تخفیف ۸۰ درصدی رزرو هتل دبی، فلای تودی

تخفیف ۸۰ درصدی رزرو هتل دبی، فلای تودی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دبی، مشهورترین شهر امارات متحده عربی و یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری خاورمیانه به حساب می‌آید که سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا به خصوص کشور ایران است. شهر مدرن و زیبای دبی با جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری که دارد بین گردشگران طرفدار زیادی پیدا کرده است و ایرانیان هم با رزرو هتل و خرید بلیط دبی، خود را به این شهر پرشور و هیجان می‌رسانند.

تخفیف 80 درصدی رزرو هتل دبی، فلای تودی

شاید شما هم به فکر سفر به دبی هستید اما دغدغه مدیریت هزینه‌های آن شما را نگران کرده باشد. هزینه رزرو هتل و بلیط هواپیما قسمت بزرگی از هزینه‌های سفر را دربرمی‌گیرد. از این رو یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای صرفه جویی در هزینه‌های سفر، رزرو ارزان هتل های دبی است. در این مطلب قصد داریم شما را با فلای تودی، ارزان‌ترین سامانه رزرو هتل آشنا کرده و تعدادی از هتل های دبی که تا ۸۰ درصد تخفیف برای میهمانان خود در نظر گرفته‌اند را معرفی کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

فلای تودی، بهترین سامانه رزرو بلیط چارتر دبی

یکی از بهترین و جامع‌ترین سایت‌ها برای رزرو هتل و خرید بلیط چارتر دبی سایت فلای تودی به حساب می‌آید. برخی از آژانس‌های گردشگری یا همان چارترکننده ها، بلیط های یک پرواز را به صورت یکجا یا تعدادی از صندلی های آن را خریداری می‌کنند و به مسافران می‌فروشند. قیمت این بلیط ها را، که به اصطلاح به عنوان بلیط چارتر هواپیما شناخته می‌شود، شرکت چارترکننده تعیین می‌کند که در خیلی از مواقع می‌توانید آنها را با قیمت کمتر برای سفرتان بخرید.

سیستم رزواسیون هوشمند هتل فلای تودی

سیستم رزرواسیون هتل فلای تودی به شما این امکان را می‌دهد تا در زمانی کوتاه، به تعداد زیادی هتل، از اقتصادی‌ترین مراکز اقامتی گرفته تا لوکس‌ترین هتل های دبی دسترسی پیدا کنید و رزرو خود را انجام دهید. برای رزرو هتل های خارجی دیگر نیاز نیست به صورت حضوری به آژانس‌های مختلف بروید؛ تنها کافی است هتل و یا شهر موردنظر خود را به صورت آنلاین در وبسایت فلای تودی جستجو کنید تا با تنوع گسترده‌ای از هتل ها روبه‌رو شوید.

تنوع هتل های خارجی در فلای تودی این امکان را به شما می‌دهد تا به سادگی قیمت، خدمات و امکانات هتل های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید. از بابت پرداخت هزینه هتل هم خیالتان راحت! چرا که با خرید از فلای تودی، هزینه رزرو هتل دبی خود را می‌توانید به آسانی و از طریق کارت‌های شتاب انجام دهید.

تخفیف 80 درصدی رزرو هتل دبی، فلای تودی

نحوه رزرو هتل دبی فقط با چند کلیک

برای رزرو آنلاین هتل دبی در سایت فلای تودی کافیست به صفحه رزرو هتل مراجعه کرده و به قسمت رزرو هتل خارجی بروید. در این قسمت دبی را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید، تاریخ ورود و خروج از هتل را انتخاب کرده و کلید جستجو را بزنید. اگر هتل یا اقامتگاه خاصی برای رزرو مد نظرتان است کافیست در قسمت نام هتل، حداقل ۲ حرف از نام هتل را وارد کنید تا اسم کامل آن ظاهر شود و آن را انتخاب کنید.

در ادامه لیست کاملی از تمام مراکز اقامتی دبی از هاستل، پانسیون و هتل آپارتمان گرفته تا هتل های پنج ستاره و لوکس به ترتیب از ارزان‌قیمت‌ترین تا گران‌ترین قیمت به شما نمایش داده می‌شود و شما با مقایسه دقیق می‌توانید بهترین و مناسب‎ترین هتل را متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.

اطلاع از هتل های دبی با تخفیف ویژه

در سایت فلای تودی هنگام رزرو هتل دبی، در صفحه جستجوی، در نگاه اول می‌توانید نام اقامتگاه، آدرس، قیمت، امتیاز کاربران و یک تصویر از آن را ببینید. در سمت راست این صفحه، در قسمت فیلترها، گزینه‌ای با نام “تخفیف ویژه” وجود دارد. با انتخاب این گزینه، تمامی هتل های دبی با بیشترین درصد تخفیف در تاریخ انتخابی به شما نمایش داده می‌شود. در این لیست هتل ها از ارزانترین به گرانترین قیمت مرتب شده‌اند و شما می‌توانید با خیالی راحت بهترین هتل را با بیشترین درصد تخفیف انتخاب کنید.

تعدادی از هتل های دبی با بیشترین تخفیف

سفر به دبی برخلاف تصورات که سفری گران قیمت به نظر می‌رسد، می‌توان با انتخاب هوشمندانه هتل از تخفیف های خوبی برخوردار شد. در ادامه تعدادی از هتل هایی که این تخفیف ها را ارائه می‌دهند به شما معرفی می‌کنیم.

هتل مارکوپولو

یکی از هتل های چهار ستاره دبی، هتل مارکوپولو است که در فاصله ۶ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی دبی قرار دارد. این هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی بهره‌مند است و دسترسی خوبی به مراکز تجاری و گردشگری دبی دارد. هزینه رزرو هتل مارکوپولو در برابر خدمات و امکانات باکیفیتی که در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد، بسیار مناسب است. همچنین این هتل دراکثر ایام سال تخفیف‌های ویژه‌ای را برای میهمانان خود در نظر می‌گیرد.

هتل قایا گرند دبی

یکی از هتل های ۵ ستاره مقرون به صرفه و باکیفیت دبی، هتل قایا گرند است. هتل قایا گرند یکی از هتل های بزرگ دبی محسوب می‌شود که بیش از ۷۰۰ واحد اقامتی دارد. رستوران‌های این هتل با ارائه غذاهای ملل مختلف، به خوبی توانسته است رضایت میهمانان خود را جلب کند. این هتل دسترسی آسانی به مرکز خرید دیره و الغدیر دارد. همچنین از هتل قایا گرند به امارات مال ترانسفر به صورت رایگان انجام می‌شود.

هتل کویین الیزابت ۲ (هتل شناور دبی)

یکی از کم‌نظیرترین اتفاق‌هایی که می‌توانید در طول عمرتان تجربه کنید، اقامت در هتل شناور کویین الیزابت ۲ است. این هتل درواقع کشتی کروز بزرگی است که در گذشته چندین بار اقیانوس اطلس را پیموده و امروزه در بندر مینا راشد مستقر شده است. جالب است بدانید کویین الیزابت ۲ دارای ۱۳ رستوران و بار است. واحدهای اقامتی لوکس و مرتب، قیمت مناسب، غذاهای باکیفیت و امکانات متنوع و متعددی که دارد، به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رزرو هتل دبی تبدیل شده است.

تخفیف 80 درصدی رزرو هتل دبی، فلای تودی

هتل دبی از کجا رزرو کنیم؟

در این مطلب سعی کرده‌ایم که برای رزرو هتل های دبی با تخفیف شما را راهنمایی کنیم. اگر می‌خواهید با کارت شتاب خود هتل در دبی رزرو کنید، می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. در کمترین زمان می‌توانید هتل مورد علاقه‌ی خود را با ارزان‌ترین قیمت رزرو کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل هم میتوانید با پشتیبانی ۲۴ساعته فلای نودی تماس بگیرید.

بدون نظر

ورود