امبر هرد در شکایت جدیدش مدعی شد جانی دپ به او تجاوز کرده است

امبر هرد در شکایت جدیدش مدعی شد جانی دپ به او تجاوز کرده است

امبر هرد (Amber Heard) که روزگاری خود را در روزنامه واشنگتن پست «چهره ای مردمی که نماد بدرفتاری خانگی» است عنوان کرده بود. اما روز جمعه اخیر در دادگاهی در ویرجینیا، وکیل او مدعی شد که موکلش در دوران زندگی با جانی دپ مورد تجاوز قرار گرفته است. الین چارلسون بردهوفت وکیل امبر هرد می گوید که به خاطر ماهیت این پرونده که شامل خشونت جنسی است، نباید دوربین ها اجازه حضور در صحن دادگاه در جریان رسیدگی به شکایت دپ از همسر سابقش به خاطر صدمه به شهرت و اعتبارش را داشته باشند. در ویرجینیا امکان عکس گرفتن در صحن دادگاه در جریان رسیدگی به پرونده ها و پخش رادیویی و تلویزیونی آن وجود دارد. اما پوشش صحبت های برخی از شاهدان ممنوعیت دارد، مانند قربانیان خشونت های جنسی.

اتهام جدید امبر هرد علیه جانی دپ: تجاوز جنسی

بردهوفت می گوید که هرد قربانی خشونت های خانگی از جمله «تجاوز» بوده و پیش از ازدواج و در دوران ازدواج با دپ به او تجاوز شده است، ازدواجی که از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ دوام داشت. در حالی که وکیل امبر هرد جزییات زیادی در مورد ادعای خود مطرح نکرده و از بردن نام دپ به عنوان فرد متجاوز به صورت مستقیم خودداری کرده است، بنجامین چو وکیل دپ این اتهامات را کذب و غیرقابل قبول توصیف کرده است. چو می گوید که هرد یک دروغگو است و به قاضی پنی اس آزکارات گفته است که موکلش خواهان شفافیت بوده و با حضور دوربین در جلسه دادگاه مخالفتی ندارد. قاضی منطقه فیرفاکس کانتی نیز می گوید که درخواست هایی برای پوشش تلویزیونی جلسه دادگاه جانی دپ و امبر هرد از چندین بنگاه خبری دریافت کرده و اجازه حضور یک دوربین ثابت را در دادگاه را می دهد. قاضی افزوده است که محدودیت هایی در زمینه عکاسی و فیلمبرداری در دادگاه وجود خواهد داشت و همه چیز در این زمینه تحت کنترل خواهد بود.

اتهام جدید امبر هرد علیه جانی دپ: تجاوز جنسی

امبر هرد در مقاله ای که در دسامبر ۲۰۱۸ در روزنامه واشنگتن پست منتشر کرد خود را قربانی خشونت خانوادگی نامید اما دپ این ادعاها را کذب دانسته و سه ماه بعد شکایتی مبنی بر افترا علیه او در فیرفاکس کانتی ثبت کرد، همان جایی که روزنامه منتشر شده بود. این دادگاه چندین بار به تعویق افتاده است، در ابتدا به خاطر تداخل های برنامه ای و بعدها به خاطر شیوع ویروس کرونا. اکنون قرار است دادگاه در تاریخ ۱۱ آوریل مصادف با ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ برگزار شود، حدود سه سال پس از آنکه شکایت دپ از امبر هرد ثبت شده بود. دادگاه می تواند تا ماه می ادامه داشته باشد. دپ در شکواییه خود درخواست ۵۰ میلیون دلار خسارت کرده است. این بازیگر ۵۸ ساله مدعی است که امبر هرد با ادعاهای غیرواقعی خود باعث شده حرفه او که روزگاری بسیار پردرآمد بوده به جایی برسد که دیگر کسی او را استخدام نمی کند.

اتهام جدید امبر هرد علیه جانی دپ: تجاوز جنسی

چهار روز پس از انتشار مقاله امبر هرد که در آن هیچگاه اسم دپ به صورت مستقیم برده نشده بود، دپ نقشش در سری فیلم های دزدان دریایی کاراییب را از دست داد. هرد ۳۵ ساله نیز جواب شکایت دپ را با شکایت دیگری داده و درخواست ۱۰۰ میلیون دلار خسارت کرده است. در اسناد دادگاه، امبر هرد همسر سابقش را متهم کرده که او در پیام های خصوصی به دوستان، او را تهدید به قتل و آسیب زدن کرده و این خشونت ها در قالب خشونت های فیزیکی شدید و مکرر نمود پیدا کرده و هرد پیش از ازدواج و در طول دوران زندگی مشترکشان به دست او متحمل رنج و آزار شده است. وکیل جانی دپ اما تمام این ادعاها را نادرست دانسته است اما وکلای هرد به شکست دپ در شکایت قبلی اش از همسر سابقش و روزنامه سان به عنوان ادله ای برای تایید ادعاهای خود اشاره کرده اند. در آن پرونده، قاضی اعلام کرد که دپ در موارد متعدد با هرد بدرفتاری کرده است.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۵ نظر

ورود

  • امین اسفند ۱۲, ۱۴۰۰

    این زنیکه دپ رو نابود کرد

  • سمّ بفرمایید اسفند ۱۲, ۱۴۰۰

    سمِّ خونمون کم نشه .

  • بهمن اسفند ۱۲, ۱۴۰۰

    برای فمینیستها کلا چیزی به نام شرافت و صداقت تعریف نشده است. از هر دروغی برای رسیدن به اهدافشون استفاده می کنند.

    • ساره اسفند ۱۵, ۱۴۰۰

      لطفا نسبت به فمینیسم گارد نگیرید! اکثر فمینیست ها خواهان برابری هستن و در این مورد هیچ فمینیستی از امبر هرد حمایت نمیکنه چون ادعای دروغین کرده و کسی که برابری میخواد در اینجا به جانی دپ حق میده لطفا این عقیده رو از ذهنتون بیرون کنید

      • امین فروردین ۲۱, ۱۴۰۱

        عزیزم شما اصلا معنی فمنیست رو میدونی ؟؟حداقل در دنیایی بازیگری فمنیست ها خیلی قدرتمند هستن نمونش اسکار که جوایز اکثر به فیلم هایی با نقش اصلی زن میرسه.