شکایت خانواده فیلمبردار Rust از الک بالدوین + ویدیوی بازسازی صحنه قتل

شکایت خانواده فیلمبردار Rust از الک بالدوین + ویدیوی بازسازی صحنه قتل

الک بالدوین سه شنبه بعد از ظهر ویدیویی در اینستاگرامش منتشر کرد که تابلویی را نشان می داد با این نوشته: «همه چیز درست می‌ شه.» این ویدیو در حالی منتشر می شد که چند ساعت قبل از آن، خانواده ی هالینا هاچینز، فیلمبردار فیلم Rust از بالدوین و عوامل فیلم شکایت کرده بودند.

به گزارش دیلی میل، همچنین، وکلای هاچینز ویدیویی انیمیشنی را درست کرده اند که صحنه حادثه را که اکتبر سال پیش در نیو مکزیکو اتفاق افتاد، بازسازی کرده است.

در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۲۱، در حین تمرین سر صحنه در مزرعه ای در سانتافه، بالدوین با هفت تیرش که به جای گلوله مشقی، گلوله واقعی درونش بوده، به هاچینز شلیک می کند و او را می کشد.

فیلمبردار فیلم Rust

بالدین ادعا کرده که خود هاچینز از او خواسته که اسلحه را به سمت او و بیرون از قاب دوربین نشانه برود. جوئل سوزا، کارگردان فیلم هم در جریان این تیراندازی زخمی می شود.

برایان پانیش، وکیل متیو هاچینز، همسر هالینا و پسر کوچک شان، آندروس، روز سه شنبه در کنفرانسی مطبوعاتی در لس آنجلس این شکایت را رسانه ای کرد؛ شکایت مذکور بر علیه بالدوین و «سایر کسانی که مسئولیت ایمنی را سر صحنه به عهده داشته اند و رفتار غیر مسئولانه شان و تلاش شان برای هرچه کمتر شدن هزینه ها منجر به مرگ غم انگیز هالینا هاچینز شده» انجام شده است.

فیلمبردار فیلم Rust

به گفته ی پانیش، شرکت وی تحقیق و تفحص مستقلی را صورت داده که طی آن «تخطی های فراوان از استانداردهای موجود» از طرف بالدوین، و اشخاص دیگری همچون هانا گوتیرز، مسئول اسلحه ها و دیوید هالز، دستیار کارگردان، آشکار شده است.

در انیمیشنی که وکلای هاچینز برای بازسازی صحنه ساخته اند، شخصیت بالدوین را می بینیم که کلت را از هالز می گیرد، آن را به سمت هاچینز نشانه می رود و شلیک می کند. انیمیشن نشان می دهد که گلوله ای که در محفظه وجود دارد، گلوله واقعی است و نه مشقی. در ادامه ی ویدیو می بینیم که گلوله به سینه هاچینز می خورد. او سینه اش را می گیرد و به زمین می افتد.

الک بالدوین

هالینا هاچینز ۴۲ ساله کارش را با فیلمبرداری مستند آغاز کرده و از آن به کارهای داستانی رسیده بود. در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۹، نشریه American Cinematographer او را یکی از ستاره های آن سال نامیده بود.

بیشتر بخوانید:

کشته شدن فیلمبردار و زخمی شدن کارگردان در اثر تیراندازی تصادفی ستاره مشهور هالیوودی

جزییاتی جدید از حادثه تراژیک کشته شدن فیلمبردار فیلم Rust توسط الک بالدوین

بدنبال کشته شدن تراژیک فیلمبردار، ساخت فیلم Rust هیچگاه به پایان نخواهد رسید

مقصر اصلی در قتل تصادفی فیلمبردار فیلم Rust مشخص شد

اولین صحبت های الک بالدوین بعد از کشته شدن فیلمبردار فیلم Rust + ویدیو

منبع: Dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود