تکرار دیالوگ خاطره انگیز سریال «خانه به دوش» توسط مریم امیرجلالی در کانادا ! + ویدئو

تکرار دیالوگ خاطره انگیز سریال «خانه به دوش» توسط مریم امیرجلالی در کانادا ! + ویدئو

مریم امیرجلالی ، بازیگر مشهور که این روزها در کانادا به سر می برد، با ویدئوی جدید خود خبرساز شده است.

امیرجلالی که بیشتر با بازی هایش در سریال های تلویزیونی در نقش یک مادر بی اعصاب شناخته می شود، در این ویدئو یکی از دیالوگ های معروف خود در سریال خاطره انگیز «خانه به دوش» ساخته ی رضا عطاران را بازسازی کرده است.

(در صورت باز نشدن ویدئو به این لینک مراجعه کنید)

مریم امیر جلالی در کانادا

مریم امیرجلالی در مصاحبه ای که پیش از سفر به کانادا داشت گفت تنها چند ماه به طور موقت پیش دخترش به کانادا می رود و قصد مهاجرت ندارد و حتماً به ایران بازخواهد گشت. او گفت اسمش در لاتاری کانادا درآمده و به همین دلیل فعلاً برای مدتی به آنجا می رود تا بتواند پاسپورت کانادا را دریافت کند.

مریم امیرجلالی طی هفته های گذشته در اینستاگرامش تصاویری از خود در تورنتوی کانادا منتشر کرده است. او چند روز قبل در لایوی اینستاگرامی با خنده گفت: «برخلاف ایران که مردم حتی به آب خوردن همدیگر هم کار دارند، در کانادا هیچ کس کاری به کار دیگران ندارد و برای همین حوصله ی آدم اینجا سر می رود.» او همچنین دوباره تأکید کرد که عاشق وطن خود است و حتماً به ایران بازخواهد گشت.

همچنین سفر به کانادا امیرجلالی را از سرگرمی مورد علاقه اش یعنی آموزش آشپزی دور نکرده و او در این مدت به روال همیشه به انتشار ویدئوهای آموزش آشپزی خود در صفحه ی آشپزی اش در اینستاگرام ادامه داده است.

مریم امیر جلالی در کانادا

مریم امیر جلالی در کانادا

بیوگرافی مریم امیرجلالی

مریم امیرجلالی متولد سال ۱۳۲۶ در تهران و دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری است.

او به عنوان حسابدار مشغول به کار بود تا آنکه آشنایی اش با مینا جعفرزاده، بازیگر پیشکسوت و همسرش، بهمن زرین پور، کارگردان قدیمی، زمینه ساز ورودش به دنیای هنر شد.

امیرجلالی فعالیت بازیگری خود را در سال ۷۳ با بازی در سریال تلویزیونی «زیر گنبد کبود» به کارگردانی بهمن زرین پور آغاز کرد.

شهرت او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه های طنز رضا عطاران در دهه ی ۸۰ است.

او گرچه تا پیش از آن در چند سریال نقش آفرینی کرده بود، اما در سال ۸۳ با بازی در سریال «خانه به دوش» ساخته ی رضا عطاران بود که به بازیگری شناخته شده بدل شد. تکرار این همکاری در دو سریال بعدی عطاران یعنی «متهم گریخت» و «ترش و شیرین»، شهرت مریم امیرجلالی را بیش از پیش کرد.

مریم امیر جلالی در کانادا

او یک بار در مصاحبه ای گفت بعد از بازی در سریال «خانه به دوش» دیگر فقط نقش شخصیت های بی اعصاب به او پیشنهاد می شد به همین دلیل خیلی ها در فضای مجازی به او می گویند که جز جیغ زدن کار دیگری بلد نیست، در حالی که او نقش های ملودرامی هم داشته که دیده نشده است، از جمله در سریال تلویزیونی «زیر هشت» به کارگردانی سیروس مقدم.

امیرجلالی همچنین در مصاحبه ای گفت که حرفه ی اصلی اش موسیقی است. او به عنوان خواننده با گروه موسیقی «بیان» همکاری داشته و تاکنون چند کنسرت نیز با خوانندگی او برگزار شده است.

اطلاعات زیادی از زندگی شخصی مریم امیرجلالی در دست نیست. او ازدواج کرده و یک دختر دارد که در کانادا زندگی می کند.

در برخی سایت ها عنوان شده مجید یاسر، بازیگر تلویزیون، داماد مریم امیرجلالی است اما امیرجلالی یک بار در صفحه ی اینستاگرام خود این شایعه را رد کرد.

بیشتر بخوانید:

سفر مریم امیرجلالی به کانادا: در لاتاری برنده شدم + ویدئو

بی اعصابی مریم امیرجلالی در آموزش آشپزی سوژه کاربران شد + ویدئو

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • ایرانی اسفند ۱۳, ۱۴۰۰

    این قیافه نداره .
    ولی خوب نقش بازی می کنه.
    بیرون از فیلم : حال بهم زنه .

  • محسن اسفند ۱۴, ۱۴۰۰

    جوانی همیشگی نیست ، باید دوران پیری رو هم قبول کرد , زمانی برای خداحافظی هم پیش میاد .

  • شاهد اسفند ۲۴, ۱۴۰۰

    خوبه، جوونتر شده!!!