هندی خوانی عمو پورنگ روی آنتن زنده تلویزیون + ویدئو

هندی خوانی عمو پورنگ روی آنتن زنده تلویزیون + ویدئو

داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) که مهمان برنامه «فرمول یک» با اجرای علی ضیا شده بود، روی آنتن زنده ی تلویزیون به خواندن یک آواز هندی پرداخت.

داریوش فرضیایی از قرار معلوم علاقه ی زیادی به هند دارد و تا به حال چند باری نیز به این کشور سفر کرده که آخرین آن دی ماه امسال بوده است. او تصاویر و ویدئوهایی هم از سفرهای خود به هند در اینستاگرامش منتشر کرده است. این علاقه سبب شده حتی چند باری شایعه ی ازدواج داریوش فرضیایی با دختری هندی مطرح شود که او خود این اخبار را تکذیب کرده است.

آواز هندی عمو پورنگ
عمو پورنگ در کنار شاهرخ خان، بازیگر مشهور هندی

چندی قبل هم سردار آزمون، بازیکن مشهور فوتبال در لایوی اینستاگرامی به شوخی از ازدواج عمو پورنگ با دخترخاله ی آمیتاب باچان، بازیگر سرشناس هندی خبر داد. کاربران اما شوخی آزمون را جدی گرفتند و این شایعه فضای مجازی را پر کرد. پس از آن، داریوش فرضیایی اعلام کرد صحبت های آزمون یک شوخی بوده و صحت ندارد. ماجرای این شایعه هنگام حضور فرضیایی در برنامه فرمول یک هم مطرح شد. علی ضیا با اشاره به شایعه ای که سردار آزمون به راه انداخته بود، از داریوش فرضیایی سؤال کرد که چه زمانی ازدواج خواهد کرد که فرضیایی در پاسخ گفت هر چیزی در زمان خودش اتفاق خواهد افتاد.

عمو پورنگ یک آهنگ هندی و فارسی هم خوانده که از قرار معلوم چندی قبل ویدئوی آن توجه کاربران هندی را به خود جلب کرده بود و آن ها ضمن انتشار این ویدئو، در توضیح آن داریوش فرضیایی را یک خواننده ی ایرانی معرفی کرده بودند که آهنگی هندی را کاور کرده است.

آواز هندی عمو پورنگ

داریوش فرضیایی، مجری و برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون که بیشتر با نام هنری اش، عمو پورنگ شناخته می شود، متولد مرداد ۱۳۵۲ در تهران و دارای مدرک کارشناسی در رشته ی گرافیک است. او از سال ۷۳ وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را در رادیو آغاز کرد. سپس در سال ۷۶ به تلویزیون راه یافت و با اجرا در برنامه های کودک رفته رفته به چهره ای شناخته شده بدل شد.

با آنکه تاکنون شایعات زیادی درباره ی ازدواج داریوش فرضیایی مطرح شده اما او تا به حال ازدواج نکرده و مجرد است.

بدون نظر

ورود