیگه که ایرانی/آمریکایی های بیشرفت مثل نوید نگهبان و… توش بازی کردند… فیلم Jimmy Vestvood Amerikan Hero رو ببینید! تهران رو مثل کابل نشون میده! بعد عواملی که انتهای فیلم نوشته میشه رو هم ببینید! همون هایی که ادعای وطن دوستی دارند و تز مخالفت با این ن*ظ*ا*م رو گرفتند، همونهایی هستند که دارند تصویر ایران رو تو جوامع غربی خراب میکنند.

    • مصطفی دی ۲۴, ۱۴۰۰

      حرفت دقیقا درسته
      ولی احتمالا کابل رو هم پایین تر از اون چیزی که هست تصور کردی!
      چه اونم ناشی از تصویرسازی رسانه هاست

    • حامد دی ۲۵, ۱۴۰۰

      تو اوج نکبت داری دست و پا میزنی بعد نگران اینی که یه امریکایی درباره ایران چی فک میکنه؟؟
      تا حالا پاتو از اینجا بیرون گذاشتی ببینی تو دنیا چه خبره؟ نگران تصور امریکایی ها به ایران شدی؟؟
      تنها کارگردانی که تونسته اسکار بگیره و حداقل ایرانو به دنیا نشون بده رو حروم لقمه میدونی؟ تو چه شکری خودت خوردی تو کل زندگیت؟
      چه تصوری می خوای از ایران ببینن؟؟ ها؟؟ بالاترین تورم و بی ارزش ترین پول ملی؟؟ پاسپورت قدرتمند؟؟ حجاب زوری؟؟ سربازی ۲ ساله زوری؟؟ فقر، فساد زمین خواری خشکسالی؟؟ اینارو خودت میبینی یا سرت تو برفه؟

  • M دی ۲۵, ۱۴۰۰

    یعنی چی؟! وقتی خانواده رو صدا می‌کرده بیان پای تلویزیون، خودش یادش نبوده چی بازی کرده که انتظار دیگه ای داشته؟؟!!!!