نظر هومن حاجی عبداللهی درباره ماجرای پخش تصاویر خصوصی سارا و نیکا + ویدئو

نظر هومن حاجی عبداللهی درباره ماجرای پخش تصاویر خصوصی سارا و نیکا + ویدئو

هومن حاجی عبداللهی ، بازیگر سریال پایتخت، درباره ی ماجرای پخش تصاویر خصوصی سارا و نیکا فرقانی اصل ، بازیگران نوجوان این سریال، صحبت کرده است.

حاجی عبداللهی در بخشی از مصاحبه ی جدید خود با شبکه اینترنتی تی وی پلاس، درباره ی این دو بازیگر نوجوان گفت: «سارا و نیکا فعلاً پیش پدر و مادرشان زندگی می‌ کنند. سوئد هستند. حالشان هم خوب است. در اینستاگرام بعضی وقت‌ ها با هم حال و احوال می‌ کنیم. عین دخترهای ما هستند. خیلی هم دوست‌ شان داریم.»

در ادامه از حاجی عبداللهی سؤال شد که آیا به خاطر سن کم سارا و نیکا بود که حاشیه هایی برایشان پیش آمد که او در پاسخ گفت: «من گردن آن‌ ها نمی‌ اندازم، گردن بعضی از خدا بی‌ خبرهایی می‌ اندازم که… دو تا بچه‌ اند دارند زندگی‌ شان را می‌ کنند. چه می‌ دانند چیزی را؟! آقا یا خانم آفرین! بیا این مدال برای تو که از این‌ ها عکس انداختی و در اینترنت پخش و نابودشان کردی.»

نظر هومن حاجی عبدالهی در مورد انتشار عکس های خصوصی سارا و نیکا بازیگران سریال پایتخت و تاثیر این ماجرا بر زندگی او

در آبان سال ۹۹ تصاویری خصوصی از سارا و نیکا فرقانی اصل در فضای مجازی منتشر شد که جنجال زیادی به پا کرد. اندکی بعد خبر حذف این دو بازیگران نوجوان از سریال پایتخت منتشر شد. گفته می شد علت این اتفاق پخش تصاویر خصوصی آن ها در فضای مجازی بوده است. این خبر با واکنش بهرام افشاری و مهران احمدی، بازیگران پایتخت رو به رو شد و آن ها در پستی اینستاگرامی خواستار تجدید نظر در این تصمیم شدند. در نهایت اما در قسمت پایانی پایتخت شش که روز ۳۰ اسفند ۹۹ پخش شد سارا و نیکا فرقانی اصل حضور نداشتند و در سریال در توضیح غیبت دختران هما و نقی اینگونه عنوان شد که آن ها به خانه ی مادربزرگ خود رفته اند.

در این مصاحبه همچنین از حاجی‌ عبداللهی سؤال شد که آیا تاکنون برای خودش هم پیش آمده که کسی بخواهد در محفلی خصوصی عکسی از او بگیرد و منتشر کند. او در پاسخ گفت: «من دوازده ماه سال، در خانه را روی خودم بسته‌ ام و نشسته‌ ام. نه از ترس، از احتیاط. به هر حال تاوان هر مدل زندگی یک چیز است. من هم اینجا زندگی می‌کنم، شغلم هم حساس است، در این مملکت هم هستم، پس باید حواسم جمع باشد. با هر کسی رفت‌ و آمد ندارم، مهمانی نمی‌ روم، عروسی نمی‌ روم، جشن تولد نمی‌ روم. تفریحم شده است کار یا یک موقعی با همسرم برویم رستوران.»

نظر هومن حاجی عبدالهی در مورد انتشار عکس های خصوصی سارا و نیکا بازیگران سریال پایتخت و تاثیر این ماجرا بر زندگی او

هومن حاجی عبداللهی در این مصاحبه از آخرین دیدار خود با خشایار الوند، نویسنده ی سریال پایتخت، در شب درگذشت او نیز گفت.

به گفته ی حاجی عبداللهی، او برای تست گریم به دفتر سریال پایتخت رفته بود. پس از پایان تست، هنگام خروج از دفتر، خشایار الوند را در آنجا مشغول نوشتن فیلمنامه ی سریال می بیند و با تصور اینکه روز بعد او را خواهد دید، تصمیم می گیرد مزاحم الوند نشود و بدون خداحافظی از او آنجا را ترک کند، اما همان شب الوند از دنیا می رود.

خشایار الوند در اسفند سال ۹۷ به دلیل ایست قلبی درگذشت و به دنبال این اتفاق، ساخت فصل ششم پایتخت برای نوروز ۹۸ منتفی شد.

در این گفتگو صحبت از ماجرای عشق نافرجام رحمت به فهیمه در فصل شش سریال پایتخت هم به میان آمد.

حاجی عبداللهی گفت از اینکه با بازگشت بهبود، رحمت یکباره مجبور به دست کشیدن از عشق خود به فهیمه شد، بسیار متأثر شده بود و گریه های او در سریال واقعی بود.

در ادامه می توانید ویدئوی صحبت های هومن حاجی عبداللهی در این گفتگو را تماشا کنید:

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود