اعتراف رامبد جوان به ابتلا به آسم و سانسور رقصش در خندوانه + ویدئو

اعتراف رامبد جوان به ابتلا به آسم و سانسور رقصش در خندوانه + ویدئو

رامبد جوان می گوید با وجود اینکه سال ها است سیگار را ترک کرده اما به آسم مبتلا شده است. همچنین رقص او در قسمت جدید برنامه خندوانه سانسور شد.

جوان در یکی از قسمت های جدید برنامه خندوانه که میزبان علی ضیا، مجری مشهور تلویزیون بود، به او گفت به چند بیماری از جمله آسم مبتلا است.

به گفته ی جوان او ۶ سال قبل، پس از سال های طولانی، مصرف سیگار را کنار گذاشت، با این حال، ۴ سال قبل، به دنبال بروز مشکلات تنفسی متوجه شد به بیماری آسم مبتلا شده است.

در ادامه علی ضیا به رامبد جوان پیشنهاد کرد با توجه به بیماری اش و آلودگی هوای تهران به کاشان نقل مکان کند و به او قول مساعدت در پیدا کردن و آماده سازی یک خانه ی زیبای تاریخی را داد.

همچنین برنامه خندوانه پنجشنبه شب، در آستانه ی ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی میزبان گروهی از هموطنان عرب کشورمان بود. این برنامه با اجرای رقص های محلی همراه بود که بخش هایی از آن در پخش تلویزیون حذف شد، اما ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که رقص سانسور شده ی رامبد جوان در این برنامه را نشان می دهد.

رامبد جوان که چند سالی است نام او بیشتر به واسطه ی حواشی پیرامونش مطرح می شود تا فعالیت حرفه‌ای اش، چندی قبل با انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی برای رژیم های لاغری در اینستاگرامش خبرساز شده بود.

او در این ویدئو با اشاره به گرانی مواد غذایی، گرفتن رژیم را تلویحاً راهی برای کاهش هزینه های زندگی عنوان کرده بود.

این ویدئو با انتقاد شدید کاربران فضای مجازی روبه‌رو شد و برخی رامبد جوان را به کاسبی از فقر مردم متهم کردند.

رامبد جوان که به دلیل سفر حاشیه سازش به همراه همسر خود، نگار جواهریان، به کانادا برای به دنیا آوردن فرزندشان، مدتی از فعالیت حرفه ای فاصله گرفته بود، از زمان بازگشتش به عرصه ی برنامه سازی با انتقادات زیادی رو به رو بوده است.

شروع دوباره ی برنامه خندوانه پس از این وقفه از همان نخستین قسمت با حاشیه همراه بود.

جوان در اولین قسمت فصل جدید برنامه ی خود خطاب به مردم درباره ی مشکلات اقتصادی گفت «باید مقاومت کنیم». این صحبت رامبد جوان با انتقادات زیادی مواجه شد و برخی معتقد بودند فردی با شرایط او که کشور دیگری را برای زندگی انتخاب کرده و تنها برای کسب درآمد میلیاردی به ایران می آید، حق چنین توصیه ای به مردم را ندارد.

جوان مدتی بعد با مطرح شدن صحبت هایی اهانت آمیز درباره ی نویسندگان در برنامه خندوانه مورد انتقاد قرار گرفت که در نهایت نیز به خاطر آن ها مجبور به عذرخواهی شد.

ماجرای ابتلای رامبد جوان به آسم و سانسور رقص او در خندوانه

او خود در مصاحبه ای به افت کیفیت این فصل از خندوانه، برنامه ای که زمانی یکی از موفق ترین و محبوب ترین تولیدات تلویزیون بود، اذعان کرد و گفت انرژی و انگیزه ی همیشگی را برای ساخت برنامه نداشت.

آمارها نیز از کاهش ۱۵ میلیونی آرای بینندگان برای سری سوم مسابقه ی خنداننده شو حکایت داشت، امری که مؤید افت شدید محبوبیت برنامه خندوانه در میان مردم بود. تهیه کننده خندوانه، سید علی احمدی در توجیه کاهش آرای مسابقه خنداننده شو در مصاحبه ای گفت: «مردم به اندازه قبل تلویزیون نمی‌بینند».

همچنین جوان در پاسخ به انتقادات از برنامه خندوانه به خاطر دستور شاد بودن و خندیدن به مردم در شرایط سخت کنونی جامعه گفت: «به من می‌گویند بی‌دغدغه! من هم گرفتاری خودم را دارم. من هزار بار گفته‌ام اما هنوز برای یک عده جا نیفتاده است و انگار گوش‌هایشان را گرفته‌اند. شاد بودن، انتخاب کردنی است، مثل غمگین بودن که انتخاب کردنی است و معنی‌اش این نیست که غم و شادی از بیرون به ما ورود نمی‌کند، معنی‌اش این است که اگر من تبدیل به یک آدم غمگین، یک آدم افسرده شوم، این انتخاب من است و نمی‌شود گفت همه چیز دست به دست هم داده است تا تو غمگین باشی. شاد بودن از نگاه‌های مختلف؛ نگاه مذهبی، نگاه علمی، نگاه روانشناسانه و… تعاریف مختلف دارد اما یکی از مهم‌ترین‌هایش این است که می‌گوید از داشته‌هایت لذت ببر. از این که سالمی، از این که می‌توانی کاری را که می‌خواهی در لحظه انجام دهی، می‌دهی خوشحال باش و یاد بگیر که با چیزهایی کوچک خودت را خوشحال کنی.»

رامبد جوان در این مدت سریالی به نام «مردم معمولی» هم برای شبکه نمایش خانگی تولید کرده بود که به دلیل انتقادات فراوان از کیفیت بسیار پایین آن، خود یکباره تصمیم به حذف قسمت های پخش شده ی سریال و ساخت آن از ابتدا گرفت، اتفاقی بی سابقه که با واکنش های زیادی رو به رو شد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • سیدمحسن بهمن ۲۷, ۱۴۰۰

    آقای باهوش وبی اطلاع، این رقص محلی نیست! این یزله است همراه باحماسه است، که درمراسم شادی یاعزا همراه باشعرهای متناسب باآن اتفاق، اجرا می‌شود، بیشترتحقیق کنیدبعدنظربدید.