پرلایک ترین پست های ایرانی اینستاگرام در سال ۱۴۰۰؛ نوید محمدزاده در صدر

پرلایک ترین پست های ایرانی اینستاگرام در سال ۱۴۰۰؛ نوید محمدزاده در صدر

خبرگزاری ایسنا در گزارشی فهرستی از پرلایک ترین پست های ایرانی اینستاگرام در سال ۱۴۰۰ منتشر کرده است که نشان می دهد کاربران ایرانی این شبکه اجتماعی بیشترین استقبال را از پست‌ های سلبریتی‌ ها داشته اند.

این فهرست که بر اساس بررسی صورت گرفته توسط یک مرکز پژوهشی ایرانی به نام «بتا» است، از توجه کاربران ایرانی اینستاگرام به پست‌ های بازیگران، ورزشکاران و چهره‌ های اینستاگرامی حکایت دارد. همچنین وجود پست‌ هایی با موضوع دابسمش در این فهرست نشان می‌ دهد که بخش زیادی از کاربران ایرانی به چشم یک سرگرمی به این شبکه‌ اجتماعی نگاه می کنند.

پرلایک ترین پست ایرانی اینستاگرام در سال ۱۴۰۰ متعلق به نوید محمدزاده است که نزدیک به ۲/۵ میلیون لایک دریافت و ۱۶ میلیون بازدید داشته است. نوید محمدزاده در این پست که با ویدئویی از او در کنار فرشته حسینی همراه بود، با متنی پراحساس تولد این بازیگر جوان افغان را تبریک گفته بود. این دو چهره ی مشهور در آن زمان هنوز با یکدیگر ازدواج نکرده بودند اما نوید محمدزاده با متن احساسی این پست برای نخستین بار علاقه ی خود به فرشته حسینی را علنی کرد. این پست سر و صدای زیادی کرد و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

دو پست دیگر نوید محمدزاده هم جزء پرلایک ترین پست های ایرانی اینستاگرام در سال ۱۴۰۰ بوده اند. محمدزاده امسال برای تبریک تولد بهرام افشاری، عکسی از خود در کنار بهرام افشاری و هوتن شکیبا منتشر کرده بود که نزدیک به ۱/۴ میلیون لایک دریافت کرد. همچنین تصویری که محمدزاده از کودکی اش به مناسبت تولد ۳۵ سالگی خود منتشر کرده بود، ۱/۲ میلیون لایک دریافت کرد.

پرلایک ترین پست های ایرانی اینستاگرام

یکی دیگر از پست‌ های ایرانی مورد توجه در اینستاگرام، متعلق به هادی چوپان، قهرمان پرورش اندام کشور است. هادی چوپان در این پست عکسی از عضلات خود را به همراه متنی منتشر کرده است. این پست هادی چوپان با حدود ۲ میلیون و ۴۷۰ هزار لایک، سومین پست پرلایک ایرانی در اینستاگرام در سال ۱۴۰۰ است.

پرلایک ترین پست های ایرانی اینستاگرام

حسن یزدانی، قهرمان کشتی آزاد ایران و جهان یکی از محبوب‌ ترین کشتی گیران کشور است. یزدانی در المپیک ۲۰۲۰ در فینال به دیوید تیلور آمریکایی باخت که این مسابقه بسیار مورد توجه افکار عمومی در ایران قرار گرفت. بعد از این مسابقه این دو کشتی‌ گیر بار دیگر در مسابقات جهانی سال ۲۰۲۱ رو در روی هم قرار گرفتند که این‌ بار یزدانی پیروز این مسابقه بود. پست احساسی حسن یزدانی پس از این پیروزی که خطاب به مردم ایران بود، ۱/۷۸ میلیون لایک دریافت کرد. یکی دیگر از پست های یزدانی که با عکسی از خودش و متنی ادبی همراه بود، نیز با ۱/۳۲ میلیون لایک در این فهرست قرار گرفته است.

پرلایک ترین پست های ایرانی اینستاگرام

سرنا امینی یک چهره ی اینستاگرامی است که به واسطه ی کلیپ‌ های طنز و دابسمش‌ های اینستاگرامی اش در این شبکه اجتماعی به شهرت رسیده است. صفحه‌ ی او جزء صفحات پربازدید سال ۱۴۰۰ بود، به طوری که طی امسال نزدیک به ۳ میلیون جذب فالوئر داشته و حالا بیش از ۷ میلیون دنبال‌ کننده دارد. دومین پست ایرانی پرلایک اینستاگرام در سال ۱۴۰۰ کلیپ طنزی از سرنا امینی با حدود ۲/۵ میلیون لایک بوده است. بیش از ۲۰ پست‌ از صفحه ی امینی بیشتر از یک میلیون لایک داشت. در این گزارش به ۷ پست دیگر از سرنا امینی که بیش از ۱/۵ میلیون لایک داشته، اشاره شده است.

پرلایک ترین پست های ایرانی اینستاگرام

همچنین پستی از رضا بهرام، خواننده ی پاپ ایرانی، با موضوع همدردی با مردم افغانستان پس از به قدرت رسیدن دوباره ی طالبان در این کشور، با حدود ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار لایک یکی دیگر از پست‌ های ایرانی پرلایک اینستاگرام است. بهرام در این پست موزیک ویدئوی قطعه ای که در همدردی با مردم رنج کشیده ی افغانستان خوانده بود را منتشر کرده بود.

پرلایک ترین پست های ایرانی اینستاگرام

پست امیر تهرانی، آهنگساز ایرانی، با موضوع فرهنگ‌ سازی با حدود ۱ میلیون و ۲۴۰ هزار لایک از پست‌ های ایرانی پرلایک اینستاگرام در سال ۱۴۰۰ است.

پرلایک ترین پست های ایرانی اینستاگرام

آخرین پست مورد اشاره در این گزارش با حدود ۱ میلیون و ۱۹۰ هزار لایک مربوط به تبریک علی دایی، بازیکن و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال در واکنش به پیروزی حسن یزدانی در فینال مسابقات قهرمانی کشتی جهان در سال ۲۰۲۱ بوده است.

پرلایک ترین پست های ایرانی اینستاگرام

۲ نظر

ورود

  • فرزاد فروردین ۱, ۱۴۰۱

    از بهترین تصمیمات زندگیم حذف اینستاگرام و تلویزیون از زندگیمه

    • Hamed فروردین ۱, ۱۴۰۱

      درود به شما فرزاد عزیز، کاملا درست میگی