رقص تماشایی مهران مدیری در سریال «خاتون» + ویدئو

رقص تماشایی مهران مدیری در سریال «خاتون» + ویدئو

سکانس رقص مهران مدیری در سریال خاتون در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان که این روزها از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، در قسمت جدید خود با ازدواج یکی از شخصیت های اصلی سریال به نام «دایی جهانگیر» با بازی مهران مدیری و سکانسی از رقص او در مراسم عروسی اش همراه بود.

مهران مدیری در این سریال نقش جهانگیر روزبه، دایی خاتون، شخصیت اصلی سریال، با بازی نگار جواهریان را برعهده دارد. دایی جهانگیر مردی زیرک، پرنفوذ، طناز و فرصت طلب است که علاقه ی ویژه ای به انگلیس ها دارد و به اصطلاح انگلوفیل است.

بازی مهران مدیری در این نقش مورد توجه و تحسین قرار گرفته است.

رقص مهران مدیری در سریال خاتون

رقص مهران مدیری در سریال خاتون

رقص مهران مدیری در سریال خاتون

رقص مهران مدیری در سریال خاتون

رقص مهران مدیری در سریال خاتون

سریال خاتون یکی از پرستاره ترین مجموعه های شبکه نمایش خانگی است و علاوه بر مهران مدیری، بازیگران مشهور زیاد دیگری هم در آن نقش آفرینی کرده اند، از جمله: نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، مهران غفوریان، بهناز جعفری، بابک حمیدیان، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان، عاطفه رضوی، پیام دهکردی، رضا بهبودی و فرخ نعمتی.

سریال خاتون اثری تاریخی و روایت داستانی از یک خانواده‌ است که از ابتدای شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌ شود.

کار ساخت سریال خاتون در سال ۹۹ در سکوت خبری آغاز و قسمت اول آن در مرداد سال ۱۴۰۰ پخش شد.

این سریال که به طور اختصاصی از پلتفرم نماوا پخش می شود، با استقبال بینندگان مواجه شده است.

تاکنون ۱۷ قسمت از این سریال پخش شده است.

خاتون اولین تجربه ی سریال سازی تینا پاکروان است و او نویسندگی و تهیه کنندگی این کار را هم برعهده داشته است. به علاوه، این نخستین باری است که سریالی با کارگردانی یکی از فیلمسازان زن ایرانی در شبکه نمایش خانگی پخش می شود.

رقص مهران مدیری در سریال خاتون

تینا پاکروان متولد ۱۳۵۶ در تهران و فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است.

ٰاو فعالیت حرفه ای خود را با همکاری با نشریات سینمایی آغاز کرد و به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان وارد عرصه ی سینما و تلویزیون شد. سپس برای ادامه ی تحصیل به خارج از کشور رفت و در دانشگاه یوسی‌اِل‌اِی آمریکا در رشته سینما تحصیل کرد. در آنجا چند فیلم کوتاه و مستند ساخت و پس از بازگشت به ایران فعالیت خود را با همکاری با کارگردانان مطرح ایرانی به عنوان دستیار کارگردان و مدیر تولید و ساخت فیلم کوتاه از سر گرفت.

رقص مهران مدیری در سریال خاتون

پاکروان اولین کار بازیگری خود را با سریال تلویزیونی سال های مشروطه به کارگردانی محمدرضا ورزی تجربه کرد که مدیر تولید، طراح دکور و مشاور فیلمنامه ی آن هم بود.

متروپل به کارگردانی مسعود کیمیایی، خانه کاغذی به کارگردانی مهدی صباغ زاده، سارا و آیدا به کارگردانی مازیار میری و بی وزنی به کارگردانی مهدی قادری فرد، دیگر آثاری هستند که تینا پاکروان به عنوان بازیگر در آن ها حضور داشته است.

پاکروان تاکنون سه فیلم بلند سینمایی هم کارگردانی کرده است: خانوم (محصول سال ۹۲)، نیمه شب اتفاق افتاد (محصول سال ۹۴) و لس آنجلس تهران (محصول سال ۹۶)، که جز مورد دوم که فیلمنامه ی آن اثر طلا معتضدی است، نویسندگی بقیه برعهده ی خود پاکروان بوده است.

پاکروان کار تهیه کنندگی را هم تجربه کرده و تهیه کننده ی همه ی ساخته های خود نیز بوده است.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود