مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد به تعویق افتاد + ویدیوهای جدید تمرینات هالک ایرانی

مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد به تعویق افتاد + ویدیوهای جدید تمرینات هالک ایرانی

مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد پس از مصدوم شدن برخی از ورزشکاران به تعویق افتاد. هالک ایرانی و ترسناک ترین مرد جهان قرار بود دوم آوریل مصادف با سیزدهم فروردین ۱۴۰۱ در سالن The O2 در لندن با هم مبارزه کنند اما این دو و طرفدارانشان باید ۴ هفته بیشتر صبر کنند و این مبارزه اکنون به ۳۰ آوریل مصادف با ۱۰ اردیبهشت موکول شده است. این دو اولین بار در ماه جاری در دبی با هم روبرو شدند که جنجال های زیادی در پی داشت. چندین سلبریتی دیگر نیز قرار است در روز مسابقه سجاد غریبی و مارتین فورد با هم روبرو شوند؛ از جمله جیمی اوهارا بازیکن سابق تیم فوتبال تاتنهام و جیک فینچمن و تئو کمپبل ستارگان سابق سریال ریالیتی شو Love Island.

تاریخ مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد تغییر کرد

در بیانیه ای که توسط سازمان دهندگان این مسابقات منتشر شده، چنین آمده است: «به خاطر مصدومیت ها، ستارگان ورزشی و سلبریتی هایی که قرار بود مسابقه دهند اکنون فرصت بیشتری برای آماده سازی دارند تا رینگ شاهد حضور رقبای آماده مبرازه در بهترین وضعیت ممکن باشد». فورد سال هاست که با غریبی درگیری لفظی داشته و اولین پیشنهاد مبارزه با هالک ایرانی را در سال ۲۰۱۸ ارائه داده بود. بعد از اتفاقاتی که در دبی افتاد، بسیاری از هالک ایرانی خواستند از این مسابقه کناره گیری کند اما ظاهراً وی با درخواست های رسمی برای کناره گیری از مبارزه با مارتین فورد نیز مخالفت کرده است. بعد از تغییر تاریخ مبارزه، مارتین فورد در ویدیویی اینستاگرامی گفته است که علیرغم تغییر تاریخ مبارزه، رقیب ایرانی اش همچنان خواهان مبارزه با اوست.

تاریخ مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد تغییر کرد

فورد در این ویدیو می گوید :«به او این انتخاب داده شده که کنار بکشد اما او نمی خواهد کنار بکشد. او صد درصد مطمئن است که می خواهد مبارزه کند. پس به من اعتماد داشته باشد و بدانید که مبارزه نمایشی در کار نخواهد بود. او خوب می داند وارد چه مبارزه ای شده است و سی ام آوریل شبی به یاد ماندنی خواهد بود. شما را آنجا می بینم». سجاد غریبی نیز در ماه های اخیر در شبکه های اجتماعی فعال بوده و بارها از تمرینات خود ویدیوهایی در حساب اینستاگرامی اش منتشر کرده است. در این ویدیوها شاهد تمرینات خاص و گاه عجیب و غریبی از سجاد غریبی هستیم که شامل کار با وزنه، مشت زنی و البته زدن تخته چوبی به شکم است.

تاریخ مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد تغییر کرد

در شرح یکی از این تمرینات، غریبی نوشته است: «چیزی برای باختن ندارم. وقتی کسی چیزی برای از دست دادن ندارد خیلی خطرناک است. برای مبارزه بی تابم. شدت ضربات به حدی بالاس که من با درد شدید می خوابم. تمام تمرینات در این ماه شامل تحمل ضربه و قدرت ضربات هست اون انگلیسی دلقک اگه با میله ده کیلویی اولین ضربه به شکمش برخورد کنه با برانکارد خارج میشه به هیچ وجه نمیتونه اما من سخت تلاش میکنم برای آبروی ایران مرغ همسایه همیشه غازه تو این جنگ من تنها هستم مشکلی نیست مسئولیت که از مسابقه ی بزرگ تاریخی هیچ اسپانسری به عهده نگرفتند باز مهم نیست مهم اینه که مردم عزیزم در کنار هستن و بخاطر عشق ملت تمام تلاش می کنم». پیش از این نیز تمریناتی از سجاد غریبی در حال مبارزه با چند نفر و ضربه زدن به دیوار نیز دیده شده بود.

سجاد غریبی همچنین ویدئویی در اینستاگرامش برای اثبات قد خود منتشر کرده است. طی هفته های گذشته تصاویر و ویدئوهایی از سجاد غریبی منتشر شده بود که در آن ها به نظر می آمد قد او کوتاه تر از چیزی است که خود وانمود می کند. غریبی همواره به دستکاری تصاویر خود برای درشت تر نشان دادن اندامش متهم شده است.

بیشتر بخوانید:

روایت سجاد غریبی از رویارویی با مارتین فورد: «ترس را در چشمانش دیدم» + ویدیو

واکنش مربی تیم ملی بوکس به انتقادات از سجاد غریبی + درآمد هالک ایرانی از مبارزه با فورد

لو رفتن نمایشی بودن عصبانیت سجاد غریبی در کنفرانس خبری با مارتین فورد + ویدیو

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۳۴ نظر

ورود

  • no one اسفند ۲۱, ۱۴۰۰

    اگه سجاد از همون اول اینجوری و با این امکانات تمرین میکرد وضعیتش خیلی بهتر از مارتین بود.اگرچه این مسابقه همش واسه پوله و نمایشی هست ولی اگه مبارزه واقعی هم در کار باشه باز هم مارتین میبره.
    پ.ن:الان منتظر یه عده جوگیرم که بیان اینجا و دوباره طرفداری این فتوشاپی رو بکنن!

  • داود اسفند ۲۱, ۱۴۰۰

    ماشالله سجاد داداش

    این سری با تمام قدرت برو بزنش سجاد
    فکر کن به فن هایی که میزنی
    ما دوست داریم

  • محمد اسفند ۲۱, ۱۴۰۰

    سجادغریبی به علت خوردن زمین ازناحیه لگن آسیب دیده مارتین فوردکف گرگی که ضدبه سینه سجادغریبی این مشکل پیش اومده خدابه دادش برسه.

    • پرویز اسفند ۲۳, ۱۴۰۰

      اگر از یک مسیرى بتوانیم که با هم وارد ارتباط بشویم که کسى متوجه نشود ، با تکنیکهایی که من به شما آموزش میدهم ، به تو اطمینان میدهم که در راند اول کا را یکسره خواهى کرد و پیروز خواهى شد . شاید حتى نیمه راند اول . فقط تا وقت هست باید با من ، ارتباط برقرار بکنى

  • amir اسفند ۲۱, ۱۴۰۰

    پهلوان ایران تو فورد رو چپ میکنی قلب ما با توست خدا هم تو را یاری میکند

  • amir اسفند ۲۱, ۱۴۰۰

    هالک عزیز ما پشت توییم
    من مطمئنم که تو فورد را میزنی و چپ میکنی
    قلب ما با توست
    تو میزنیش دمت گرم

  • Mehran اسفند ۲۱, ۱۴۰۰

    سلام درد گرفته مریض پنگه ایی .فوتی بادکنکی .بیخیال شروع شد

  • غلام اسفند ۲۱, ۱۴۰۰

    من خواهش میکنم این جریان سجادو جمع کنید رقیب سجاد خیلی قوی است شما که خودتان دیدین با یک هول دادن سجاد تا کجا رفت والهی ابرویمان خواهد رفت

  • حمید اسفند ۲۱, ۱۴۰۰

    چه عجب رفت باشگاه دوتا تمرین درست حسابی کرد. ولی هنوز تکنیک مبارزه رو بلد نیست، همش زیر پایی و دوتا مشت که بچه هم میتونه بزنه، باید روی سرعت عملش، رقص پا، و فن های مبارزه کار کنه، که مارتین فورد اینا رو داره و حریف قدری هست، پس هنوز عقبیم، برو قشنگ کار کن ببری
    انگار من اینجا بنویسم میفهمه :/
    منتظر جوابایی هستم که میگن: مارتین فورد هیچی نیس!
    چرا برادر ورزشکار رزمی و پر قدرت و سرعته و قدره. سجادم باید روی سرعت کار کنه تا قدرت، چون قدرتش کافیه برای مسابقه. دوتا امادگی دفاعی هم یاد بگیره تا دفعه بعد با یه مشت پرت نشه، لاقل جاخالی بده یا دفاع کنه.

  • مهدی اسفند ۲۲, ۱۴۰۰

    حالا انشاالله که میزنیش فقط خواهشا دیگه اونقدر زیربغلاتو باز نکن موقع راه رفتن

  • آریایی اسفند ۲۲, ۱۴۰۰

    آخه تو حریف اون میشی بدبخت اگه زنده هم از این مسابقه بیرون بیای تمام بدنت خورد میشه

    • salarwndhmyd000@gmail.com اسفند ۲۳, ۱۴۰۰

      بعداز اردیبهشت بگو سال اینده حتما میزنیش به جان خودت گازش بگیر ولک

  • مهران اسفند ۲۲, ۱۴۰۰

    خداوندا هالک ایرانی رو نابود کن..خداوندا شکستش بده ..خداوندا از بدتر ضایعش کن…خداوندا کمرشو بشکون

    • حمید اسفند ۲۲, ۱۴۰۰

      داداش چه خبرته، خو یه شاتگان بردار برو بزنش دیگه، نشستی اینجا چرت میگی. الکی نفرین کنی سر خودت میاد.

    • salarwndhmyd000@gmail.com اسفند ۲۳, ۱۴۰۰

      بعداز اردیبهشت بگو سال اینده حتما میزنیش به جان خودت گازش بگیر ولک

  • محمدرضا اسفند ۲۲, ۱۴۰۰

    مثل رانندگی بعضیا قدرتذومبارزه تو خونشونه که متاسفانه سجاد اینطور ادمی نیست فقط ظاهر خشنی داره وگرنه فک نکنم از دماغش خون بیاد از حال نره خلاصه مبارزه هست و ضربه های سنگین و دل شیرمیخواد بایستی و ازخودت دفاع کنی و بتونی حریفتو ناک اوت کنی

  • دانشمند کوچک اسفند ۲۲, ۱۴۰۰

    کاری به حاشیه ها ندارم ولی سجاد اگه با همین فرمون پیش بره می‌تونه مارتین و بزنه مارتین به جز قد و هیکل که با پروتیین ساخته شده قطعا ماهیچه های کند یا استقامتی کمتری داره به هر حال? به امید سر افزاری کشورم ?

    • حمید اسفند ۲۲, ۱۴۰۰

      خب لاقل اسمتو نذار دانشمند کوچک، مارتین مکمل اصلا مصرف نکرده، با تغذیه و ورزش اینطوری شده و اتفاقا رزمی کار هست و سرعت و استقامت زیادی داره، توی هوازی که خیلی خوبه. اصلا رشته تحصیلش علوم ورزشیه، طبیعتا حریف قدریه، الکی کوچیکش نکنین، اتفاقا همیشه باید حریفو قوی تر و بزرگتر از چیزی که هست ببینی تا بیشتر از اون اماده باشی.

  • ناشناس اسفند ۲۲, ۱۴۰۰

    سلامـ
    داداش سجاد. نگران نباش. تو میتونی. جنگ کشی گیری که به قد هیکل و زور بازو که نیست! مرحب یهودی هم خیلی قدرت داشت و یل نام آوران عرب بود. امام علی ع هم به قدرت خداوند اون رو شکست داد و به قدرت خداوند در خیبر رو بلند کرد.،، حالا داش سجاد وقتی وارد میدان میشوی به پیروزیت فکر کن. و همیشه بگو یـاعلی خدا کمکت میکنه.

    • ارمان اسفند ۲۳, ۱۴۰۰

      داری میگی علی(ع) این کارارو کرد. نه کسی که مردمو اوسکول کرده. بعدشم جنگ به زور و بازو که نیست، خودتم گفتی، به چیزای دیگه هم هست، مهارت، سرعت، تمرین، ایمان، اما مثله این که سجاد فقط زورشو داره.
      دلیل این که بعضیا مارتینو یه غولتشن وحشی میبیننو درک نمیکنم، بحث طرفداری نیس، ولی انسانی خانواده دار و خوبیه که برای خانوادش هر کاری میکنه، نوشیدنی الکلی هم تا حالا نخورده، مسیحیه که یکی از دین های مورد قبول خداست، دلیل نمیشه چون قوی هیکلو و ورزشکاره و تتو داره یعنی موجود بدیه.

  • سایمان اسفند ۲۳, ۱۴۰۰

    خواهشا دوستان توهین نکنید و ته دل ورزشکار رو خالی نکنیدهر کسیبیشتر و بهتر تنرین کرده باشه و انشالله هر کس لایق هست برنده بشه.آقا سجاد به عنوان یه mmaکار پیشنهاد این هست که از بکس استفاده بکنی اما نه این که تمام تمرکز ذهنت روی بکس باشه اونجا مسابقه ufc آزاد هست .تنها با بکس زود مغروب میشی سعی کن از پا زانو و جوجیتسو هم استفاده کنی .مطمعنا در زمان مناسب یک جا به دردت میخوره

    • باری اسفند ۲۳, ۱۴۰۰

      ورزشکار خفنی نیستا، تو محلمون یه گنده تر رو داریم، رزمی هم بلده، کاراته، کیک‌بوکسینگ، دو ماهه هم نمیشه اینارو جمع کرد.
      در رابطه با تمرین و رنج و زحمت زیاد بیشتر مارتین میخوره برنده باشه، اینطور که فهمیدم خیلی بیشتر از سجاد برای ورزش وقت گذاشته.

  • ی بنده خدا اسفند ۲۳, ۱۴۰۰

    ?? متاسفم برا ذهن های منجمد با این که کنفرانسشون لو رفت هنوز دارید طرف می‌گیرید بیاید پایین بابا سرمون درد گرفت

  • پرویز اسفند ۲۳, ۱۴۰۰

    اقاى سجپشتاد غریبى ، مطمئنا امریکا و انگلیس از کمک اسپانسرها ، به شما ، جلوگیری کرده اند . الو ، الو ، تلفنى پشت پرده زیاد است . تو محکم باش با اراده قوى . اینها با دور کردن اسپانسرها از شما ، میخواهند که تو مبارزه را ببازى . من اسپانسر تو ، هم تکنیک مبارزه پیشرفته و هم مالى . کافیه تو با من تماس بگیرى

    • سجاد غریبی اسفند ۲۳, ۱۴۰۰

      ممنون. شمارتو میدی؟

    • اریا اسفند ۲۳, ۱۴۰۰

      همه چی تقصیر امریکاس.
      مسخره بازی، الان این مبارزه چقد برای امریکا میتونه مهم باشه که جلو اسپانسرو بگیره؟ اصلا میدونی مارتین اهل کجاس؟
      ثانیا، ورزشکار با افتخار که بدون هیچ چیزی شروع کرده و به درجات بالا رسیده داریم، مثل کسی که تو روستا درس بخونه و پزشکی تهران قبول شه، که تو کشورمون نداریم و رفتن 🙁 ولی الکی پای اسپانسرو نکشین وسط، میخواست کاره‌ای باشه بدون اسپانسر از پسش بر میومد

  • Alp اسفند ۲۳, ۱۴۰۰

    سلام بر همگی، دوستان من اعتقادم اینه که قدرت به وزن و هیکل نیست ،هر چند اینها امتیاز حساب میشه ، اما قدرت در درجه اول به روح وجودی و شجاعت درونی یا قدرت درونی انسان بستگی داره ، البته این جمله من رو با حماقت اشتباه نگیرید، بعد به ضریب هوشی ، و در نهایت به تکنیک و قوای جسمی و نحوه استفاده از بدن بستگی داره ، و متأسفانه ورزشکار ما هنوز به درجه اول هم نرسیده ، انسانی که صادق نباشه روح آزادی نداره ، ایشان علاوه بر اینکه عکس تغییر میده متاسفانه اصرار بر درستی گفتار داره ، لطفا حداقل به شعور مردمت احترام بگذار و بزرگ فکر کن

  • hhhhh اسفند ۲۳, ۱۴۰۰

    یکی نیست به این بگه بابا جان بدنسازی و رزمی فرق میکنه چرا سرت نمیره همانند هیکل تو هم چن تا تو کوچه ما هست بخاطر پول میکنی اگه نکن ایران پهلوانان باعرضه و زیادی داره به احترامشون عابرو ریزی نکن به هیکل نیست زدو خوردرزمی کاری مگه تو هی از خودت میگی همون وزنه هاتو بزنی کافیه دادا

  • حمید اسفند ۲۳, ۱۴۰۰

    اونایی عشقن که بعد از لو رفتن این که هم مارتین و هم سجاد اوسکولمون کردن، طرفداری میکنن ? خدا وکیلی شما میرین تو بهشت ?

  • شهران اسفند ۲۶, ۱۴۰۰

    تمام این غوغا نرفند بت ها برای شرطبندیه و مخصوصا یک فرد گمنام مثل سجاد رو پیدا کردن و حواشی و خود داستان دبی و هل دادن هم جزو برنامه بوده تا همه روی برد فورد شرط ببندن و جالب اینجاست که قراره سجاد غریبی پیرروز بشه و ۳۰۰ هزاردلار هم بهش پرداخت میشه و برای سال آینده یک مسابقه ریونج انتقامی دوباره برگذار میشه و بازهم شرطبندی سر این موضوع و تغیر روز مسابقه هم ۱ علت داشت یکی اینکه تعداد شرطبندی ها چون فقط در خارج از ایران بیشتره هنوز به حدنصاب نرسیده و هنوز نتونستن به جمع بندی تعداد شرکت کننده ها در شرایط کرونایی برسن و میخوان بیشنر پر این شرطبندی شرکت کنن ، بالاخره کرونا روی اقتصاد بیشترین تاثیر منفی رو داشته و بازار بت ها الان این روند منفی رو جبران میکنه ، تمام این داستان مبارزه مثل گشتی کج دبلیو دبلیو ای نمایشی و شرطبندیه و هیچکس از قبل نمیدونه کی برنده میشه و گاهی یک ادم لاغر مردنی رامون ریزور رو کتک میزنه و کل شرطبندی معکوس میشه. گول اینها رو نخورید و پولتون که در ایران به زحمت درمیارید و در کل دنیا هم همینه به شرط بندی قمار نکنید برای پولتون نقشه کشیدن ، درود به ایرانیان تمام دنیا

  • ایلیا اسفند ۲۷, ۱۴۰۰

    منتظر تغییر تاریخ بعدی هم باشید. انقدر به بهانه‌های مختلف کشش میدن که این دلقک فتو شاپی رو معروفش کنن. تنها هدفش اینه که پاش به فیلمی چیزی باز بشه.مبارزه؟؟ هاها یه چک بخوره پخش زمین میشه. تو این مملکت یکی پیدا نمیشه اینو جمعش کنه؟ به اسم ایران رفته آبرو نذاشته برامون

  • محمود اسفند ۲۷, ۱۴۰۰

    سجاد مسابقه رو عقب انداخته تا یه کم مهلت واسه تمرین واقعی بدور از فتوشاپ داشته باشه

  • رسول آبان ۱۴, ۱۴۰۲

    …برو گورتو گم دیگه، آبروی هر چی ایرونی بردی،،،