خاص ترین ترکیب های رنگی لباس برای فصل زیبای بهار

خاص ترین ترکیب های رنگی لباس برای فصل زیبای بهار

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ترکیب کردن رنگ‌ها با یکدیگر می‌توانند لباس شما را زیبا کنند یا آن را خراب کنند. بنابراین، طبیعی است که وقتی لباس‌هایی با رنگ‌های مختلف را با یکدیگر می‌پوشید، در ابتدا کمی احساس ناراحتی کنید. بااین‌حال، این موضوع به این معنی نیست که باید سرتاپا لباس مشکی بپوشید. در این مقاله ما به چند ترکیب رنگی فوق‌العاده اشاره کرده‌ایم که استفاده از آن‌ها می‌تواند در بهبود استایل شما بسیار موثر باشد. بنابراین، اگر می‌خواهید با این ترکیب‌های رنگی برای لباس آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

سبز و زرد

در این مقاله ما به چند ترکیب رنگی فوق‌العاده اشاره کرده‌ایم که استفاده از آن‌ها می‌تواند در بهبود استایل شما بسیار موثر باشد.
خاص‌ترین ترکیب‌های رنگی برای لباس برای فصل بهار

هیچ چیز تازه‌تر از بوی چمن تازه‌بریده‌شده در یک روز گرم تابستانی نیست و ترکیب رنگ سبز و زرد دقیقا چنین شرایطی را نمود می‌بخشد. رنگ‌های سبز و زرد تقریبا برای هر ظاهری مناسب هستند. اگر رنگ پوست شما گرم است، از رنگ‌های خردلی، خاکی و سبز تیره استفاده کنید اما اگر رنگ پوستتان سرد است با اضافه کردن رنگ‌های زرد روشن و سبز فیروزه‌ای تیره، استایل خود را درخشان کنید. اگر به دنبال مدل مناسب لباس عید نوروز برای سال ۱۴۰۱ هستید، می‌توانید رنگ‌های سبز و زرد را برای لباس عید در نظر بگیرید. در این صورت می‌توانید حال و هوای بهاری را بهتر نشان دهید.

آبی کمرنگ و صورتی

هیچ چیز بیشتر از رنگ‌های پاستلی برای فصل بهار مناسب نیستند. اگرچه رنگ‌های آبی کمرنگ و صورتی ممکن است کم‌نمود به نظر برسند اما اگر به‌درستی استفاده شوند می‌توانند به اندازه رنگ‌های روشن، چشم‌نواز باشند. این ترکیب رنگ، بوی ملایم یاس و نسیم گرم بهاری را یادآوری می‌کند.

قرمز و آبی

یکی از ترکیب‌های رنگی موردعلاقه ما، ترکیب قرمز و آبی است. شما می‌توانید با ترکیب شلوار جین و کت و کفش قرمز، استایل فوق‌العاده‌ای را برای خود بسازید. اگرچه این استایل بسیار جذاب است اما افراطی نیست و باعث می‌شود که ظاهر غیررسمی به‌شدت زیبا شود. می‌توانید زیر کت قرمز خود، پیراهن سفید بپوشید و از این طریق تضاد میان قرمز و آبی را بیشتر نمایانگر کنید.

آبی کبالت و فیروزه‌ای

وقتی آبی کبالت و فیروزه‌ای را با یکدیگر ترکیب می‌کنید، می‌توانید استایل رنگی قدرتمند و درخشانی داشته باشید. لزوما نیازی نیست همراه با این ترکیب رنگ از رنگ‌های خنثی مانند سفید یا کرم استفاده کنید، بلکه می‌توانید در هنگام پوشیدن لباس‌هایی با رنگ‌های آبی کبالت و فیروزه‌ای از اکسسوری‌های نقره‌ای و طلایی استفاده کنید.

نارنجی و آبی

ترکیب رنگ‌های نارنجی و آبی یکی از بهترین تکنیک‌ها برای مسدود کردن رنگ در استایل است. برای داشتن چنین استایلی کافی است که یک شلوار آبی را همراه با یک تاپ نارنجی بپوشید یا لباسی را انتخاب کنید که در آن از رنگ آبی و نارنجی استفاده شده است. برای اینکه استایل متفاوت‌تری داشته باشید می‌توانید نارنجی سوخته به همراه آبی تیره‌تر را برای استایل خود در نظر بگیرید. همچنین، حتما کفش مناسبی را با این لباس بپوشید. کفش با رنگ خنثی می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

قهوه‌ای مایل به زرد و عنابی سیر

ممکن است استفاده از رنگ‌های خنثی مانند قهوه‌ای مایل به زرد در استایل دشوار باشد و باعث شود که ظاهر بی‌نظمی داشته باشید اما اگر این رنگ را با رنگ‌های غلیظی مانند عنابی سیر ترکیب کنید ظاهر فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کنید. نکته کلیدی در این استایل این است که علاوه بر هماهنگ کردن رنگ‌ها، بافت‌ها را نیز با هم ست کنید. برای مثال، دامن مخملی را با پیراهن مجلسی ساتن امتحان کنید.

نارنجی و مشکی

هیچ چیز به اندازه یک رنگ جسور و روشن باعث نمی‌شود که استایل مشکی شما بهبود پیدا کند. بنابراین، اگر لباس‌های مشکی‌ای را برای استایل خود در نظر گرفته‌اید، فراموش نکنید که آن را با رنگ نارنجی ترکیب کنید. از پوشیدن شلواری با رنگ روشن، خجالت نکشید. برای مثال، یک شلوار فاق بلند نارنجی را با یک تاپ مشکی ترکیب کنید اما اگر می‌خواهید شکم خود را مخفی کنید می‌توانید ژاکت گشاد و بزرگ را امتحان کنید.

صورتی و خاکستری

در این مقاله ما به چند ترکیب رنگی فوق‌العاده اشاره کرده‌ایم که استفاده از آن‌ها می‌تواند در بهبود استایل شما بسیار موثر باشد.
صورتی و خاکستری

صورتی و خاکستری ترکیبی بسیار عالی است که می‌توانید در همه فصول سال از آن استفاده کنید. هیچ محدودیتی در زمینه استفاده از این ترکیب وجود ندارد. برای مثال، می‌توانید شلوار خاکستری تیره را همراه با یک تاپ ملایم صورتی بپوشید. از سوی دیگر، تم رنگی استایل خود را می‌توانید با استفاده از اکسسوری‌ها گسترش دهید. اگر می‌خواهید عکس مناسبی برای عکس پروفایل عید نوروز یا عکس نوشته نوروز داشته باشید استفاده از این ترکیب رنگ خاص را فراموش نکنید. برای مثال، اگر می‌خواهید عکس عاشقانه برای عکس پروفایل نوروز داشته باشید می‌توانید به‌منظور آماده شدن برای عکاسی از این ترکیب رنگ استفاده کنید.

بنفش و مرجانی

اگرچه رنگ مرجانی بیشتر برای رژ لب محبوب بوده است اما این رنگ اکنون می‌تواند برای لباس‌ها نیز فوق‌العاده باشد. پوشیدن رنگ بنفش و مرجانی نه‌تنها به شما اعتمادبه‌نفس می‌دهد بلکه برای فصل بهار نیز بسیار مناسب است. مرجانی، رنگی جذاب برای همه رنگ‌های پوست است و ترکیب آن با رنگ‌های غنی‌ای مثل بنفش، کنتراستی فوق‌العاده را به استایل شما می‌بخشد.

بنفش و سفید

اگرچه رنگ سفید می‌تواند با هر رنگی ترکیب فوق‌العاده‌ای بسازد اما هیچ چیز به اندازه ترکیب آن با بنفش، چشمگیر نیست. این ترکیب رنگ باعث می‌شود پوستتان کرمی به نظر برسد و از سوی دیگر، استایل زنانه‌ای داشته باشید. شما می‌توانید همراه با ترکیب رنگ بنفش و سفید از اکسسوری‌های طلایی و نقره‌ای استفاده کنید و به‌این‌ترتیب، ظاهر مجلسی‌تری داشته باشید.

درنهایت، هم رنگ‌های متضاد و هم رنگ‌های مکمل می‌توانند به‌خوبی با یکدیگر ترکیب شوند. بااین‌حال، اگر می‌خواهید استایلتان تم بهاری داشته باشد، برخی از ترکیب‌های رنگی می‌توانند برای این فصل مناسب‌تر باشند و استایل فوق‌العاده‌ای را برای شما ایجاد کنند. برخی از این ترکیب‌های رنگی شامل سبز و زرد، آبی کمرنگ و صورتی، مشکی و نارنجی و بنفش و سفید هستند.

منبع: thetrendspotter
بدون نظر

ورود