«سون جین» و «هیون بین» بازیگران سریال کره ای «سقوط بر روی تو» بزودی ازدواج می‌کنند

«سون جین» و «هیون بین» بازیگران سریال کره ای «سقوط بر روی تو» بزودی ازدواج می‌کنند

«سون یه-جین» و «هیون بین» سلبریتی های کره ای در روز پنجشنبه از طریق اینستاگرام نامزدی شان را اعلام کردند. این دو در سریال «سقوط بر روی تو» که در سطح جهان به محبوبیت فوق العاده ای دست یافته همبازی بوده اند. به گزارش CNN، این سریال درام پس از پخش از تلویزیون کره و نتفلیکس تبدیل به یکی از پربیننده ترین سریال های این کشور شد.

در سریال «سقوط بر روی تو»، سون یه-جین نقش «یون سه رین» یک تاجر موفق را بازی می کند که به طور اتفاقی سر راه شخصیت هیون بین یعنی «ری جونگ هیوک» افسر گشت اهل کره شمالی قرار می گیرد و نهایتا به هم علاقه مند می شوند.

سریال سقوط بر روی تو

ارتباط خوب این دو بازیگر به دنیای واقعی هم تسری پیدا کرد و آن ها اوایل سال ۲۰۲۱ رابطه شان را علنی کردند و حالا هم قرار است با هم ازدواج کنند.

سون ۳ روز قبل عکسی از یک لباس مینیاتوری عروس را همراه این کپشن در اینستاگرامش بارگذاری کرد: «من مدتی طولانی عمیقاً درباره این که چطور این خبر را به شما بدهم فکر کردم. چون این خبر مهمی است.» او بدون این که از هیون بین اسم ببرد نوشته بود که فردی را پیدا کرده که می خواهد بقیه زندگی اش را با او بگذراند. سون در پایان اضافه کرده بود: «لطفاً به ما کمک کنید تا شروع آینده مشترک مان را جشن بگیریم.»

سون یه جین

بعد نوبت به هیون رسید. او در اینستاگرامش با اشاره به شخصیت های سریال «سقوط بر روی تو» نوشت: «یو سه ری و ری جونگ هیوک قرار است وارد مرحله ای جدید بشوند. شاید بعضی ها حدس زده باشند. بله، من تصمیم مهمی گرفته ام که ازدواج کنم و قرار است بادقت پا به بخش دوم زندگی ام بگذارم.»

او ادامه می دهد: «او همیشه لبخند را بر لبان من می نشاند و من به او قول داده ام که روزهای پیش رو را با هم بگذرانیم.» نمای نزدیکی از دست او و همسر آینده اش این کلمات را در پست اینستاگرامی همراهی می کرد.

هیون بین

آژانس بازیگری MS Team که آژانس سون نیز هست با تایید این خبر، در بیانیه ای نوشت: «آن ها در ماه مارس در سئول مراسم عروسی شان را برگزار خواهند کرد. به خاطر همه گیری کرونا و به خواست این دو بازیگر، مراسم شان به طور خصوصی برگزار خواهد شد.»

سون و هیون از جمله محبوب ترین بازیگران کره جنوبی هستند که از شهرت جهانی نیز برخوردارند.

بیشتر بخوانید:

تشکر جونگ کوک، کوچک‌ترین عضو گروه BTS از هواداران و روایتی از والدینش

سریال کره ای «ما همه مرده ایم» پربیننده ترین سریال غیرانگلیسی زبان نتفلیکس شد

منبع: CNN
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • مارکوپولو بهمن ۲۶, ۱۴۰۰

    جالبه که مجله اینترنتی روزیاتوچقدربه خوانندگان و بازیگران کره ای وپیگیری اخبارشون علاقه مندهست!

  • مارکوپولو بهمن ۲۶, ۱۴۰۰

    کره ای ها،شب عروسی یه رسم جالب مثل فیلم شب های برره خودمون دارند،مراسم خواستگارزنون که دامادشب عروسی باید حسابی کتک بخوره تادربرابرمشکلات زندگی مشترک،جانسخت ومقاوم باربیادوسوسول نباشه به اعتقادکره ای ها!