اولین تریلر سریال «ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت» بالاخره منتشر شد + ویدیو

اولین تریلر سریال «ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت» بالاخره منتشر شد + ویدیو

اولین تریلر سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت یا The Rings of Power منتشر شده و اولین تصاویر از این سریال نشان می دهند که دنیای این سریال شباهت زیادی به دنیای ارباب حلقه ها یا Lord of the Rings دارد. مورد انتظارترین سریال سال ۲۰۲۲ با عنوان ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت مسئولیت بزرگی برای آمازون بوده است. این سرویس در ابتدا حقوق ساخت این سریال را در سال ۲۰۱۷ خریداری کرد پس از آنکه جف بیزوس مدیرعامل سابق آمازون مدعی شد که می خواهد بازی تاج و تخت آینده را بسازد. از آن زمان به بعد، طرفداران تالکین بی صبرانه انتظار اطلاعات بیشتر در مورد این سریال بوده اند. اخیراً نیز اولین تصاویر سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت منتشر شده و خبر از داستانی حماسی داده بود.

اولین تریلر سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت بالاخره منتشر شد

همچنین پرایم ویدیو پوسترهایی از برخی از شخصیت های این سریال منتشر کرده بود که نشان از تنوع نقش ها و بازیگران بسیار داشت. بعد از پوسترها و اولین تصاویر در مورد این سریال مورد انتظار، نوبت به جزییاتی در مورد داستان سریال ارباب حلقه ها رسید که در عصر دوم زمین میانی روایت می شود. یکی از اصلی ترین شخصیت های این سریال گالادریل با بازی مورفید کلارک است که در سه گانه اورجینال پیتر جکسون نقش او را کیت بلانشت بازی می کرد. بسیاری از تصاویر اولیه سریال روی نسخه کلارک از این شخصیت تمرکز دارند که نشان می دهند وی نقش مرکزی در داستان دارد. اکنون پرایم ویدیو اولین تیزر تریلر سریال حلقه های قدرت را نیز منتشر کرده است. این تریلر کوتاه و یک دقیقه ای چیز زیادی در مورد داستان فاش نمی کند اما وسعت و جاه طلبی این سریال مورد انتظار را به نمایش می گذارد.

اولین تریلر سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت بالاخره منتشر شد

در یکی از سکانس ها شاهد بالا رفتن گالادریل از کوهستانی برقی به کک تنها یک خنجر هستیم و بعد از آن نوبت به نبردی بزرگ با الف های دارای زره های طلاکاری شده می رسد. همچنین در تریلر ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت شاهد حضور هارفوت ها هستیم که اولین هابیت ها هستند. علیرغم تمام کلیپ های متفاوتی که در این تریلر می بینیم، یک موضوع را می توان به طور قطع تایید کرد: گالادریل تمرکز اصلی سریال The Rings of Power است. از کلیپ بالا رفتن او از کوه تا تصویر او در حال تاختن با اسب در میدان نبرد، به نظر می رسد که این سریال بر داستان این شخصیت تمرکز دارد.

اولین تریلر سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت بالاخره منتشر شد

این موضوع با اطلاعاتی که اخیراً در مورد داستان سریال منتشر شده همخوانی دارد، در حالی که گالادریل یکی از معدود شخصیت هایی است که ظهور شخصیت شیطانی ساورون را حس کرده و باید ساکنان جهان را برای مبارزه با او دور هم جمع کند. سریال ارباب حلقه ها قرار است در ماه سپتامبر آینده منتشر شود و باید منتظر تریلرها و خبرهای بیشتری در مورد این سریال بسیار مورد انتظار و پرهزینه بود.

بیشتر بخوانید: سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت ؛ از اولین تصاویر تا تاریخ انتشار و بودجه باورنکردنی

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۸ نظر

ورود

  • سعید بهمن ۲۵, ۱۴۰۰

    فیلمی که توش گاندولف نباشه فیلم نیس

  • فاطمه‌ بهمن ۲۵, ۱۴۰۰

    تو نبین

  • kurd بهمن ۲۵, ۱۴۰۰

    با آوردن سیاه پوستا , جنگجوهای زن بیشتر و نوجوانان میشه فهمید این فیلم تحت تاثیر فضای جامعه و فمینیست ها و اینجور چیزا قرار گرفته و حس میکنم اون لذت ۳ گانه ارباب حلقه هارو نداشته باشه

  • مسعودژاو بهمن ۲۶, ۱۴۰۰

    مسخره ترین و ارزون ترین بازیگر هارو آوردن توش توقع دارن کسی نگاه کنه اسمش هم گذاشتن سریال ارباب حلقه ها کاش واقعا چنین چیزی پخش نشه و چشمهای بیننده هارو پر از اشغال نکنه هرچند توقعی نیست همون بازیگرا بعد از ۲٠ سال بیان دوباره بازی کنن ولی هرچی بچه و زنه آوردن گذاشتن جنگجو بی بُته های فمنیسم

  • سارا بهمن ۲۶, ۱۴۰۰

    متاسفم که اینو میگم ولی این سریال چیزی جز ی اثر تینیجری نیست
    از ۳ الفی که تصاویرشان منتشر شده ۲ تاشون موهاشون کوتاهه درحال ک در دنیای تالکین الفها به موهای بلند معروفن اصلا
    بازیگرا هم ک هیچ کودوم ….

    • احمد بهمن ۲۶, ۱۴۰۰

      اینطور که پیداس اون چیزی که انتظارشو داشتیم در نیومده مثل سه گانه نیست

  • سارا خرداد ۷, ۱۴۰۱

    واقعا متوجه نمیشم!الف ها یک نژادن تو هر نژادی یک سری ویژگی های خاص هست با اوردن الف های مو کوتاه و سیاه پوست واقعا فیلم رو به فنا دادن من نژاد پرست نیستم اما دلیل نمیشه خودمو اروپایی بدونم وقتی چشمامو موهام سیاهه و پوستم گندمی من به همینی که هستم افتخار میکنم وارد کردنشون به نژاد الفها بیشتر توهینه به خودشون و خراب کردن اون سه گانه شاهکار به علاوه این سه گانه زیباییش به جلوه های طبیعی و به اندازش بود جلوه های مصنوعی زیاد واقعا خوشآیند نیست !