راهکارهای افزایش فالوور فوری اینستاگرام در کوتاه ترین زمان ممکن !

راهکارهای افزایش فالوور فوری اینستاگرام در کوتاه ترین زمان ممکن !

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه اینستاگرام تنها به عنوان یک شبکه اجتماعی محسوب نمی شود و بسیاری از کسب و کارها از طریق این پلتفرم مشغول به درآمدزایی های متسقیم و غیرمستقیم هستند چرا که راه اندازی کسب و کار اینستاگرامی تقریبا به هیچ بودجه خاصی نیاز ندارد و به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال درآمدزایی از اینستاگرام هستند. در ادامه این مطلب به راهکارهای افزایش فالوور و مزیت های خرید فالوور فوری اینستاگرام می پردازیم.

انواع روش های افزایش فالوور فوری اینستاگرام

برای جذب بیشتر فالوور در اینستاگرام و داشتن پیج اینستاگرامی پرمخاطب و محبوب راهکارهای مختلفی وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم و به مزیت های هریک اشاره خواهیم کرد.

خرید فالوور فوری اینستاگرام

معمولا بسیاری از صاحبان کسب و کارها و اینفلوئنسرها و حتی افراد مشهور برای دست یابی به مخاطبان بیشتر به دنبال راه حل سریعی هستند تا بتوانند بدون صرف وقت برای بازاریابی های بیشتر به فالوورهای خود دست یابند. از اولین راه هایی که به ذهن افراد و کاربران می رسد خرید فالوور فوری است که در صورتی که فالوورهای خریداری شده شما واقعی باشند می توانید انتظار مزیت های آن از جمله ، افزایش فالوور اینستاگرام ، واردشدن پست ها به اکسپلور ، افزایش لایک و کامنت پست ها و موارد دیگر اشاره کرد.

افزایش فالوور به صورت طبیعی و ارگانیک

افزایش فالوور به صورت ارگانیک نیاز به زمان به مراتب بیشتری نسبت به روش خرید فالوور فوری دارد اما با این وجود می توانید با استفاده از راهکارهایی که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت ، تعداد فالوورهای پیج اینستاگرام خود را به صورت طبیعی افزایش دهید.

از هشتگ های مرتبط استفاده کنید

استفاده از هشتگ ها روشی آزمایش شده برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام است. شما به عنوان بازاریاب شبکه های اجتماعی و یا صاحب کسب و کار اینستاگرامی باید تحقیق کنید که کدام هشتگ ها در حوزه کاری شما ترند و محبوب هستند و کدام یک به برند و محتوای شما مرتبط تر است. سپس از ترکیبی از این هشتگ ها برای تمام محتوای اینستاگرام خود استفاده کنید تا به افرادی که آن هشتگ ها را دنبال می کنند دسترسی پیدا کنید.

همچنین می توانید هشتگ ها را با هم ترکیب کنید و از هشتگ های محبوب در سطح صنعتی و همچنین از هشتگ های خاص استفاده کنید. اینستاگرام به شما امکان می دهد برای هر پست تا ۳۰ هشتگ اضافه کنید و باید از این ویژگی به نفع توسعه کسب و کار خود استفاده کنید.

کپشن های خود را بهینه کنید

کپشن پست‌های اینستاگرام شما این فرصت را به شما می‌دهد که مخاطبان فعلی خود را درگیر محتوا کنید و حتی آنها را تشویق کنید تا شما را به دوستان خود معرفی کنند. بنابراین، چرا از این فرصت استفاده نمی کنید؟ کارهای زیادی می‌توانید با کپشن‌های اینستاگرام انجام دهید که از جمله آن ها می توان به تگ کردن افراد، پرسیدن سؤال، شروع گفتگو و موارد دیگر اشاره کرد. شما همچنین می توانید تخفیف یا پیشنهاداتی را ارائه دهید و از فالوورهای خود بخواهید که دوستان خود را تگ کنند و آن پیشنهاد را تبلیغ کنند. همچنین می توانید معرفی این تخفیف یا پیشنهاد را به صورت ویدیویی به اشتراک بگذارید چرا که باعث تعامل بیشتر می‌شود.

استفاده از اینفلوئنسرها

اینفلوئنسرها افرادی با تعداد قابل توجهی فالوور هستند که می توان گفت فالوورهای آن ها به شخص مورد نظر وفادار و متعهد هستند. می توانید از اینفلوئنسرها برای دسترسی به فالوورهای وفادار آنها و تبدیل آنها به فالوورهای خود استفاده کنید که می تواند مزیت های خرید فالوور فوری اینستاگرام را برای پیج شما به همراه داشته باشد. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که اینفلوئنسرها باید از حوزه کاری شما و مرتبط با برند شما باشند.اینفلوئنسر مارکتینگ راهی مطمئن برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام است.

راه های متعددی برای استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر وجود دارد. بنابراین، تحقیقات خود را در مورد اینفلوئنسرهای مختلف انجام دهید و از قدرت اینفلوئنسر مارکتینگ برای گسترش کسب و کار خود استفاده کنید.

راهکارهای افزایش فالوور در اینستاگرام

روی تبلیغات اینستاگرام سرمایه گذاری کنید

روش تبلیغات روشی سنتی برای به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر برای شرکت هایی است که مایل به سرمایه گذاری در پلتفرم مورد نظر هستند. برخلاف پست‌ها و استوری‌های شما که فقط برای مخاطبان فعلی شما قابل مشاهده است، تبلیغات اینستاگرام به مخاطبان بسیار گسترده‌تری نشان داده می‌شود. شما می توانید با سرمایه گذاری در تبلیغات به تعداد زیادی از افراد از یک بخش جمعیتی یا هدف خاص دسترسی پیدا کنید.

به طور مداوم در اینستاگرام پست کنید

مطالعه‌ای در مورد پست کردن در اینستاگرام نشان می‌دهد که کسب‌وکارها به‌طور میانگین در هفته چهار پست اینستاگرامی به اشتراک می‌گذارند. اما توصیه می کنیم حداقل یک بار در روز پست  با کیفیت منتشر کنید. برندهایی که با پست های اینستاگرام وارد جریانی منظم می شوند، بهترین نتایج را می بینند. طبق یک مطالعه دیگر ، پیج هایی که روزانه پست می کنند سریعتر از سایر پیج های اینستاگرامی، فالوورها جذب می کنند.

با جدول زمانی الگوریتمی اینستاگرام، ثبات یک عنصر کلیدی برای دیده شدن پست‌های شما می باشد. اگر پست‌های شما به طور منظم به اشتراک گذاشته می‌شوند و تعامل خوبی دارند، الگوریتم اینستاگرام احتمالاً پست‌های شما را در اولویت بیشتری برای نمایش به دنبال‌کنندگان شما قرار می‌دهد. البته ناگفته نماند که همیشه کیفیت مهمتر از کمیت در مورد بازاریابی شبکه های اجتماعی است. ارسال پست بیشتر لزوماً به معنی نرخ تعامل بالاتر نیست و باید برای ایجاد محتوایی با کیفیت برنامه ریزی کنید. ابزارهای برنامه ریزی اینستاگرام به شما این امکان را می دهند که بدون نگرانی در مورد پست کردن مستقیم از برنامه هر روز به طور مداوم پست های خود را منتشر کنید.

با نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام آشنا شوید

شش عامل وجود دارد که تعیین می کند چه محتوایی در اولویت بالاتری برای هر فرد نشان داده شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • علاقه: اینستاگرام در نظر می گیرد که یک شخص چقدر پست را بر اساس فعالیت قبلی لایک می کند
  • به روز بودن: از زمان انتشار پست چقدر گذشته است
  • رابطه: پیج هایی که فرد به طور منظم با آنها در ارتباط است
  • تعداد مراجعه: هر چند وقت یک بار یک فرد از برنامه اینستاگرام استفاده می کند
  • چه پست‌هایی از پیج های مختلف را شخص دنبال می‌کند
  • یک فرد چقدر در اینستاگرام وقت می گذراند

 

هدف الگوریتم اینستاگرام ارائه بهترین محتوا برای هر کاربر است. بنابراین، در حالی که شش عامل جداگانه ممکن است نگران کننده به نظر برسد، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که محتوایی با کیفیت بالا به طور مداوم ایجاد کنید و یا از تکنیک خرید فالوور فوری اینستاگرام استفاده کنید.

بهترین سایت خرید فالوور برای خرید فالوور فوری

همانطور که در این مطلب اشاره کردیم ، بهترین سایت خرید فالوور سایتی است که فالوورهای آن واقعی باشند چرا که الگوریتم های اینستاگرام به طور منظم در حال آپدیت شدن هستند و استفاده از فالوور واقعی می تواند باعث افزایش تعداد فالوور ، لایک و سایر موارد مهم برای الگوریتم اینستاگرام شود که می تواند پیج شما را به مخاطبان و کاربران بیشتری معرفی کند و به این ترتیب می توانید کسب و کار اینستاگرامی خود را با بهترین سایت خرید فالوور توسعه دهید.

بدون نظر

ورود