تذکر به نفیسه روشن به خاطر تبلیغ کردن یک خواننده زن در اینستاگرامش

تذکر به نفیسه روشن به خاطر تبلیغ کردن یک خواننده زن در اینستاگرامش

نفیسه روشن می گوید به خاطر تبلیغ کردن یک خواننده ی زن در صفحه اینستاگرامش از سوی یک وزارتخانه تذکر گرفته است.

روشن در چند استوری اینستاگرامی از تذکر یک وزارتخانه – که نام آن را اعلام نکرد – به خاطر تبلیغ کردن یک خواننده ی زن به نام «دنیا» در صفحه ی خود خبر داد.

او همچنین نوشت که این تبلیغات اینستاگرامی منبع درآمد او هستند و هر نهاد و فردی که با تبلیغات او مشکل دارد، ابتدا باید مشکلات معیشتی او را حل کند.

روشن در این استوری های اینستاگرامی نوشت:

«وزارت.. بابت این پست تذکر داده!!! پست راجع به دوستم…

وزارت… عزیزم… خبر داری امثال من چه جوری زندگی و مخارج میگذرونیم؟ خبر داری چه مشکلاتی داریم؟ خبر داری تو این گرونی هزینه هامون تو دوران بیکاری از جیب باباست؟

تازه باید به خانواده و صد تا خیریه کمک کنیم چون مسئولیم؟؟؟؟؟!!!!!!

دنیا دوستمه.

هر کسی یا هر وزارتی مشکلی داره اول بیاد مشکلات منو حل کنه!!! حرفامو بشنوه بعد تذکرات بده!!!

من از خدامه دیگر کار نکنم ولی زندگی کنم.

قتل و دزدی که نکردم. تازه سیاسی هم نیستم ولی شنود شدم.»

تذکر یک وزارتخانه به نفیسه روشن به خاطر تبلیغ برای یک زن خواننده

تذکر یک وزارتخانه به نفیسه روشن به خاطر تبلیغ برای یک زن خواننده

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳۶۱ در تهران و دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

روشن فعالیت هنری خود را از دوران دبیرستان با بازی در تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد. او در کلاس های بازیگری حمید سمندریان شرکت کرد و بازیگری را به طور حرفه ای در سال ۸۱ با نقش آفرینی در سریال روزهای به یادماندنی به کارگردانی همایون شهنواز آغاز کرد.

نفیسه روشن با بازی در فیلم سینمایی مادر زن سلام ، ساخته ی خسرو ملکان در سال ۸۴ پا به عرصه ی سینما گذاشت. او در چندین تله فیلم نقش آفرینی کرده و شبکه نمایش خانگی را هم با بازی در چند فیلم و سریال تجربه کرده است.

وی در سال های اخیر فعالیت کمتری در حوزه ی بازیگری داشته و شرکت در مسابقه ی نمایش خانگی شب های مافیا آخرین حضور او در قاب تصویر بوده است.

روشن که امسال در ایام اربعین به کربلا سفر کرده بود، در ماه مهر پس از بازگشت به کشور، با انتشار تصاویری از جمله عکسی از حلقه ی ازدواج خود از ازدواج دوباره اش خبر داد.

بیوگرافی نفیسه روشن

از سال گذشته شایعاتی مبنی بر جدایی نفیسه روشن از همسر خلبان خود مطرح شده بود که خانم بازیگر هرگز پاسخی روشنی به آن ها نداد.

پس از بالا گرفتن شایعات، نفیسه روشن سال گذشته به مناسبت نهمین سالگرد ازدواج خود کلیپی از رقص خود و همسرش در شب عروسی شان منتشر کرد که جنجال برانگیز شد و به دلیل اعتراض کاربران به پخش این کلیپ در ایام ماه صفر، روشن پس از چند ساعت آن را از صفحه ی خود حذف کرد.

در حالی که بسیاری این اقدام نفیسه روشن را به معنای رد شایعه ی طلاق خود می دانستند چند ماه بعد روشن در لایوی اینستاگرامی صحبت های مبهمی را مطرح کرد که برخی آن را اشاره ای به پایان زندگی مشترک او تعبیر کردند.

ازدواج اول نفیسه روشن در سال ۹۱ بود. همسر او خلبان هواپیمای مسافربری بود و روشن در مصاحبه های خود از او با اسم بهنام نام می برد.

در مدت زندگی مشترک نفیسه روشن با همسر سابق خود چند باری شایعه ی جدایی آن ها مطرح شد که روشن واکنش تندی به این شایعات داشت و حتی یک بار اعلام کرد از طریق مراجع قانونی این مسأله را به جد پیگیری خواهد کرد.

همسر نفیسه روشن

بیوگرافی نفیسه روشن

همسر نفیسه روشن

همسر نفیسه روشن

تذکر یک وزارتخانه به نفیسه روشن به خاطر تبلیغ برای یک زن خواننده

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • محمد بهمن ۱۹, ۱۴۰۰

    فک نکنم مشکلات معیشتی شامل امثال توبشه ..هرکشوری بری یه سری قوانین داره..که به هربهانه ای نبایدزیرپاگذاشته بشه..اینهمه تبلیغ میکنیدکسی حرفی بهتون نزده این لابدمورد داشته…این مشکل معیشتی هم بهانه حتی یه عده بی دردشده…