پیامک تبلیغاتی برای عید نوروز ویژه کسب‌وکار‌های مختلف

پیامک تبلیغاتی برای عید نوروز ویژه کسب‌وکار‌های مختلف

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اسفند ماه برای کسب و کار‌های مختلف ماه طلایی به شمار می‌رود. در ایام نوروز مردم تمایل بیشتری به خرید دارند. با تدوین استراتژی مشخص، کسب و کار‌های مختلف می‌توانند فروش بالایی را برای خود رقم بزنند. ارسال پیامک تبلیغاتی برای عید نوروز بسیار کاربردی است. در ادامه همراه ما باشید تا پیامک تبلیغاتی برای عید نوروز ویژه کسب‌وکارهای مختلف را به‌طور ویژه بررسی کنیم.

طراحی کمپین‌های نوروزی بهترین فرصت برای کسب بالاترین فروش سال!

کسب و کاری موفق است که برای تبلیغاتش استراتژی مشخص و معینی داشته باشد. بدون برنامه‌ریزی، استراتژی و اختصاص بودجه مشخص برای تبلیغات بعید به نظر می‌رسد برندی بتواند به فروش بالایی برسد! نوروز بهترین فرصت برای جذب مخاطب و فروش است. با تدوین و طراحی کمپین‌های نوروزی به استقبال کاربران خود بروید و فروش بالایی را برای کسب و کارتان رقم بزنید! با استفاده از پنل ارسال پیامک پیشاپیش عید نوروز را به کاربرانتان تبریک بگویید و محصولات بهاری و جدید خود را به مشتریانتان معرفی کنید.

توجه کنید که لحن صمیمی و دوستانه در جذب مخاطب بسیار تاثیرگذار خواهد بود. بدور از هرگونه پیام‌های تبلیغاتی کلیشه‌ای پیش بروید و با استفاده از کلمات دقیق و نافذ کاری کنید که مشتریان راضی شوند تا به فروشگاه شما سر بزنند!

اطلاع‌رسانی جشنواره‌های نوروزی با ارسال پیام‌های تبلیغاتی

مهم‌ترین کاری که کسب و کار‌ها باید در کمپین‌های نوروزی انجام دهند اطلاع‌رسانی به‌موقع است. اطلاع‌رسانی هم برای مخاطبان قدیمی و هم برای مخاطبان جدید را در برنامه بگذارید. با تنظیم و ارسال یک پیامک تبلیغاتی عالی کاربران را به بازدید از فروشگاه‌تان دعوت کنید. با استفاده از پنل پیامکی می‌توانید به بانک شماره موبایل‌های همراه اول و ایرانسل بر اساس منطقه، شهر، استان، منطقه، جنسیت و سن دسترسی داشته باشید. به همین دلیل اگر کاربران شما آقا هستند فقط به شماره آقایانی که در منطقه شما حضور دارند پیامک ارسال کنید!

از طرفی الزامی است که مدت زمان جشنواره‌های خود را محدود کنید. تعیین محدودیت زمانی برای جشنواره‌های نوروزی باعث می‌شود که فوریتی ایجاد شود و کاربران پیام شما را جدی‌تر بگیرند. همچنین پیشنهاد می‌کنیم که به پایان زمان جشنواره متعهد باشید تا کاربران متوجه واقعی بودن تخفیف‌های ویژه جشنواره نوروزیتان باشند.

طراحی کمپین‌های نوروزی بهترین فرصت برای کسب بالاترین فروش سال! اطلاع‌رسانی جشنواره‌های نوروزی با ارسال پیام‌های تبلیغاتی

برگزاری مسابقه پیامکی ویژه نوروز؛ خلاق باشید!

یکی از بهترین و کاربردی‌ترین امکانات پنل اس ام اس امکان برگزاری مسابقات پیامکی است. سوالاتی را در خصوص موضوعاتی که به ماهیت کسب و کارتان مرتبط است را طراحی کنید. برای اینکه مسابقه را جذاب‌تر کنید برای هر پاسخ به هر سوال درصد تخفیف مشخصی را در نظر بگیرید. با خلاقیت خود می‌توانید کاری کنید که هم آمار بالایی از کاربران در مسابقه شرکت کنند و هم بتوانید تخفیف‌ها و جشنواره نوروزی کسب و کار خود را با پیامک تبلیغاتی جذابی اطلاع‌رسانی کنید.

برخی افراد تمایل دارند که از تخفیف‌های نوروزی استفاده کنند و تلفن همراه جدیدی برای خود تهیه کنند. هنگامی که گوشی جدیدی تهیه می‌کنیم یکی از چالش‌هایی که ممکن است همه ما با آن روبه‌رو شویم، انتقال پیامک به گوشی دیگر است. برای این کار پیشنهاد می‌کنیم که از پیام‌های خود بکاپ بگیرید و در گوشی جدید بکاپ را import کنید. راهکار دیگر این است که پیام‌های مهم‌تان را در سیم‌کارت ذخیره کنید تا در گوشی جدید نیز پیامک‌هایتان انتقال یابد.

با ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه تخفیف‌های ویژه، امکان خرید آنلاین و ارسال رایگان را اطلاع‌رسانی کنید!

اگر برای کسب و کار خود وب‌سایتی دارید کد‌های تخفیف متنوعی برای محصولات خود در نظر بگیرد و به‌صورت پیامک انبوه برای مخاطبان هدف خود ارسال کنید. کاربرانتان را تشویق کنید که برای دریافت سریع‌تر سفارشات و تخفیف‌های بیشتر محصولاتتان را آنلاین بخرند. پیامک‌های تبلیغاتی باید همسو با لحن برندتان باشد. حتماً در پیام‌های تبلیغاتی آدرس وب‌سایت، شماره تلفن دفتر فروش و کد تخفیف را درج کنید که پیامک تبلیغاتی اثرگذارتر باشد.

چنانچه قصد دارید برای کاربران VIP کسب و کارتان محصولاتی با تخفیف ویژه‌ای در نظر بگیرید در ارسال پیامک حتماً به اسم افرد اشاره کنید. اینگونه حس ارتباط و تعامل بیشتری را با مخاطبانتان خواهید داشت و اثرگذاری پیام تبلیغاتی‌تان به مراتب بیشتر خواهد شد. اگر محصولات‌تان را به صورت رایگان ارسال می‌کنید حتماً در پیام تبلیغاتی‌تان به آن اشاره کنید. این کار سختی نیست و نیازی نیست که شما برای هر مشتری به صورت تک به تک پیامک بفرستید فقط کافی است که با استفاده از یک پنل اس ام اس قدرتمند و معتبر مانند پنل پیامکی فراز اس ام اس از قابلیت ارسال پیامک هوشمند کلمات کلیدی برای ارسال پیامک با نام افراد از داخل اکسل اقدام نمایید.

کافی است که شماره موبایل مشتری را در ستون a و نام مشتری را در ستون b اکسل قرار دهید و ادامه متن را بنویسید تا پیامک شما برای هر فردی با نام خودش ارسال شود.

طراحی کمپین‌های نوروزی بهترین فرصت برای کسب بالاترین فروش سال! اطلاع‌رسانی جشنواره‌های نوروزی با ارسال پیام‌های تبلیغاتی

با نگارش متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار، فروش بالایی را تجربه کنید!

با خودتان صادق باشید اگر متن تبلیغاتی کسب و کارتان را از شرکت و کسب و کاری دیگری دریافت می‌کردید، آیا شما را به خرید محصول ترغیب می‌کرد؟ خودتان را جای مشتریان بگذارید. از متن‌های تبلیغاتی طولانی بپرهیزید. سعی نکنید پیامک‌های تبلیغاتی صمیمانه و احترام‌آمیز را با شوخی خلط کنید و اشتباه بگیرید. به متن تبلیغاتی که مسئول تبلیغاتی شما یا هر کسی که مسئول این کار است، توجه جدی داشته باشید.

متن تبلیغاتی باید به‌صورت واضح منظور و هدف کمپین را به گوش مخاطب برساند و از طرفی شیوه‌های ارتباطی در پیام تبلیغاتی‌تان نیز ذکر شده باشد. به هیچ‌عنوان متن‌های تبلیغاتی نباید حاوی غلط تایپی و املایی باشد. چراکه اینگونه کاربران پیام شما را ممکن است نادیده بگیرند. اگر برای نگارش متن تبلیغاتی کمپین‌های نوروزی خود با چالشی مواجه شده‌اید حتماً از اشخاص و شرکت‌هایی که در حوزه تبلیغات متخصص هستند کمک بگیرید. با استراتژی هدفمند و مشخص حتماً به نتیجه می‌رسید!

۱۰ نمونه پیامک تبلیغاتی نوروزی که می‌توانید برای کمپین‌هایتان از آن‌ها الهام بگیرید!

متن پیامک تبلیغاتی می‌تواند تاثیر بسیاری در جذب مخاطب داشته باشد. برای اینکه بهتر بتوانید متن تبلیغاتی مناسب و همسو با کسب و کار خود را بنویسید، در ادامه ۱۰ نمونه پیامک تبلیغاتی ویژه فروش نوروزی را ذکر کرده‌ایم:

  1. ۲۵ درصد تخفیف ویژه عیدانه برای ۱۰ محصول به انتخاب شما!
  2. با خرید اینترنتی ۱۰درصد تخفیف بیشتر بگیرید!
  3. تا ۲۷ اسفند کلیه محصولات را با ۳۰ درصد تخفیف به همراه ارسال رایگان خرید کنید!
  4. تا پایان هفته ۲۰ درصد تخفیف ویژه فقط برای مشتریان وفادار!
  5. اگه تا ۲۴ ساعت دیگه سفرتو رزرو کنی سفر برگشت رو با ۳۰ درصد تخفیف می تونی خرید کنی!
  6. شیرینی نوروز رو خودت بپز! آموزش ۱۰ نوع شیرینی ایرانی در ورکشاپ ۱ روزه!
  7. قبل از سال نو بهترین غذای سال رو برای خودت سفارش بده! با ۳۰ درصد تخفیف و ارسال رایگان فقط تا ساعت ۸ امشب!
  8. شروع قرن بعد رو با لاکچری ترین لباس های بهاری جشن بگیر!
  9. سر سفره هفت سین مثل ماه بدرخش! لوازم آرایشی رو از بهترین برند قرن با ۲۵ درصد تخفیف خرید کن!
  10. تو سایت ۳ جفت کفش انتخاب کن، درب منزل پرو کن! برای خرید کفش به هیچ‌وجه پاتو بیرون نذار!

با ایده گرفتن از پیامک‌های تبلیغاتی بالا با سبک، لحن و ادبیات خاص خودتان با مشتریانتان در ارتباط باشید!

با استفاده از  پنل پیامکی فراز اس ام اس، نوروز پر فروش را برای کسب‌وکار خود رقم بزنید!

در این مقاله به‌طور ویژه بررسی کردیم که پیامک تبلیغاتی برای عید نوروز در کسب و کار‌های مختلف چگونه می‌تواند فروش را بالاتر ببرد. سعی کنید تخفیف‌های واقعی برای محصولاتتان در نظر بگیرد و مدت جشنواره‌های نوروزی را محدود کنید! اگر وب‌سایت دارید برای خرید آنلاین تخفیف بیشتری لحاظ کنید تا کاربرانتان با تمایل بیشتری به خرید محصولات بپردازند. با استفاده از پنل پیامکی به مخاطبان هدف خود پیامک‌های تبلیغاتی ارسال و کمپین نوروزی و محصولات جدید خود را با ادبیات منسجمی معرفی کنید.

با تهیه پنل پیامک با امکانات همسو با کسب و کار خود در اسفند که طلایی‌ترین فرصت برای فروش است را به هیچ‌وجه از دست ندهید! فراز اس ام اس بهترین شرکت عرضه‌کننده پنل پیامکی در ایران است که خدمات خود را با ۳۰ روز گارانتی برگشت وجه در اختیار کلیه کاربران سراسر کشور قرار می‌دهد. چنانچه برای تهیه بهترین پنل پیامکی در ایران سوالی دارید با کارشناسان فراز اس ام اس با شماره تلفن ۷۴۸۵۳-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان مجرب فراز اس ام اس در پایگاه اینترنتی www.farazsms.com آماده پاسخگویی به سوالات شما کاربران عزیز هستند.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود