بهترین روستاهای اطراف تهران برای تفریح در نوروز

بهترین روستاهای اطراف تهران برای تفریح در نوروز

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

روستاگردی و قدم زدن در کوچه‌باغ‌های جذاب و دیدنی آن‌ها آنقدر جذاب است که به یک سبک جدید و پرطرفدار در گردشگری تبدیل شده است. بسیاری از آدم‌هایی که از زندگی شهری، دغدغه‌های دنیای مدرن، آلودگی و هیاهوی شهر به تنگ آمده‌اند، به دنبال روستاهای جذاب و آرام برای چند روز استراحت هستند.

نزدیک شدن به نوروز و تعطیلات سال نو، بهانه خوبی برای سفر به روستاهای دیدنی، کمتر شناخته‌شده و زیبایی است. با این کار می‌توانید حس و حال خوبی را به خودتان هدیه کنید.

تهران با همه شلوغی‌ها و آلودگی‌هایش، روستاهای تماشایی جذابی در اطراف خود دارد که بهترین مکان برای تفریح و استراحت است. روستاهای اطراف تهران فرصتی را برای پایتخت‌نشینان فراهم کرده‌اند تا بتوانند چند روزی را به دور از هیاهوی شهری و در زیباترین مناطق بگذرانند. علاوه بر طبیعت این مکان‌های دلنشین، شما نگرانی رزرو ویلا، اقامتگاه و … را در این مکان‌ها ندارید. از طریق هومسا به سادگی امکان اجاره روزانه ویلا در کردان و دیگر روستاهای اطراف تهران فراهم است. پس خودتان را برای گشت‌وگذار در زیباترین روستاهای نزدیک تهران آماده کنید.

کدام روستاهای اطراف تهران را انتخاب کنیم؟

شاید برایتان عجیب باشد، اما تنوع روستاهای اطراف تهران آنقدر زیاد است که برای انتخاب آن‌ها گیج می‌شوید! این تنوع از روستاهای خوش‌ آب‌وهوا، جذاب و دیدنی، می‌تواند شما را سر ذوق بیاورد و برای یک سفر کوتاه، اما باکیفیت و به‌یادماندنی آماده کند.

بهترین روستاهای اطراف تهران برای تفریح در نوروز، موارد زیر هستند:

بهترین روستاهای نزدیک تهران برای نوروزگردی

روستای وردیج و روستای واریش

اگر از تهران به سمت دامنه‌های البرز حرکت کنید، در میان چشم‌انداز آسمان آبی و هوای بی‌نظیر این منطقه، دو روستای زیبا و منحصربه‌فرد را می‌بینید. روستای وردیج و روستای واریش، هر دو در دامنه‌های البرز قرار دارند و در فصل بهار به یک بهشت واقعی تبدیل می‌شوند. در نوروز با سفر به این منطقه می‌توانید در میان شکوفه‌های گیلاس جانی تازه کنید و از تماشای آبشار زیبای سنگان لذت ببرید.

روستای افجه

اگر به دنبال یک روستای خاص، زیبا و با آب‌وهوای فوق‌العاده در اطراف تهران هستید، بهتر است روستای افجه را انتخاب کنید. این روستا در فاصله سی کیلومتری شمال شرقی تهران قرار دارد و از توابع لواسانات است.

در فصل بهار، آب‌وهوای افجه آنقدر مطبوع و دلپذیر است که عده زیادی از گردشگران و عاشقان طبیعت‌گردی، آنجا را انتخاب می‌کنند. روستای افجه علاوه‌ بر طبیعت خاص و جذاب خود، دیدنی‌های بی‌نظیری هم دارد. با یک سفر کوتاه به این روستا، می‌توانید قله‌های آتشکده، یخچال و آبشار پسیچویک و بنای حمام باقی‌مانده از دوران صفوی را ببینید. هم‌چنین می‌توانید برای اقامت این روستا یا اجاره روزانه ویلا مبله در لواسان را انتخاب کنید.

روستای تاریخی خور

خور از آن روستاهای بی‌نظیری است که اگر یک بار به آنجا سفر کنید، هیچگاه پشیمان نمی‌شوید. این روستای تاریخی بیشتر از دو هزار سال قدمت دارد و هوای وصف‌نشدنی آن در بهار می‌تواند حال خوبی را به شما ببخشد. با رفتن به روستای خور می‌توانید آثار سنگی ۶۰۰ یا ۷۰۰ ساله‌ای را ببینید که شبیه به یک موزه عمومی در این روستا جا خوش کرده‌اند. امامزاده سلیمان و امامزاده زبیده خاتون هم از دیگر مکان‌های زیارتی و دیدنی این روستا است.

روستای برگ جهان

برگ جهان از دیگر روستاهای اطراف تهران است که در ۱۳ کیلومتری شهر لواسان قرار گرفته است. این روستا با دارا بودن رودخانه برگ جهان شبیه به یک نقاشی زیباست که می‌توان در دنیای واقعی وارد آن شد. آب‌وهوای برگ جهان بسیار مطبوع و دلپذیر است و از جمله روستاهای اطراف تهران به شمار می‌شود که در بهار و نوروز بسیار خاص و دوست‌داشتنی است.

اگر دوست دارید در فصل بهار و نوروز به یک جای جدید، آرام و نزدیک به تهران سفر کنید، حتما این روستا را انتخاب کنید.

روستای آبنیک

یکی دیگر از روستاهای اطراف تهران که جان می‌دهد برای یک سفر نوروزی کوتاه و جذاب، روستای آبنیک است. این روستای دیدنی توابع رودبار قصران شمیران است و آب‌وهوای آن در فصل بهار، در مطبوع‌ترین حالت خودش قرار می‌گیرد.

تجربه طبیعت‌گردی در روستای آبنیک و گشت‌وگذار در این منطقه، بسیار جذاب است و در خاطرتان ماندگار خواهد شد.

اجاره ویلا و اقامتگاه در روستاهای اطراف تهران

مهم‌ترین نکته برای سفر در نوروز پیدا کردن یک اقامتگاه امن، مناسب و ارزان است. دغدغه بسیاری از افراد برای سفرهای نوروزی، انتخاب یک مرجع مطمئن برای رزرو و اجاره ویلا و اقامتگاه است که نگرانی اسکان را در سفر برای آن‌ها کم کند. برای این کار به یک سایت و مرجع معتبر نیاز دارید که تنوعی از اقامتگاه‌ها را در اختیار شما قرار دهد.

هومسا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین سایت‌های رزرو ویلا و اقامتگاه، این امکان را در اختیار شما قرار داده است. با ورود به سایت هومسا می‌توانید انواع اقامتگاه‌های بومگردی، ویلا و … را با بهترین قیمت، در هر نقطه از ایران رزرو کنید.

وجود فیلترهای مختلف، مانند تعیین قیمت، نوع اقامتگاه، شهر مقصد، تعداد نفرات و … کار انتخاب اقامتگاه‌ها و رزرو آن‌ها را برای شما آسان می‌کند. با هومسا می‌توانید یک سفر بدون دغدغه و نگرانی را تجربه کنید.

هومسا بهترین همراه سفرهای شماست.

بدون نظر

ورود