ماجرای طلاق امین حیایی از همسر اولش از زبان خودش + ویدئو

ماجرای طلاق امین حیایی از همسر اولش از زبان خودش + ویدئو

امین حیایی در گفتگویی از ماجرای طلاق خود از همسر اول خود مونا بانکی پور گفته است.

حیایی در سال ۹۶ گفتگویی با فریدون جیرانی در برنامه اینترنتی «۳۵» داشت که بخش هایی از آن این روزها بار دیگر در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

او در این مصاحبه از زندگی شخصی خود هم صحبت کرده و از ماجرای طلاق خود از همسر اولش، مونا بانکی پور گفته بود.

حیایی در پاسخ به سؤال جیرانی که چطور شد که زود ازدواج کرد و آیا همسر اولش نخستین عشق زندگی اش بود، گفت: «من از بچگی عاشق می شدم. همیشه هم شکست می خوردم. با هر کسی آشنا می شدم، او را همسر آینده ام می دیدم و می خواستم با او ازدواج کنم.»

جیرانی همچنین از حیایی پرسید که ازدواج اولش چند سال طول کشید که او در پاسخ گفت: «به سال نکشید. درگیری هایی باهم داشتیم. بعد از جدایی هم اوایل مشکلاتی بر سر حضانت پسرمان دارا باهم داشتیم که در نهایت حضانتش را به همسر سابقم دادم. اما هر چه جلوتر رفتیم اعتمادمان به هم بیشتر شد و همسر سابقم فهمید که من واقعاً دارا را دوست دارم و می خواهم برایش پدری کنم. همسر سابقم و خانواده اش واقعاً برای تربیت دارا زحمت کشیدند و هر کسی دارا را می بیند می گوید چقدر بچه ی مؤدب، خوش فکر، مستقل و بااستعدادی است.»

امین حیایی در سال ۷۱ زمانی که ۲۱ سال داشت با مونا بانکی پور ازدواج کرد اما زندگی مشترک آن ها خیلی زود به جدایی انجامید. ثمره ی این ازدواج پسری به نام دارا است که متولد ۱۳۷۵ است و او هم در عرصه ی بازیگری فعالیت دارد. این پدر و پسر در فیلم سینمایی «شعله ور» ساخته ی حمید نعمت الله با یکدیگر همبازی بودند. دارا حیایی پس از بازی در یکی از نقش های اصلی سریال تلویزیونی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان، به شهرت زیادی رسید.

ماجرای طلاق امین حیایی از همسر اولش
امین حیایی و پسرش در فیلم شعله ور
ماجرای طلاق امین حیایی از همسر اولش
دارا حیایی در سریال از سرنوشت
ماجرای طلاق امین حیایی از همسر اولش
دارا حیایی، پسر امین حیایی در کنار مادرش مونا بانکی پور

ماجرای طلاق امین حیایی از همسر اولش

ماجرای طلاق امین حیایی از همسر اولش
دارا حیایی در کنار امین حیایی و همسر دومش نیلوفر خوش خلق
ماجرای طلاق امین حیایی از همسر اولش
دارا حیایی در کنار همسر دوم امین حیایی، نیلوفر خوش خلق

مونا بانکی پور متولد سال ۱۳۵۵ فرزند فرزانه داوری، هنرپیشه ی قبل از انقلاب است.

بانکی پور تجربیاتی در زمینه ی بازیگری داشته است. او در سال ۸۰ در سریال «خواب و بیدار» به کارگردانی مهدی فخیم زاده و در سال ۸۲ در فیلم سینمایی «خانه ای در شن» به کارگردانی اردشیر افشین راد نقش آفرینی کرد اما پس از آن به همراه پسرش دارا حیایی ایران را ترک کرد.

مونا بانکی پور پس از مدتی به همراه پسرش به ایران بازگشت و برای نخستین بار در مراسم اکران فیلم «شعله ور» در کنار دارا حیایی حضور پیدا کرد.

ماجرای طلاق امین حیایی از همسر اولش
فرزانه داوری مادر مونا بانکی پور
ماجرای طلاق امین حیایی از همسر اولش
دارا حیایی، پسر امین حیایی در کنار مادربزرگش فرزانه داوری
ماجرای طلاق امین حیایی از همسر اولش
فرزانه داوری در سریال زمین ناهموار شبکه جم

فرزانه داوری، مادر مونا بانکی پور و مادربزرگ دارا حیایی متولد سال ۱۳۳۸ است. او کار بازیگری را با فیلم «مو سرخه» به کارگردانی عبدالله غیابی در سال ۵۳ آغاز کرد. بعد از اولین بازی خود، برای تحصیل در رشته هنر به آمریکا رفت. زمانی که در آمریکا اقامت داشت، برای دیدن مادرش به ایران آمد و در سال ۵۷ در دو فیلم «پرواز در قفس» به کارگردانی حبیب کاووش و «برادر کشی» به کارگردانی ایرج قادری بازی کرد. او قصد داشت به آمریکا بازگردد اما به دلیل انقلاب در ایران ماند. فرزانه داوری از آن زمان دیگر فعالیتی در زمینه ی بازیگری در ایران نداشته است. او یک بار در مصاحبه ای گفت: «بعد از فیلم برادرکشی خانه نشین شدم و مشکلات زیادی پیدا کردم.» فرزانه داوری در سال ۹۵ در سریال «زمین های ناهموار» شبکه جم بازی کرده است.

ماجرای طلاق امین حیایی از همسر اولش
امین حیایی و همسر دومش نیلوفر خوش خلق

همسر دوم حیایی، نیلوفر خوش خلق (متولد سال ۵۱) دیگر بازیگر سینما است. این زوج که در سال ۸۰ با یکدیگر ازدواج کردند، چندین تجربه ی مشترک سینمایی با یکدیگر داشته اند از جمله فیلم های مانی و ندا، قلاده های طلا و دایره زنگی.

ماجرای طلاق امین حیایی از همسر اولش

امین حیایی متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران است.

حیایی بازیگری را از دوران مدرسه با بازی در تئاتر آغاز کرد اما دیپلمش را در رشته ی ریاضی و فیزیک گرفته و دانشجوی انصرافی رشته ی کامپیوتر است.

بعد از انصراف از دانشگاه، به خدمت سربازی رفت و در همان دوران در مرکز هنرهای نمایشی عقیدی سیاسی نیروی هوایی ارتش فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

در سال ۱۳۷۰ در ۲۱ سالگی زمانی که بازیگر یک تئاتر کودکان بود، توجه ثریا قاسمی را جلب کرد و همان سال توسط او برای بازی در فیلم دو همسفر به کارگردانی اصغر هاشمی معرفی شد.

امین حیایی در نمایی از سریال روزگار جوانی

امین حیایی گرچه بازی در سریال های تلویزیونی را در سال ۱۳۷۱ با سریال آپارتمان به کارگردانی اصغر هاشمی آغاز کرد اما دو سریال محبوب دهه ی هفتاد یعنی روزگار جوانی و همسایه ها بودند که او را به شهرت رساندند.

اولین تجربه ی حیایی به عنوان بازیگر نقش اول در سال ۷۸ در فیلم سیب سرخ حوا به کارگردانی سعید اسدی بود که تجربه ی موفقی از آب درنیامد. اما در سال ۸۱ امین حیایی با با بازی در ۶ فیلم مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت روی پرده ی سینماها رفت و از این حیث رکورددار شد.

ماجرای طلاق امین حیایی از همسر اولش
امین حیایی در نمایی از فیلم سینمایی شعله ور

حیایی در سال ۸۶ به خاطر بازی در فیلم شب به کارگردانی رسول صدرعاملی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

بازی در فیلم شعله ور به کارگردانی حمید نعمت الله هم دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر را در سال ۹۶ برای او به ارمغان آورد.

ماجرای طلاق امین حیایی از همسر اولش
امین حیایی در برنامه عصر جدید

امین حیایی خوانندگی را هم تجربه کرده و یک کافه هم به نام کافه وانیل در لواسان دارد. و از سال ۹۸ با حضور در برنامه ی استعدادیابی عصر جدید داوری را هم تجربه کرد.

بیشتر بخوانید:

صحبت های جالب امین حیایی درباره مانکن بودن گلزار و احساس بدش به احسان علیخانی

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود