بهترین فایل‌های خرید و اجاره را در محله‌های گران‌قیمت تهران از کیلید بخواهید

 بهترین فایل‌های خرید و اجاره را در محله‌های گران‌قیمت تهران از کیلید بخواهید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در سال‌های اخیر که بازار مسکن روزگار دشواری را سپری می‌کند دولت سیزدهم در نخستین گام خود در راستای کنترل و مدیریت در این بازار قانون مالیات بر خانه‌های خالی را دنبال می‌کند تا شاید با این اقدام از نگاه سرمایه‌ای به مسکن جلوگیری کرده و فاصله بین عرضه و تقاضا در این بازار را کاهش دهد.

بنا بر دیدگاه بسیاری از کارشناسان و فعالان حوزه مسکن با اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی مالکان این‌گونه خانه‌ها برای پرداخت نکردن مالیات‌های سنگین مجبور به اجاره و حتی فروش آنها خواهند بود که با این امر متقاضیان واقعی اجاره و خرید آپارتمان‌ها کمتر دچار مشکل خواهند شد و در پی آن با افزایش آپارتمان‌ها برای عرضه قیمت‌ها نیز کاهش می‌یابد.

در همین راستا پروانه اصلانی مدیرکل اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی باخبر شناسایی یک میلیون و ۱۷۰ هزار خانه خالی در کلان‌شهر تهران اعلام کرده است که لیست نهایی این خانه‌ها به سازمان امور مالیاتی ارسال می‌کند.

با این روند به نظر می‌رسد که اعلام مالیات بر مالکان خانه‌های خالی به طور حتم از نگاه سرمایه‌ای به مسکن جلوگیری به‌عمل‌آمده و واحدهای مسکونی به متقاضیان واقعی تعلق می‌گیرد و در پی آن با افزایش شمار واحدهای مسکونی عرضه شده در کنار افزایش ساخت‌وسازها معضل کنونی بازار مسکن تا حدی مدیریت و حل می‌شود.

اما با تمامی این برنامه‌ها و سیاست‌ها که از سوی مسئولان و تصمیم‌گیران حوزه مسکن صورت می‌گیرد هنوز هم وضعیت بازار مسکن در شرایط بحرانی قرار گرفته به شکلی که بر اساس گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران که برگرفته از آمارهای خام سامانه املاک و مستغلات کشور و به‌وسیله اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی تهیه و منتشر شده است در آذرماه سال جاری متوسط قیمت خریدوفروش یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ۹/۳۲۵ میلیون بوده که بیشترین قیمت‌ها در منطقه ۱ شهرداری تهران با متوسط قیمت ۶۹۰۸۱۵ هزار ریال و کمترین متوسط قیمت مربوط به منطقه ۱۸ به میزان ۱۵۸۱۹۸ هزار ریال بوده است که این قیمت‌ها بسیاری از متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان را دچار بحرانی جدی کرده است.

در چنین شرایط اگر شما هم متقاضی خرید و اجاره آپارتمان در تهران هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که با ما همراه باشید تا چند محله جذاب و پر طرف‌دار تهران را به لحاظ قیمتی و امکانات بررسی کنیم تا شاید یکی از این محله‌ها منطقه‌ای محبوب برای زندگی شما و خانواده باشد.

یکی از محله‌هایی که امروز به بررسی آن می‌پردازیم محله خوش‌آب‌وهوای پونک است که در منطقه ۵ شهرداری تهران واقع شده، در این محله که بر حسب آمارهای منتشر شده از سوی بانک مرکزی پنجمین محله گران‌قیمت تهران به شمار می‌رود متوسط قیمت یک مترمربع واحد مسکونی در این محله ۳۹۸۲۳۸ هزار ریال برآورد شده است به همین دلیل افرادی که تمایل به خرید و اجاره آپارتمان در پونک دارند نیز برای سکونت در این محله نیازمند سطح درآمدی متوسط رو به بالایی هستند.

بر پایه آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند و تخصصی کیلید قیمت تخمینی یک مترمربع واحد مسکونی در این محله ۴۳ میلیون و ۹۶ هزار تومان است که خانواده‌ها برای تهیه یک واحد مسکونی متوسط در این محله باید رقمی بالغ بر ۴ میلیارد و ۱۲۹ میلیون تومان بودجه را در نظر بگیرند که پرداخت این رقم برای بسیاری از شهروندان نیز دشوار است که این مسئله باعث شده که شماری از افراد اقدام به اجاره آپارتمان در پونک کنند.

اما وضعیت اجاره آپارتمان در پونک نیز از قیمت خرید آپارتمان در این محله بهتر نیست به‌نحوی‌که علاقه‌مندان به اجاره آپارتمان در پونک نیز برای رهن کامل یک مترمربع واحد مسکونی در این محله بر حسب آگهی‌های ثبت شده در سامانه کیلید ۵ میلیون و ۴۲ هزار تومان است که افرادی که تمایل به اجاره آپارتمان در این محله را دارند برای رهن کامل یک واحد مسکونی متوسط در این محله باید از بودجه‌ای ۴۶۵ میلیون و ۴۲ هزارتومانی را پرداخت کنند.

در سال‌های اخیر که بازار مسکن روزگار دشواری را سپری می‌کند دولت سیزدهم در نخستین گام خود در راستای کنترل و مدیریت در این بازار قانون مالیات

باتوجه‌به قیمت خرید و اجاره آپارتمان در پونک امکانات موجود در این محله برای یک زندگی بی‌دغدغه بسیار مناسب است در این محله از مرکز خرید بزرگ و معروفی چون بوستان و تیراژه گرفته تا کلینیک پیامبر و بهراد و همچنین بوستان نهج‌البلاغه زمینه را ایجاد کرده که علاقه‌مندان به سکونت در این محله بدون هیچ نیازی به محله‌های هم‌جوار یک زندگی آرام را در این محله تجربه کنند.

اگر شما هم از جرگه افرادی هستید تمایل به زندگی در خیابان‌های معروف این محله را دارید با پرداخت هزینه‌های بالاتر می‌توانید در خیابان‌های سردار جنگل، میرزا بابایی، بلوار عدل، کمالی و همیلا به جستجوی ملک بپردازید.

اما یکی دیگر از محله‌هایی که این روزها به دلیل برخورداری از امکانات لوکس و مدرن موردتوجه قشر جوان و مرفه تهران قرار دارد محله محبوب قیطریه در محدوده شمیرانات و منطقه ۱ شهرداری تهران است که به دلیل برخورداری از بهترین آب‌وهوا و همچنین امکانات ویژه برای زندگی یکی از گران‌قیمت‌ترین محله‌های تهران به شمار می‌رود به شکلی که بر پایه داده‌های بانک مرکزی بیشترین متوسط قیمت یک متر مربع در بین مناطق ۲۲ گانه تهران به میزان ۶۹۰۸۱۵ هزار ریال به این منطقه تعلق دارد.

همان‌طور که گفته شد قیمت خرید آپارتمان در قیطریه باتوجه‌به لوکس بودن این محله بسیار بالاست به شکلی که بر پایه آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند و تخصصی کیلید قیمت تخمینی یک مترمربع واحد مسکونی در این محله ۶۶ میلیون و ۸۳ هزار تومان است که شهروندان برای سکونت در یک واحد مسکونی متوسط در این محل نیازمند بودجه ۹ میلیارد و ۳ میلیون‌تومانی هستند که البته این میزان برای خرید آپارتمان بسیار چشمگیر است.

اما از سوی دیگر بالا بودن قیمت خرید آپارتمان در قیطریه تأثیر چشمگیری را در قیمت اجاره آپارتمان در این محله لوکس و مدرن نیز دارد. قیمت اجاره آپارتمان در این محله به‌گونه‌ای است که برحسب آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند و تخصصی کیلید قیمت رهن کامل یک مترمربع واحد مسکونی در این محله لوکس ۷ میلیون و ۶۱ هزار تومان است که بر اساس آن افراد علاقه‌مند به سکونت در این منطقه برای رهن کامل یک واحد مسکونی متوسط باید از بودجه ۶۸۸ میلیون و ۲۸ هزارتومانی بهره‌مند باشند که البته این امر بیانگر قیمت بالای خرید و اجاره آپارتمان در این محله است.

آنچه که در خصوص محله قیطریه توجه هر فردی را به خود جلب می کند امکانات ویژه و لوکسی است که باعث شده تا علاقمندان  به زندگی مرفه این محله را برای سکونت خود و خانواده انتخاب کنند.

در محله قیطریه هرآنچه که برای یک زندگی مملو از آرانش نیاز است به‌خوبی لحاظ شده از بوستان بزرگ و صاحب‌نام قیطریه و بوستان‌هایی چون بهار، خوشبخت، شب تاپ، سهیل و امید که باعث زیبایی منحصربه‌فرد این محله شده‌اند تا سرای محله و فروشگاه‌ها و مغازه‌های متنوع در این محله همگی بستری را فراهم کرده‌اند که علاقه‌مندان به اجاره و خرید آپارتمان در قیطریه در محله‌ای دنج و آرام به زندگی پرداخته و تنها برای استفاده از مراکز بیمارستانی و درمانی به محله‌های هم‌جوار مراجعه کنند.

باتوجه‌به موارد ذکر شده اگر جمله افرادی هستید که در قبال پرداخت هزینه‌های بالا تمایل به سکونت در خیابان‌های مطرح محله قیطریه را دارید پیشنهاد ما به شما این است که سری به خیابان‌های مطرحی چون اندرزگو، چیذر، قلندری، بلوار صبا و کاوه و همچنین موسیوند بزنید تا بهترین واحدهای مسکونی را در این خیابان‌ها بیابید.

اما آخرین محله‌ای که امروز بررسی قیمت و امکانات آن می‌پردازیم محله‌ای در مرکز کلان‌شهر تهران و منطقه ۶ شهرداری است که چهارمین محله گران‌قیمت تهران محسوب می‌شود در این محله که بر اساس آمارها و داده‌های بانک مرکزی از متوسط قیمتی معادل ۴۸۲۴۹۳ هزار ریال برای هر مترمربع برخوردار است امکانات بسیار مطلوبی در نظر گرفته شده تا ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در امیرآباد تجربه یک زندگی مرفه را در مرکز شهر تهران داشته باشند.

بر پایه آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند و تخصصی کیلید قیمت تخمینی یک مترمربع واحد مسکونی در امیرآباد حدود ۵۳ میلیون و ۹۲ هزار تومان است که این میزان رقمی قابل‌توجه است به همین منظور افرادی که تمایل به خرید آپارتمان در امیرآباد را دارند قبل از هر چیز برای تهیه یک واحد مسکونی متوسط باید از هزینه‌ای معادل ۷ میلیارد و ۲۱۴ هزار تومان برخوردار باشند.

علاوه بر قیمت بالای خرید آپارتمان در امیرآباد قیمت اجاره آپارتمان در امیرآباد نیز بسیار قابل‌توجه است به شکلی که افرادی که تمایل به اجاره آپارتمان در این محله را دارند باید به این نکته توجه داشت باشند که قیمت رهن کامل یک مترمربع واحد مسکونی در این محله حدود ۵ میلیون و ۴۹ هزار تومان است که علاقه‌مندان به رهن کامل یک واحد مسکونی متوسط در این محله باید بودجه‌ای معادل با ۶۴۴ میلیون و ۴۴ هزار تومان را در نظر بگیرند.

در سال‌های اخیر که بازار مسکن روزگار دشواری را سپری می‌کند دولت سیزدهم در نخستین گام خود در راستای کنترل و مدیریت در این بازار قانون مالیات

اگر قصد اجاره و خرید آپارتمان در امیرآباد را دارید لازم است به این مسئله دقت کنید که در یکی از محله‌های با امکانات رفاهی مطلوب به سکونت خواهید پرداخت زیرا در این محله تمامی امکانات متمرکز شده و ساکنان این محله بدون کوچک‌ترین مسئله‌ای یک زندگی مطلوب را خواهند داشت.

در این محله گران‌قیمت از مراکز درمانی چون بیمارستان‌های دکتر شریعتی، قلب تهران، میلاد و بیمارستان دندانپزشکی ۶۰۰ ارتش و همچنین سینماهای آفریقا، استقلال و بلوار و پارک بزرگ لاله همه بسترهای یک زندگی مطلوب را برای متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در امیرآباد فراهم کرده است.

در کنار این اماکن در محله امیرآباد سازمان انرژی اتمی، موزه فرش و هنرهای معاصر نیز وجود دارد که وجود آنها باعث شده که افراد علاقه‌مند به اجاره و خرید آپارتمان در امیرآباد زندگی در محله‌ای تأثیرگذار و مهم را داشته باشند.

باتوجه‌به موارد ذکر شده اگر شما هم از علاقه‌مندان به خرید و اجاره آپارتمان در سه محله محبوب و پرطرف‌دار پونک، قیطریه و همچنین امیرآباد هستید در این روزهای پاندمی کرونا و پرترافیک به شما پیشنهاد می‌کنیم که به‌جای مراجعه به آژانس‌های املاک متعددی که در این محله‌ها وجود دارد با استفاده از تلفن همراه و رایانه خود به جستجوی واحد مسکونی موردنیاز خود و خانواده بپردازید.

در این حالت شما این امکان را خواهید داشت که از محل سکونت و کار خود تنها با چند کلی ساده به سامانه هوشمند و تخصصی کیلید مراجعه کرده و ضمن انتخاب نام محله و گزینه‌های خرید و اجاره به مشاهده فایل‌های کارشناسی شده در این سامانه بپردازید.

شما با استفاده از سامانه هوشمند و تخصصی کیلید پس از ورود به بخش آگهی‌های خرید و اجاره آپارتمان در محله موردنظر به‌راحتی اطلاعات جامعی چون موقعیت مکانی، متراژ، طبقه، تعداد اتاق‌های خواب، نوع کف‌پوش و کابینت و حتی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، پارکینگ و انباری را در خصوص هر یک از آگهی‌ها کسب خواهید کرد و علاوه‌برآن امکان بازدید غیرحضوری از شمار بیشتری از واحدهای مسکونی را از طریق تصاویر واقعی درج شده در این سامانه را خواهید داشت.

با بهره‌گیری از سامانه هوشمند و تخصصی کیلید متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در صورت مشاهده تصاویر واقعی از ملک و در اصطلاح بازدید غیرحضوری به‌راحتی این امکان را خواهند داشت که با شماره درج شده در بخش انتهایی آگهی تماس گرفته و پس از هماهنگی با مالک و یا آژانس املاک اقدام به بازدید حضوری کنند.

در این حالت اگر پس از بازدید حضوری علاقه‌مند به خرید و اجاره واحد مسکونی بازدید شده بودید پس از جلسه حضوری امکان توافقات قیمتی و در نهایت عقد قرارداد خرید و اجاره آپارتمان را خواهید داشت.

به همین دلیل به‌صراحت می‌توان گفت که سامانه هوشمند و تخصصی کیلید بستری را ایجاد کرده که باتوجه‌به مسائلی چون پاندمی کرونا، آلودگی هوا و همچنین ترافیک‌های سرسام‌آور کلان‌شهر تهران متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در هر محله‌ای از این شهر به‌راحتی قادر به بازدید واحدهای مسکونی باشند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و همچنین پرداخت هزینه‌های اضافی گزینه‌ای مطلوب را برای سکونت خود و خانواده انتخاب کنند.

علاوه‌برآن با استفاده از سامانه هوشمند و تخصصی کیلید کاربران با بهره‌گیری از بلاگ این سامانه امکان دریافت اطلاعاتی جامع را در خصوص امکانات و شرایط زندگی در محله‌های مختلف را کسب خواهند کرد و با دیدی وسیع نسبت به انتخاب محله مطلوب برای سکونت خود و خانواده کسب خواهند کرد

دیجیاتو
بدون نظر

ورود