نظر دایی جورجینا رودریگز در مورد همسر کریستیانو رونالدو: «او زنی حقیقتاً خبیث است!»

نظر دایی جورجینا رودریگز در مورد همسر کریستیانو رونالدو: «او زنی حقیقتاً خبیث است!»

در کلیپی تبلیغاتی برای مستند «من جورجینا هستم» (I Am Georgina)، این مدل اسپانیایی که تا چند روز آینده ۲۸ ساله می شود، می گوید که او «هیچ چیز نداشتن و همه چیز داشتن را درک کرده است.» جورجینا رودریگز می گوید هرگز خانواده ای را که پیش از ملاقات با رونالدو او را بزرگ کرده فراموش نخواهد کرد.

اما این طور که معلوم است او آن قدرها هم به این وعده وفادار نبوده است؛ برخی از اعضای خانواده ی جورجینا او را متهم کرده اند که بعد از آشنایی با رونالدو، به آن ها بی توجهی کرده است.

بیوگرافی جورجینا رودریگز و نحوه آشنایی او با کریستیانو رونالدو
پدر جورجینا رودریگز

خسوس هرناندز، دایی جورجینا که می گوید پس از آن که پدرش به خاطر توطئه ای مرتبط با مواد مخدر به زندان افتاده، او را بزرگ کرده، می گوید که جورجینا «خبیث» است و خانواده اش را به کل نادیده گرفته است.

او می گوید: «شاید او از وجود ما احساس شرمندگی کرده و گمان کند که به خاطر این که ثروت او را نداریم از ما بهتر است. من هیچ وقت از او چیزی نخواسته ام. از زمان آشنایی اش با رونالدو یک یا دو بار به من زنگ زده. همین.»

بیوگرافی جورجینا رودریگز و نحوه آشنایی او با کریستیانو رونالدو
دایی و مادربزرگ جورجینا رودریگز

اما این تمام ماجرا نیست. افراد دیگری هم هستند که از جورجینا دل خوشی ندارند. خواهر ناتنی اش، پاتریشیا رودریگز ۳۳ ساله می گوید: «وقتی تولد پسرم بود، من از جورجینا خواستم که به رونالدو بگوید برای پسرم یک پیراهن را امضا کند و او گفت که نمی شود. رونالدو در تعطیلات به سر می برد و جورجوینا نمی خواست مزاحمش بشود!»

جورجینا در بچگی سختی های زیادی کشیده است. او در شهر کوچک «خاکا» در شمال شرقی اسپانیا بزرگ شده. مادر اسپانیایی اش به نام آنا ماریا هرناندز پس از مهاجرت پدر آرژانتینی اش، خورخه او را ملاقات و با او ازدواج کرد. اما خورخه قبل از این که جورجینا ۵ سالش تمام شود، به خاطر تلاش برای وارد کردن یک محموله کوکائین به ارزش ۱۰۰ هزار پوند از اسپانیا بازداشت و زندانی شد.

بیوگرافی جورجینا رودریگز و نحوه آشنایی او با کریستیانو رونالدو

جورجینا مدتی در بریستول به عنوان خدمتکار فعالیت و حقوقی معادل ۱۲۵ پوند در هفته دریافت می نمود. وی همزمان که به عنوان پرستار بچه کار می کرد به کلاس زبان انگلیسی می رفت. او سپس به اسپانیا برگشت و در بوتیک های گران و شیک مشغول فروشندگی شد.

وقتی رونالدو جورجینا رودریگز را ملاقات کرد، به عنوان فروشنده در یکی از شعبه های گوچی کار می کرد. آن وقت بود که زندگی جورجینا برای همیشه از این رو به آن رو شد.

مستند «من جورجینا هستم» تا چند روز آینده از شبکه نتفلیکس روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

زندگی جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو، موضوع یک سریال مستند نتفلیکس شد

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز صاحب دوقلو خواهند شد

منبع: The Sun
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۷ نظر

ورود

  • حسودا ، خبیث خودتی بهمن ۱۵, ۱۴۰۰

    میخواستی تا آخر عمرش ور دلتون بشینه دستشو دراز کنه دستفروشی کنه بدبخت ، جای اینکه بهش افتخار کنی تو دل محبوبترین آدم دنیا جا باز کرده دارین پشت سرش بدگویی میکنین ، اونوقت اون جوون شده خبیث شما خوبی حتمن ، باید هم جورجیا ازتون فاصله بگیره . چشم دیدن خوشبختی شو ندارین دارین میسوزین دادتون به هفت آسمون رفته خخخخخخ بسوزین بدبختا .

    • سیب بهمن ۱۶, ۱۴۰۰

      معلومه آدم بی ظرفیتیه که تا یکم پول و پله گیرش اومده خودش رو گم کرده و همه اطرافیانش رو فراموش کرده.

  • خانم خوش خیال بهمن ۱۶, ۱۴۰۰

    دارندگی و برازندگی

  • Neda?? بهمن ۱۶, ۱۴۰۰

    بسیار دختر برازنده ایه.چشم حسودا کور شه.این دری وریا هم زر مفته.

  • Neda?? بهمن ۱۶, ۱۴۰۰

    دختر بسیار برازنده و خوبیه.چشم حسودا کور شه.این دری وریا هم بهش نمیچسبه زر مفته

  • نگار بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

    کاش که رونالدو بفهمه که زن ها دستمال کاغذی های یکبار مصرف نیستن و برای خودت شعور قائل بشه و با یکی ازدواج کنه.

    • بندری بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

      زنها از خداشونه با رونالدو باشن. مثل همین جورجینا. رونالدو هم چیزی براش کم نگذاشته. ازدواج کردن یا نکردنشون به خودشون ربط داره.