ماجرای ازدواج سوم یک نماینده مجلس چیست؟

ماجرای ازدواج سوم یک نماینده مجلس چیست؟

کانال اصلاحات نیوز به نقل از وبسایت خبری صبح ما در خبری مدعی شکایت همسران اول و دوم یک نماینده مجلس شده که همزمان یک همسر سوم هم دارد.

در این خبر بحث‌ برانگیز آمده است: «همسر اول و دوم یکی از نمایندگان مجلس یازدهم خواستار تعیین تکلیف خود و زندگی‌شان شده اند زیرا این نماینده همزمان همسر سوم هم دارد. این نماینده بدون اذن از همسر اول اقدام به ازدواج با همسر دوم کرده که یک دختر ۲۴ ساله و اهل ولنجک تهران است. وی در ازدواج سوم خود یک دختر ۲۰ ساله اهل قزوین را به همسری برگزیده که شاگرد او در دانشگاه بوده است. همسر اول و دوم این عضو یکی از کمیسیون های حساس مجلس برای پیگیری حق و حقوق خود از مسئولان مجلس خواسته‌اند که پرونده تخلفات مالی و اخلاقی همسرشان به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ارجاع شده و زمینه عدم صلاحیت وی برای دورهای بعدی مجلس فراهم شود. این نماینده ۱۷۰ مغازه در پاساژ قائم شهرری داشته و در منزل سه طبقه دارای استخر و سونا و جکوزی در خیابان باغ طوطی و در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی سکونت دارد.»

برخی از رسانه ها از محمود احمدی بیغش نام برده بودند، نماینده ی شازند و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که در دولت دوم محمود احمدی نژاد استاندار خراسان شمالی بود که روزیاتو آن را تایید نمی کند.

احمدی بیغش اما با انتشار بیانیه ای خبرهای منتشر شده درباره ی خود را تکذیب کرده است.

ماجرای نماینده مجلسی که سه زن دارد چیست؟

او  ضمن رد صریح تمام مطالب و کذب خواندن آنان، نشر چنین اکاذیبی را ناشی از عجز و ناتوانی کسانی دانست که به واسطه مواضع صریح وی در مجلس و نقد جسورانه نسبت به برخی عملکردها و جریان ها عصبی و ناراحت هستند.

وی در همین راستا با اشاره به دیدگاه‌های مستقل و افشاگرانه خود نسبت به بعضی از نارسایی ها در امور اجرایی و نظارتی کشور و همچنین انتقاد شفاف و مستند خود نسبت به وضع موجود در جامعه، اظهار داشت:

در شرایط خاص و جایی که خیلی ها در برابر ظلم و بی عدالتی سکوت اختیار کرده اند ، فریاد برآوردن و صدای مردم شدن قطعا هزینه دارد که این خدمتگزار مردم حاضر به پرداخت آن شده‌ام.

لذا نشر مطالب کذب و لجن پراکنی های یک عده بزدل بی خاصیت و اجیر کردن افرادی مغرض و بی دین برای مخدوش کردن حیثیت یک مسلمان بحدی چندش آور و مذبوح است که حتی اگر هم بخواهی از سر ناچاری بدان پاسخ بدهی، کاری سخت می نماید.

ولی منتشر کنندگان این گزارشات سخیف و کذب بدانند که اگر هر روز هم دست به این اقدامات کثیف بزنند اینجانب بعنوان خادم ملت عزیز ایران و حوزه انتخابیه ام ، مصمم تر از هر زمان دیگر پرچم حریت و عدالت خواهی را بالا خواهم برد و در آینده ای نه چندان دور شلیک های دقیق تری بر لانه کرکس ها خواهم داشت و بی تردید خواب و آرامش آنها را بر هم خواهم زد و تا پای جان از این راه بی پایان دست نخواهم کشید.

در همینجا اعلام میدارم و با صراحت و صدای رسا از نهادهای نظارتی و مسئول می خواهم تک تک موارد مطروحه را بررسی و به رئیس قوه مقننه بدهند تا از تریبون رسمی مجلس قرائت شود . اگر هر چیزی غیر از این موارد ادعایی و دروغین بود، از نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی بویژه پلیس فتا می‌خواهم صحنه گردانان اصلی این بازی مذبوحانه را شناسایی و لانه عنکبوتی خناسان را بر سرشان خراب کنند.

اینجانب نیز تا کشف سرچشمه های ناپاک منتشر کنندگان و حامیان پشت صحنه آنان دست از تلاش نخواهم کشید و با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار علیه السلام آنان را برملا و در تریبون خانه ملت رسوای شان خواهم کرد.

همانطور که خداوند متعال در سوره نساء آیه ۱۱۲ می فرماید: وَمَن یَکْسِبْ خَطِیئَهً أَوْ إِثْمًا ثُمَّ یَرْمِ بِهِ بَرِیئًا فَقَدِ احْتَمَلَ بُهْتَانًا وَإِثْمًا مُّبِینًا؛ و هر کس خطا یا گناهی مرتکب شود سپس آن را به بی‌‏گناهی نسبت دهد قطعا بهتان و گناه آشکاری بر دوش کشیده است.

 

بیشتر بخوانید:

ماجرای حضور یک نماینده معتاد در مجلس شورای اسلامی!

روایت جدید از نماینده معتاد تزریقی : «حراست در دستشویی مجلس سرنگ تزریقی پیدا کرد»

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۴ نظر

ورود

  • مهمان بهمن ۴, ۱۴۰۰

    وقتی اینها توی تکذیبیه شون آسمون ریسمون میبافند و پای کرکس و عنکبوت و بقیه جک و جونورها رو وسط می کشن نشونه اینه که دارن مثل یکی از همون جونورها دروغ میگن. اگر سه تا زن نداری همون اول بگو من سه تا زن ندارم دیگه اینقدر چرند گفتن نداره. همچین میگه صدای مردم هستم و جلوی ظلم ایستادم یکی اینها رو نشناسه فکر می کنه یک معترض سیاسی از جون گذشته است. شماها دعواهاتون سر سهم خواهی از بیت الماله نه دفاع از حق مردم.

  • ارژنگ بهمن ۵, ۱۴۰۰

    شما بگو سه تا زن و ۱۷۰ تا مغازه داری یا نه ؟ با کرکس و شغال و راسو … چکار داری ؟؟؟

  • عسل بهمن ۵, ۱۴۰۰

    سیاستمداران در کشورهای پیشرفته به فکر اینن که چطوری اثر مثبت در طول حیاط خودشون و حیاط کاری اشون داشته باشن….

    اینجا فکر ….خودشونن