مراحل گریم بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه در سریال جیران + ویدئو

مراحل گریم بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه در سریال جیران + ویدئو

بهرام رادان ویدئویی از مراحل گریم خود برای شخصیت ناصرالدین شاه در سریال جیران منتشر کرده است.

این ویدئو و تأکید رادان روی کلمه ی «بتراش» یادآور سکانس تراشیدن ریش ناصرالدین شاه برای نخستین بار در سریال جیران است.

سریال جیران جدیدترین ساخته ی حسن فتحی است که چند هفته ای است پخش آن از شبکه نمایش خانگی آغاز شده است.

این سریال روایت عشق ناصرالدین شاه قاجار به محبوب ترین همسرش، جیران است و حسن فتحی فیلمنامه ی آن را به همراه احسان جوانمرد نوشته است.

برخی از بازیگران سریال عاشقانه – تاریخی جیران عبارتند از: بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیر حسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مریلا زارعی، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ ور، ستاره پسیانی، غزل شاکری، سمیرا حسن‌ پور، هومن برق‌ نورد، مهدی کوشکی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌ پور، محمد شیری، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی و پاشا جمالی.

بهرام رادان در سریال جیران

بهرام رادان در سریال جیران

بهرام رادان در سریال جیران

نقش جیران که سریال نام خود را از او گرفته را پریناز ایزدیار ایفا می کند. او در اثر قبلی فتحی، سریال شهرزاد هم یکی از نقش های اصلی را برعهده داشت. بهرام رادان در نقش ناصر الدین شاه ظاهر شده و رعنا آزادی ور نیز نقش تاج الدوله، نوه ی فتحعلی شاه و نخستین همسر عقدی ناصر الدین شاه را برعهده داشته است. مریلا زارعی و امیر جعفری نیز به ترتیب نقش های مادر ناصرالدین شاه، مهد علیا و میرزا آقاخان نوری، صدر اعظم شاه قاجار را ایفا کرده اند. غزل شاکری هم ایفاگر نقش ملک زاده، خواهر ناصر الدین شاه و همسر امیر کبیر است.

داستان این سریال درباره ی جیران، سوگلی ناصر الدین شاه است که در حقیقت یکی از ندیمه های او بود و شاه قاجار طی دیداری اتفاقی به او علاقه‌ مند می‌ شود و با او ازدواج می‌ کند. این سریال روایتگر دوران عشق این شاه قاجار به جیران است. قصه ی سریال جیران پس از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین شاه با جیران آغاز می‌ شود و تا حدود شش سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را در بر می‌ گیرد.

«جیران» که شانزدهمین سریال حسن فتحی محسوب می شود، هر جمعه ۸ صبح به طور اختصاصی از پلتفرم فیلیمو پخش می شود.

 

بیشتر بخوانید:

همه چیز درباره سریال جیران ، اثر جدید حسن فتحی

بدون نظر

ورود