جزئیات طرح پیش‌فروش ایران خودرو و سایپا برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر

جزئیات طرح پیش‌فروش ایران خودرو و سایپا برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از سوی مجلس شورای اسلامی، شرکت‌های خودروسازی ایران خودرو و سایپا فروش فوق‌العاده محصولات خود را اجرایی می‌کنند.
در همین راستا گروه خودروسازی سایپا، اولین پیش فروش یک‌ساله محصولات خود را از ساعت ۸ صبح پنج شنبه ۱۲ اسفندماه برای مادران دارای دو فرزند و بیش‌تر آغاز می‌کند. این طرح به مدت دو روز ادامه دارد و برای پنج محصول این شرکت خودروسازی به اجرا درمی‌آید.

خودروهایی که از سوی سایپا برای عرضه در این طرح در نظر گرفته شده‌اند عبارتند از شاهین.جی، کوییک.اس، کوییک آربا گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا.اس که تحویل آنها از مرداد سال آینده آغاز خواهد شد. متقاضیان می توانند از طریق سایت https://saipa.iranecar.com در پیش فروش یک‌ساله ثبت نام کنند.

جزئیات شرایط پیش‌ فروش سایپا و ایران خودرو برای مادران دارای دو فرزند

بر اساس این گزارش، اگر تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه بیش از ظرفیت فروش باشد، قرعه کشی برگزار خواهد شد و در صورت انتخاب در قرعه کشی، امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه فراهم خواهد شد. در غیر این صورت امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه (برای یک خودرو) برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تائید سازمان های ذیربط برسد، میسر می‌شود.

فهرست انتخاب‌شدگان نهایی ظرف مدت سه روز از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا اعلام خواهد شد و متقاضیان تا زمان برگزاری قرعه کشی و اعلام منتخبین، هیچگونه وجهی واریز نخواهند کرد. اما پس از قرعه کشی، منتخبین این طرح سه روز فرصت دارند تا نسبت به  واریز وجه علی الحساب خودرو اقدام کنند. زمان تحویل خودروها از مردادماه سال آینده آغاز خواهد شد.

گفتنی است در پیش فروش یک‌ساله، امکان ثبت نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان بعد از ۱۹ آبان‌ماه امسال است، فراهم شده است.

جزئیات شرایط پیش‌ فروش سایپا و ایران خودرو برای مادران دارای دو فرزند

در همین راستا گروه صنعتی ایران خودرو نیز نیمی از ظرفیت طرح‌های فروش محصولات خود را به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اختصاص داد.

در این طرح چهار محصول پارس بنزینی، پارس Tu5، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای و دنا پلاس توربوشارژ عرضه شده است و متقاضیان از تاریخ ۱۰ اسفند و از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir امکان ثبت نام دارند.

در طرح ایران‌ خودرو نیز نظیر سایپا در صورتی که تعداد مادران متقاضی بیشتر از ظرفیت فروش فوق‌العاده باشد، مشتریان نهایی از طریق قرعه‌کشی و با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی تعیین خواهند شد. مراسم قرعه‌کشی احتمالی روز ۱۴ اسفند برگزار خواهد شد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود