اطلاعات جدید از فصل دوم سریال «بازی مرکب» از زبان خالق سریال

اطلاعات جدید از فصل دوم سریال «بازی مرکب» از زبان خالق سریال

هوانگ دونگ-هیوک، خالق سریال «اسکویید گیم» یا «بازی مرکب» (Squid Game) می گوید که به زودی اطلاعات جدیدی درباره ی فصل ۲ این سریال منتشر خواهد شد. فصل اول این سریال کره ای نتفلیکس که درباره ی افرادی به آخر خطر رسیده بود که برای انجام یک سری بازی مرگبار و اسرارآمیز دور هم جمع شده بودند، بسیار موفق و پرفروش بود.

موفقیت زاید الوصف فصل اول سریال اسکویید گیم باعث شد که خیل هواداران این سریال کره ای منتظر فصل دوم آن باشند. نگرانی طرفداران زمانی که در ماه ژانویه نتفلیکس خبر از ساخت فصل دوم سریال داد، تسکین پیدا کرد. حالا سوال اینجاست که فصل دوم این سریال کره ای چه زمانی آماده ی پخش از سرویس استریمینگ نتفلیکس خواهد شد.

اسکویید گیم

به گزارش Screen Rant، البته دونگ-هیوک درباره تاریخ دقیق انتشار فصل دوم چیزی نگفته اما او و تیم سازنده، یکشنبه شب زمانی که بر روی فرش قرمز مراسم Critics Choice Awards پا گذاشتند، درباره فصل دوم سریال اطلاعاتی را اعلام کرد.

وی گفت: «دارم روی آن کار می کنم. به زودی آن را اعلام می کنیم. پس کمی صبر کنید.» او همچنین از فشار موجود برای ادامه سریالی با این میزان از موفقیت گفت: «فصل اول سریال، به نوعی یکی از بهترین های تاریخ نتفلیکس بود. به همین خاطر خیلی روی من فشار هست و دوست دارم کسانی را که منتظر فصل ۲ هستند راضی کنم.»

اسکویید گیم

طبیعتاً دونگ-هیوک درباره ی داستان فصل ۲ این سریال کره ای جزئیاتی را فاش نکرد. فصل اول سریال با برنده شدن شخصیت اصلی یعنی «گی هون» و بازگشتش با مبلغ جایزه به دنیای عادی تمام شد. اما بعد «او ایل-نام» خودش را به عنوان کسی که تمام این مدت سازماندهی این بازی را به عهده داشته معرفی کرد و شوک بزرگی به گی هون و به تبع آن به مخاطب وارد کرد.

اسکویید گیم

البته این تمام ماجرا نبود و فصل اول با تصمیم گی هون برای بازگشت به دنیای اسکویید گیم ـ علی‌رغم آزادی و توانایی اش برای بازگشت نزد دختر کوچکش ـ به پایان رسید.

پیش تر بازیگر نقش گی هون یعنی «لی جونگ-جه» گفته بود که شخصیتش به دنیای بازی مرکب باز می گردد. در هر صورت، شاید اعلام تاریخ دقیق انتشار فصل دوم سریال بازی مرکب بزرگ ترین خبر برای طرفداران پرشمار این سریال باشد.

بیشتر بخوانید:

آیا سریال کره ای Squid Game به رشد اجتماعی بچه ها آسیب می رساند؟

چالش تیک تاکی سریال «بازی مرکب» تلفات به بار آورد!

۱۰ اشتباه، گاف و نکته پنهان در سریال Squid Game که متوجه آن ها نشدید

کلاهبرداری ۲ میلیون دلاری رمز ارز SQUID از طرفداران سریال Squid Game

منبع: Screen Rant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود