هتل جواد مشهد را بیشتر بشناسید

هتل جواد مشهد را بیشتر بشناسید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هتل جواد مشهد هتلی ۴ ستاره است که با چشم اندازی زیبا به سمت بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) در خیابان امام رضا مشهد واقع شده است. هتل جواد مشهد در سال ۱۳۹۱ راه‌اندازی شد و به عنوان یکی از نزدیکترین هتل‌ها به حرم به حساب می‌آید.

هتل جواد مشهد هر ساله میزبان بسیاری  از زائران حرم رضوی است و این موضوع را افتخاری برای خود می‌داند و همواره در تلاش است تا با همکاری دیگر کارکنانش و با ارائه بهترین امکانات و خدمات به مسافران و گردشگران خود، سفری خاطره‌انگیز را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

هتل جواد مشهد ۸ طبقه دارد و یکی از بهترین هتل های مشهد جواد است. این هتل که تعداد ۱۰۵ واحد اقامتی به همراه تمامی امکانات و خدمات رفاهی و مطلوب و تعداد ۲۵۰ تخت را در ساختمان و طبقات خود جای داده است. این هتل به همراه پرسنلی مجرب و آموزش دیده آرزومند سفری خوش برای تمامی مسافران خود هستند و در این راستا به صورت ۲۴ ساعته برای جلب رضایت مسافران فعالیت می‌کنند.

هزینه رزرو هتل جواد مشهد

اگر می‌خواهید تنها و یا به همراه خانوادتان به سفر بروید، باید تمام جوانب آن به خصوص هزینه سفر را در نظر بگیرید. هزینه سفر شامل موارد زیادی می‌شود که در اینجا می‌خواهیم درباره هزینه رزرو محل اقامت صحبت کنیم. اگر می‌خواهید برای اقامت در شهری که به آن سفر کردید، هتل را انتخاب کنید باید با هزینه‌ی رزرو آن آشنایی داشته باشید. هزینه رزرو هتل به عوامل زیادی بستگی دارد که هر کدام از آن‌ها در ارزان‌تر شدن و یا گران‌تر شدن هزینه رزرو تاثیر دارند.

هزینه رزرو به عواملی از جمله تعداد نفرات، تاریخ رزرو، مدت زمان اقامت، بودجه مسافران، سلیقه شخصی مسافران، فصل سفر، تعطیلات، مناسبت‌ها، نوع اتاق مورد نظر، چند تخته بودن و… بستگی دارد. شما می‌توانید برای رزرو اتاق در هتل جواد مشهد به سایت جاباما مراجعه کنید تا از اتاق‌ها و امکانات آن برخوردار شوید.

امکانات عمومی هتل جواد مشهد

همه‌ی هتل‌هایی که در سطح شهر وجود دارند برای جلب رضایت مشتری و رفاه حال آن‌ها، امکاناتی را برای کل مجموعه هتل در نظر گرفته‌اند. امکانات هتل یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر هتل به حساب می‌آید که در انتخاب آن هتل توسط مسافران بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین بسیار مهم است که امکانات هتل بسیار مطلوب و به صورت استاندارد مهیا شوند و در اختیار مسافران قرار بگیرند. امکانات این هتل عبارت‌اند از سرویس روم، صبحانه، پاورسوئیچ، یخچال، مبلمان راحتی، دراور، آباژور، آب به صورت رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق، سیستم تهویه مطبوع هوا داخل اتاق، حمام، دمپایی، سیستم اطفاء حریق داخل اتاق، لوازم بهداشتی، اینترنت وای فای داخل اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم گرمایشی داخل اتاق، سیستم سرمایشی داخل اتاق، قفل در اتاق و سرویس بهداشتی فرنگی داخل اتاق.

امکانات ویژه و خدمات هتل جواد مشهد

این هتل در نظر دارد تا در کنار امکانات عمومی‌ای که در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد، امکاناتی ویژه و خدماتی را هم برای آن‌ها مهیا کند تا سفری خوش را برای آن‌ها بدون هیچ کم و کاستی بسازد. این هتل به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است تا به تنها هدف خود یعنی رضایت مسافران برسد. امکانات ویژه و خدمات این هتل عبارت‌اند از لابی هتل با ظرفیت ۴۰ نفر، رستوران هتل با ظرفیت ۲۵۰ نفر، پارکینگ هتل با ظرفیت ۵۰ خودرو و به صورت رایگان برای تمامی مسافران، اینترنت وای فای در لابی به صورت رایگان و محدود، آسانسور، نمازخانه، کتابخانه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فکس، فتوکپی، زنگ هشدار، گشت نیم روزی، کافی شاپ، چایخانه سنتی، سرویس تاکسی، اتاق چمدان، صرافی، روزنامه به صورت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی نت، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، جکوزی، سالن ورزشی، شبکه پخش فیلم، خدمات تور، تلفن در لابی، سونا، خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، پرداخت ویزا و مستر کارت، مینی بار با هزینه، لاندری (خشکشویی)، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات.

هتل جواد مشهد هتلی 4 ستاره است که با چشم اندازی زیبا به سمت بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) در خیابان امام رضا مشهد واقع شده است.

انواع اتاق های هتل جواد مشهد

اتاق‌های هتل جواد مشهد بسیار لوکس، زیبا و مجهز طراحی شده‌اند تا نظر مهمانانی که در این هتل اقامت دارند را جلب کنند. اتاق‌های این هتل به نحوی طراحی و چیدمان شده‌اند تا فضایی دنج و آرام را برای مسافران مهیا کنند؛ همچنین هارمونی بسیار فوق العاده بین پرده‌ها و مبلمان چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

اتاق‌های این هتل از امکانات و خدماتی مطلوب برخوردار هستند و عبارت‌اند از اتاق یک تخته، اتاق دو تخته کینگ، اتاق دو تخته کینگ فولبرد، اتاق دو تخته سوپر لوکس ملل، سوئیت دو نفره، اتاق دو تخته سوپر لوکس ملل فولبرد، سوئیت دو نفره فولبرد، اتاق سه تخته کینگ، اتاق سه تخته کینگ فولبرد، اتاق چهار تخته (سه تخته به همراه یک سرویس اضافه) و اتاق چهار تخته فولبرد (سه تخته به همراه یک سرویس اضافه). این هتل با تنوع بالا در انواع اتاق‌هایش، دست مسافران را در انتخاب اتاق‌ها باز گذاشته است.

موقعیت جغرافیایی هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد در محله‌ی آیت الله خامنه‌ای شهر مشهد و خیابان امام رضا مشهد قرار گرفته است. این هتل یکی از ۱۴۲ هتل موجود در محله آیت الله خامنه‌ای به حساب می‌آید و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند شهربازی معارفی، بازار رضا، بازار سرشور، هتل الماس یک، کافی شاپ هتل جواد، فست فود هتل جواد، رستوران علی و حسینیه و زائرسرای قزوینی‌ها واقع شده است. این هتل باتوجه به نظرات مسافران یکی از هتل‌های خوب این منطقه محسوب می‌شود.

فاصله هتل جواد مشهد تا مراکز مهم شهر

برای اینکه بتوانید اقامتی راحت داشته باشید و بتوانید از اوقات خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، باید از فاصله محل اقامت خود تا مراکز مهم شهر مطلع باشید.

فاصله هتل جواد مشهد تا نمایشگاه بین المللی ۱۸ کیلومتر و۲۰ دقیقه با ماشین.

فاصله هتل جواد مشهد تا مجتمع تجاری زیست خاور ۴ کیلومتر و۶ دقیقه با ماشین.

فاصله هتل جواد مشهد تا مجتمع تجاری الماس شرق ۱۱ کیلومتر و۱۸ دقیقه با ماشین.

فاصله هتل جواد مشهد تا سرزمین موج‌های آبی ۱۹ کیلومتر و۲۴ دقیقه با ماشین.

فاصله هتل جواد مشهد تا آرامگاه فردوسی ۳۴ کیلومتر و۳۴ دقیقه با ماشین.

فاصله هتل جواد مشهد تا شهربازی پارک ملت ۱۱ کیلومتر و۱۴ دقیقه با ماشین.

فاصله هتل جواد مشهد تا شهر رویایی پدیده شاندیز ۳۵ کیلومتر و ۳۳ دقیقه با ماشین.

فاصله هتل جواد مشهد تا ایستگاه راه آهن ۵ کیلومتر و۹ دقیقه با ماشین.

نظرات مسافران درباره هتل جواد مشهد

اگر قصد سفر به شهر زیارتی مشهد و اقامت در هتل جواد مشهد را دارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا برای اطمینان خاطر بیشتر از نظرات مسافران قبلی این هتل باخبر شوید. اطلاع از نظرات مسافران قبلی درباره هتلی که قصد اقامت در آن را دارید از سویی خیال شما را بابت خوب بودن و یا خوب نبودن هتل مورد نظر راحت می‌کند.

اکثر مسافرانی که در این هتل اقامت داشتند از برخورد خوب و رسیدگی به موقع پرسنل هتل، نزدیک بودن هتل به حرم، غذای خوب و متنوع رستوران، صبحانه خوب و مفصل، نظافت اتاق‌ها و تمیزی ملحفه‌ها و… بسیار راضی بودند.

قوانین و مقررات هتل جواد مشهد

هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در این هتل در صورتی که از سرویس استفاده نکنند رایگان است و هزینه اقامت برای کودکان بالای ۳ سال به صورت یک نفر اضافه محاسبه می‌شود.

پذیرش خانم تنها و مجرد در این هتل امکان‌پذیر نیست.

پذیرش صیغه نامه در این هتل امکان‌پذیر نیست.

سوالات متداول درباره هتل جواد مشهد

هزینه رزرو هتل جواد مشهد چقدر است؟ هزینه رزرو به عواملی از جمله تعداد نفرات، تاریخ رزرو، مدت زمان اقامت، بودجه مسافران، سلیقه شخصی مسافران، فصل سفر، تعطیلات، مناسبت‌ها، نوع اتاق مورد نظر، چند تخته بودن و… بستگی دارد.

هتل جواد مشهد چند ستاره است؟ هتل جواد مشهد هتلی ۴ ستاره است که در سال ۱۳۹۱ در خیابان امام رضا شهر مشهد تاسیس شد.

موقعیت جغرافیایی هتل جواد مشهد کجاست؟ هتل جواد مشهد در محله‌ی آیت الله خامنه‌ای مشهد و خیابان امام رضا قرار گرفته و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند شهربازی معارفی، بازار رضا، بازار سرشور، هتل الماس یک، کافی شاپ هتل جواد، فست فود هتل جواد، رستوران علی و حسینیه و زائرسرای قزوینی‌ها واقع شده است.

فاصله هتل جواد مشهد تا حرم چقدر است؟ هتل جواد مشهد فاصله کمی تا حرم دارد و این فاصله تنها با ۵ دقیقه پیاده‌روی قابل طی کردن است.

زمان های ورود و خروج هتل جواد مشهد چگونه است؟ زمان ورود به این هتل و دریافت اتاق ساعت ۱۴ و زمان خروج از آن وتخلیه اتاق ساعت ۱۲ است.

هتل های مشابه هتل جواد مشهد کدامند؟ هتل جواد مشهد از لحاظ امکانات و موقعیت مکانی شبیه به هتل‌های رفاه مشهد، هتل آبان، هتل الماس نوین، هتل کیانا، هتل سارینا، هتل نگین پاسارگاد، هتل مشهد، هتل فردوس، هتل تارا و هتل الماس است.

قوانین کنسلی هتل جواد مشهد چگونه است؟ قانون کنسلی این هتل به این صورت است که لغو رزرو تا ۴۸ ساعت قبل از تاریخ رزرو، جریمه بسته به نظر هتل و بعد از ۴۸ ساعت با حداقل یک شب اقامت جریمه باطل خواهد شد.

اگر هم دوست دارید در یک هتل فوق لاکچری در مشهد اقامت داشته باشید به شما هتل درویشی مشهد را توصیه می‌کنیم.

۵ نظر

ورود

  • کیارش بهمن ۸, ۱۴۰۰

    عه اینکه هتل خودمه. مال من نه ها. مشهد رفته بودیم با همسر و دوستامون. این هتل اقامت کردیم .
    هتلای مشهد واقعا عالی هستن. قیمتشونم منصفانه هست. به جز هتل هما ۱ و ۲.
    این هتل شبی ۲۷۰ هزار تومن بود با ترنسفر رایگان از فرودگاه. خودشون اومدن دنبالمون.
    ۹ ماه بعدش دوباره دلمون هوس حرم کرد. رفته بودیم هتل هما ۲. شبی ۶۰۰ هزار تومن حساب کردن . اتاقها اندازش یکی بود. تازه هتل جواد نوسازتر بود. اینبار چون هتلهای اطراف حرم پر بود مجبور شدیم بریم دورتر.

    گول صیغه و این چیزا رو هم نخورین. به شوخی از کارکنان هتلها پرسیدم همشون گفتن الکیه. هیچ هتلی نمیاد صغیه ارائه بده.

  • پکیج زبان آذر ۱۲, ۱۴۰۲

    دم شما و تیمتون گرم

  • عرفان دی ۲۳, ۱۴۰۲

    لینک خود را تنها در یک مرحله آسان به یک لینک یکتا و کوتاه، رایگان پنهان سازی و کوتاه سازی نمایید.

  • باران دی ۳۰, ۱۴۰۲

    Dead written written content, Really enjoyed reading.

  • پرینت کتاب ارزان اسفند ۸, ۱۴۰۲

    Wow! This could be one particular of the most beneficial